Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Harvey1 schreef:ynskek schreef:
Je kan kijken wat ie op een half per keer doet
Ik heb mijn vorige pony uit eindelijk van de basis sportbrok afgehaald en op 2x per dag een halfje müsli was ze beter qua energie.
Met 2x per dag een halfje brok had ze energie voor 10
En geen brok meer?
roosjenat schreef:Een lage neusriem! Wil even kijken hoe wodan daar op loopt. Misschien in het najaar een rambo micklem aanschaffen maar eerst een nieuwe Cap en een singel haha
Ghostattack schreef:Zo, wij zijn vandaag naar de kliniek geweest. Inderdaad maagzweer zoals ik al vermoedde, dus nu komende weken op medicatie en daarna een maagsupplement ter bescherming. Pony heeft zich heel goed gedragen ook al wou ze absoluut niet op de trailer! Op de terugweg moesten we haar met 3 man sterk erop duwen en trekkenZe mocht overigens op de weegschaal en ze weegt 320kg, lichtgewicht
Voorlopig even rustig aan doen tot de medicijnen goed werken.
[ [url=m/6PIpeQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:[ Video ]
Ze was ene beetje spooky, ene moment liep ze heel fijn en dan kwam ze in de hoeken weer omhoog. Op de voltes wil ze nog graag heel veel lengte pakken maar hier ben ik nu ook mee bezig.
Ben blij als het dressuurzadel er is!
Kon uiteindelijk mijn handen meer dragen (zie je niet terug in de filmpjes) dus daar was ik ook erg blij mee!
Oja, we hebben ook over het erf kunnen rijden!![]()
Ze is zo verschrikkelijk knap, en die grote, fluffy oren zijn zo leuk onder het zadel hè. Ze flapperen alle kanten op, lieve ding...
FleurSandro schreef:Vandaag heel fijn gereden met Sandro! Vorige week zat hij helemaal vastvooral op links, gelukkig is het nu al een stuk minder en is hij rechtsom weer los. Het verbaast mij wel hoe sterk hij alweer is! Sandro z'n galop is nooit denderend geweest maar de afgelopen tijd is dat echt z'n betere gang, van verzamelen tot wat verruimen alsof het niks is. Draf daarin tegen.... Draf blijft voor hem (en mij) lastig en in stap kakt hij heel snel in maar we gaan lekker trainen en hopelijk snel weer een wedstrijdje meepakken
Josien_ schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het spooky wel mee valt.
Hoe zoeken jullie de wedstrijdjes altijd uit?
Ben zelf aan het zoeken naar een wedstrijd in de buurt die in mei een bb of onderling wedstrijdje houdt.
Wil daar graag nog een keer starten.
Heb al wel een hele planning:
- 19 maart springwedstrijd
- 8 april oefencross
-17 april bb proefje
- 30 april onderling b proefje
- 21 mei orientatierit
- 13 tm 16 juni vierdaagse op de veluwe
- 15 juli bb cross
- 3 september officiële wedstrijd
Mezelf kennende zal er nog wel iets bij komen haha.
Hebben jullie ook zo'n hele planning of is dat gewoon een afwijking van mij?
JudArthos schreef:Helaas morgen geen B debut, Gigi is toch kreupel geworden van de moknu een weekje ontstekingsremmers en ab en dan kijken we weer verder. Stomme pech.
Harvey1 schreef:Zucht... Kleine ego-post... Ik ben weer terug bij af wat betreft streken. We waren vandaag proefgericht aan het trainen en ik had direct al door dat hij fris was. Hij is echt zo'n 4x compleet UIT het niets onder me weg geschoten, en hard ook.. achterhand eronder en gaan.. Ik blijf gek genoeg elke keer muurvast zitten maar ik vind het niet tof meer. Eerder werd ik heel erg bang hierdoor, heb er zelf een keer om gehuild. Nu voel ik niks, enkel ergernis. Waarom? Het ging een hele tijd goed en nu toch weer zo.. Hij is afgelopen dagen kiets minder (in uren) buiten geweest. Maar dan hoeft hij toch niet onhandelbaar (ok overdreven) te worden.. Hij had mega veel spanning aan de raam kant en bleef gewoon maar etteren dan, dan maakt hij zich super sterk en heb ik nik smeer te zeggen. Heb flink doorgepakt, heb teugel gegeven en vertrouwen maar het maakte allemaal niks uit. Nadat hij in een paar galopssprongen van de M naar de K was ben ik ermee gestopt. lekker dan, zondag een wedstrijd en me totaal niet kunnen voorbereiden door zijn geklier... ben er zo klaar mee.
Naat3 schreef:Mijn dochter heeft vorige week haar B debuut gehad met haar jonge c pony. Deze pony is nu 3 maanden onder het zadel. Ze was nog wat afgeleid en hinnikte veel. Daardoor wat fouten. Maar ze was braaf! Ze hadden 171,5 punten. Morgen mogen ze weer[ [url=m/y9JwPP.png]Afbeelding[/url] ]
Friesfanaat schreef:Ik heb gisteravond m'n (droom!)debuut gehad! 187.5 & 187 punten en ook nog eens een 2e prijs!![]()
Ongelooflijk trots op mn paard!
Saaams schreef:Hier zijn de wedstrijden in omgeving helaas afgezegd voor heel maart ivm Droes uitbraak.
Daarom maar achterhand trainen met balkjes
Je bent springgefokt of je bent het niet. De muts
[ [url=m/n3raFs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jo0Ehb.png]Afbeelding[/url] ]
Ghostattack schreef:Zo, wij zijn vandaag naar de kliniek geweest. Inderdaad maagzweer zoals ik al vermoedde, dus nu komende weken op medicatie en daarna een maagsupplement ter bescherming. Pony heeft zich heel goed gedragen ook al wou ze absoluut niet op de trailer! Op de terugweg moesten we haar met 3 man sterk erop duwen en trekkenZe mocht overigens op de weegschaal en ze weegt 320kg, lichtgewicht
Voorlopig even rustig aan doen tot de medicijnen goed werken.
[ [url=m/6PIpeQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het spooky wel mee valt.
Hoe zoeken jullie de wedstrijdjes altijd uit?
Ben zelf aan het zoeken naar een wedstrijd in de buurt die in mei een bb of onderling wedstrijdje houdt.
Wil daar graag nog een keer starten.
Heb al wel een hele planning:
- 19 maart springwedstrijd
- 8 april oefencross
-17 april bb proefje
- 30 april onderling b proefje
- 21 mei orientatierit
- 13 tm 16 juni vierdaagse op de veluwe
- 15 juli bb cross
- 3 september officiële wedstrijd
Mezelf kennende zal er nog wel iets bij komen haha.
Hebben jullie ook zo'n hele planning of is dat gewoon een afwijking van mij?
Friesfanaat schreef:Ik heb gisteravond m'n (droom!)debuut gehad! 187.5 & 187 punten en ook nog eens een 2e prijs!![]()
Ongelooflijk trots op mn paard!
Shelly21 schreef:Hooooi ik kruip ook weer onder mijn steen vandaan! Heletijd stil meegelezen, maar wij zijn 2 maanden niet gestart. Volgende week zaterdag mogen we weer. We gaan naar Exloo.
Ik zag van die maagzweer bah, lijkt me echt niet leuk. Maar hopelijk gaat beter als ze langer kan eten.
En ik zag mooie punten voorbij komen van vandaag! Gefeliciteerd!
Over voer, die van mij krijgt maar bodempje basis. En dat is prima, ook omdat hij niet te veel suikers mag hebben.
AlwaysH, super leuk paard heb je nu om te rijden!
Prima-donna, fijn dat het weer zo goed gaat met jou en don hoor. En echte diehards van de week in de regen.
roosjenat schreef:Shelly21 schreef:Hooooi ik kruip ook weer onder mijn steen vandaan! Heletijd stil meegelezen, maar wij zijn 2 maanden niet gestart. Volgende week zaterdag mogen we weer. We gaan naar Exloo.
Ik zag van die maagzweer bah, lijkt me echt niet leuk. Maar hopelijk gaat beter als ze langer kan eten.
En ik zag mooie punten voorbij komen van vandaag! Gefeliciteerd!
Over voer, die van mij krijgt maar bodempje basis. En dat is prima, ook omdat hij niet te veel suikers mag hebben.
AlwaysH, super leuk paard heb je nu om te rijden!
Prima-donna, fijn dat het weer zo goed gaat met jou en don hoor. En echte diehards van de week in de regen.
Wat leuk dat je naar Exloo gaat haha daar woon ik vlakbij. Het is dat ik volgende week zelf ook wedstrijd heb anders was ik wel even ga kijken!
Shelly21 schreef:roosjenat schreef:shelly21 :
Is altijd leuk om te zien!
Op zaterdag of op zondag?
Zaterdag de 11e is dat. Heb mijn exacte tijd nog niet, omdat ik perongelijk op de zondag was geplaatst. Maar de B start tussen 4 en 5.