Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Lois_ schreef:Jeetje dat die helemaal komt om te oefenen is idd bizar, doe dat dan op ander moment
Een internationale wedstrijd op je stal is wel erg gaaf!
Ik heb vorig jaar als groom voor een dressuurstal gewerkt, toen ben ik oa mee naar het NK geweest dat was ook erg vet
@Celien bij ons komen wedstrijdrijders in principe ook niet langs stallen/kasten.
Bak gebruik heb ik geen last van want ik doe altijd mee aan de wedstrijd
En wat chabliss ook zegt, grootste deel is van eigen stal
SusanH schreef:Compri: waar start je? Hier in de buurt kun je vaak nog prima bij schrijven, zelfs kort van te voren. Verschilt wel per locatie.
anoniempje: super hoor! Nu onthouden welk knopje dat was
ik kan af en toe wel mee met de trailer met iemand maar dat moet ook net uitkomen. dus het ligt ook een beetje aan mezelf maarja dan nog maar even oefenen, er missen nog wel wat knopjes dus dat mag ook wel
Compri schreef:SusanH schreef:Compri: waar start je? Hier in de buurt kun je vaak nog prima bij schrijven, zelfs kort van te voren. Verschilt wel per locatie.
anoniempje: super hoor! Nu onthouden welk knopje dat was
Ik heb twee plekken in de buurt waar ik heen kan wandelen voor wedstrijden, en die ene zit dus telkens vol en de andere kwam de laatste tijd telkens niet uitik kan af en toe wel mee met de trailer met iemand maar dat moet ook net uitkomen. dus het ligt ook een beetje aan mezelf maarja dan nog maar even oefenen, er missen nog wel wat knopjes dus dat mag ook wel
Gister is mijn gips eraf gegaan en ga gelijk even kijken waar we kunnen starten binnenkort. Heb zin in de nieuwe proeven! Mizsz_Kitty schreef:Moonday, leuk dat je gaat starten!
Ik heb lipica laarzen gehad. Helaas wat te hoog aangemeten waardoor ik ze nooit echt fijn heb ingereden. Heb ze verkocht.
Heb nu derby. Wat duurder, maar mooier afgewerkt.
Ik heb 17 april l1 opgegeven...spannend...

dus zal ze wel missen. Model wordt niet meer gemaakt helaas. ynskek schreef:De donkere zijn polo model die waren zoals ik ze nu heb €375 de cognackleurige zijn een "gewoon "dressuur model met rits schuin voor. Die zaten zoals ik ze heb op €335
Deze prijzen zijn voor de bovenste inclusief cognac randje boven aan de laars, borduren van initialen en bijpassende spoorriempjes.
Voor de onderste was het borduren en spoorriempjes.