[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 07:37

Welkom en gefeliciteerd safrou!

Trysteffie ook gefeliciteerd met de punten!

Kimmetje ook gefeliciteerd, jammer dat nu te hard ging maar er zit dus wel verandering in, volgende keer de tussenweg.

Vervelend Alice want jullie waren goed bezig dr laatste tijd toch? Snel vergeten en woensdag herkansing!

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:43

Alice13 schreef:
Alvast succes voor woensdag safrou, hoe laat moet je?
Ik had vandaag weer drama queen, maar zijn we ondertussen wel gewend dus helaas pinda kaas
Vond wel dat er over algemeen echt vet laat gepunt is. Ik had bij m'n eerste proef 157,5 nou nieuw diepte punt zeg maar want ondanks de spanning kwam ik toch best redelijk de baan door en in Wierden waar ik 3 extra voltes had had ik geloof ik nog hogere punten. Any way woensdag weer een kans.

Mij punten vielen ook wat tegen om eerlijk te zijn! Wij mogen woensdag om 14:13 en 14;30 dacht ik!

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:22

Oh welk nummer dan zitten we dicht bij elkaar ik moet 13:59 en 14:14

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:29

Alice13 schreef:
Oh welk nummer dan zitten we dicht bij elkaar ik moet 13:59 en 14:14

Nummer 1049 hebben wij :j

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:09

Jullie starten ook op de Almelose zag ik? Jammer van de punten, maar nog genoeg herkansings mogelijkheden toch?
Ik rij zelf al 7 weken niet meer door een blessure, maar vriendin start mijn paard nu en is ook (bijna) elke dag met hem op de Almelose. Gisteren ook wat mindere punten, maar ook een erg gespannen paard.
Vrijdag kom ik kijken ga ik zelf ook een rondje starten. Zoveel zin in! *\o/*

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:18

Elise_K schreef:
Jullie starten ook op de Almelose zag ik? Jammer van de punten, maar nog genoeg herkansings mogelijkheden toch?
Ik rij zelf al 7 weken niet meer door een blessure, maar vriendin start mijn paard nu en is ook (bijna) elke dag met hem op de Almelose. Gisteren ook wat mindere punten, maar ook een erg gespannen paard.
Vrijdag kom ik kijken ga ik zelf ook een rondje starten. Zoveel zin in! *\o/*

Succes!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:24

Oh en Haike, ik heb echt haast verliefd naar je proef gekeken. Ik hoop ook ooit eens zo rustig en gecontroleerd een proef door te kunnen rijden. Wat is dat gaaf om naar te kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:53

Elise_K schreef:
Oh en Haike, ik heb echt haast verliefd naar je proef gekeken. Ik hoop ook ooit eens zo rustig en gecontroleerd een proef door te kunnen rijden. Wat is dat gaaf om naar te kijken!

Bedankt, heel mooi compliment :)

Hoe is het vandaag gegaan in Almelo?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 00:03

poedersuiker :') hahahaa

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:45

Bij mijn paard met mn vriendin toch best goed! Eerste dag veel spanning en 2x175 en gisteren nog wel iets kijkerig en daardoor in beide proeven 2 fouten (overspringen enzo) maar toch 181 en 191 en 6e plaats! Ben zo trots op ze, gewoon prijs rijden terwijl ze net 7 weken een combi zijn tussen proffessionals.
Morgen mag ik eindelijk zelf weer! Ik sta te trappelen!! :D :D

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:03

Wij melden ons!

Vorig weekend ons L2 debuut gehad, gelijk voor selectiewedstrijd. :+
Ik reed officieel mee voor selectie maar in mijn hoofd niet, zegmaar haha.
1 winstpunt zou al superleuk zijn, dachten we.

Ik had op de selectie 181.5 en 187 en op de tweede proef 197 *\o/*

Mijn dag kon niet meer stuk!

Vraagje: Wat vonden jullie van de overstap van L1 naar L2?

Dit zijn wij !
Afbeelding

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:32

Wij zijn alweer op de helft! Super gereden alleen wat zuur gepunt, gelukkig wel winst!

Ik vind de L2 fijner dan de L1. Tenminste de nieuwe proeven. Geen id waarom maar de proeven lijken logischer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:49

Gefeliciteerd allemaal!!

Elise succes morgen!

Iris welkom!

Ik vond de overstap niet zo moeilijk, in mijn hoofs was ik er nog niet helemaal klaar voor maar had 32 punten in l1 dus moest wel. Tot nu toe scoor l2 beter dan l1 ook, ondanks aw niet zo goed gaat nog

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:11

Wij scoren zowel in de L1 als L2 heel wisselend, dit komt meer door dians merrie gedrag denk ik. in de L2 hebben we wel hoger gescoord dan in de L1. Ik heb erg veel zin om over te gaan naar de M1. Nog even de kring selectie afwachten. A.s. zondag de laatste wedstrijd. Als die goed verloopt blijven we nog even L2 en anders gaan we eens kijken hoe de M1 gaat :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:27

Vandaag selectie wedstrijd in Heeten.
Ik had voor mijn gevoel wel fijn gereden jammer genoeg zelf in een proef hele domme fout( ik haalde even de proeven door elkaar en ipv een volte bij E reed ik hem al bij C) en gewoon heel stuk verkeerd gereden en tweede proef was de energie op maar wel netjes. Op een staking na bij achteruit en viel keer uit de galop.
185-6 omdat ik fout reed dus net geen winst en 189 een 7e plaats en 3e in de selectie.
Heel tevreden balen van mijn eigen fouten maar het hoofd er blijkbaa niet helemaal bij. Dian was ook moe. Drie wedstrijden in een week is voor dian toch wat te veel van het goede denk ik.

Ik ben erg blij met mn paard de laatste tijd, daar ben ik vooral heel blij mee.
Wil graag een leuke foto met jullie delen <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:48

Wat fijn, fit klinkt toch een stuk positiever dan je reactie eerder afgelopen week ;)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:57

Ja ik baalde ook ontzettend van de Almelose, niv. ligt hoog en over het algemeen wordt er niet hoog gepunt. Dian kon zich ook niet lekker los laten en ik kon haar niet los krijgen. De spanning deed ons de das om. Vrijdag en zaterdag lekker getraind en weer de puntjes op de I vandaag wel een los paard en geen spannende ring.
(volgens de jury wel spanning, maar volgens mezelf gewoon een paard en ruiter die de knolletejes op hadden)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:21

Alice, jammer van je punten op de Almelose, rijden ook wel heel veel echt goede ruiters tussen. Wel fijn dat je dan met je selectie wat beter hebt gereden. 3e in de selectie is toch dikke prima?

Hier heb ik afgelopen vrijdag dus gestart op de Almelose. Viel me alles mee na 7 weken, kon nog best gemakkelijk de hele proef doorzitten. Heb wel echt genoten! Zo'n leuke dag!
Vriendin had 188.5 en een 5e plek, en ik had 182 en een mooie middenmoot. Nu woensdag paard weer ophalen en kijken of we in de zomervakantie langzaam naar het M1 toe kunnen werken :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:28

Gefeliciteerd met je punt alice. En wat een leuke foto :)
Jij ook EliseK!!

Ik heb vandaag het L1 afgesloten met 193 en 196 punten en een eerste en een 2e plaats. Dus ik ben trots :o
Op naar het L2 :))

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:01

Normaal kom ik goed mee bij de Almelose, dit jaar alleen wat problemen met het temperament van mijn paard. De L2 begon heel goed okt 2015, maar 2016 paar flinke dompers gehad. We zitten absoluut in een stijgende lijn en durf weer langzaam verder te kijken naar de M. Maar omdat we de selectie best goed hebben gedaan hoop ik dat we met de kring nog ff kunnen knallen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:03

Gefeliciteerd, lees allemaal goede resultaten!!

LadyFiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:03

Gefeliciteerd met de punten!

Alice, wat je zegt, blij zijn met je paard is het belangrijkste, dat gevoel is wat je nodig hebt en de punten zijn daar ondergeschikt aan. Fijn dat je dat gevoel weer hebt!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:09

Zo zie weer goeie resultaten komen gefeliciteerd!

Ik moet nog even inkomen met de namen hierzo dat ik gewoon iedereen apart kan regeageren maar vergeet dat steeds de naam haha.

Hopelijk regent het deze week minder komende zondag kring maar op gras en mijn paard heeft geen ijzers.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 19:11

Jammer van die fout Alice maar ja dat hoort er bij. Overkomt ons allemaal weleens.
Leuke foto!

En Elise die foto is ook super mooi!

Netjes Euforie!

Succes Trysteffy!

Iedereen succes met wedstrijden!
Wij gaan zaterdag weer.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:19

Ik kom me ook melden! Moet nog 3 puntjes in de l1. Ga wel direct naar de L2. Ben in april begonnen en had in 1 weekend 7 wp. L1 was al wat minder ( nouja nog nooit zonder winstpunt thuis gekomen) maar moet er meer aan rijden. Hoop in juli over te kunnen