Evel staat zonder ijzers maar ik ben tot nu toe alleen zand gestart, bijna geen gras hier in de buurt. Volgend jaar gaat ie op ijzers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lithya schreef:Loop buiten met paard. Heeft koliek.
_Ilsee_ schreef:Allemaal bedankt voor het succes wensen
Ik ben al weer een tijdje terug van concours!
Donna heeft zich echt goed gedragen!
De dressuur was ze heel braaf, ze liep niet zo netjes zag van alles en slungelde 168 punten en 176 punten.
Opzich was ik best tevreden voor Donna was het sowieso haar allereerste concours ooit dus was helemaal happy!
Maar toen kwam het, Het BB springen .. En ja ook dat ging goed!
Hoe afgeleid ze bij de dressuur was zo gefocust ze was bij het springen!
Hierbij nog twee foto's van mevrouw in actie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Carolaaxxxx schreef:Ik heb al n week blaasontsteking.. nu begint mn rug zo onwijs zeer te doen en mn buik. Nou, das ook niet erg fijn op t paard moet ik zeggen. Heb vandaag maat even gelongeert en morgen de regio kampioenschappen. Hopen dat ik fitter ben en paard er zin in heeft
Lithya schreef:Ik heb ook ooit wel Z gereden, maar daar moet ik nu niet meer aan denken. In de tussentijd ook een hoop minder makkelijke paarden gereden en dat komt het vertrouwen niet ten goede. En dan ben ik zelf natuurlijk ook gewoon wat ouder geworden en werken op een IC helpt ook niet meeHeb met ander paard wel M gestart, maar degene erna was verre van grappig. Nu vind ik goed vrij geven lastig en hoogte in ook wat. Is niet dat ik hem in de mond hang, maar hou altijd licht contact.
Fijn dat hij weer goed opgeknapt is!Citaat:Paard stond om 7:30 te drammen om eten, die is weer de oude. Helaas mocht hij niets hebben.