josje4 schreef:Ik had vandaag ook wedstrijd, super weertje!
Vandaag op een fantastische wijze de M1 afgesloten!
1e proef liep ze nog een beetje te veel zelf na te denken maar de 2e proef ging super!
1e proef 194 & 2e prijs en bij de 2e proef 204 & 1e prijs.
Daardoor door naar de finale van de Steenwijkerlandcup als beste M combinatie (gingen 2 door van de M).
De energie was helaas op maar wel een hele fijn proef gereden

En uiteindelijk 5e prijs van de cup gewonnen.
Volgende week starten we M2
Gefeliciteerd met je goede punten! Op naar het M2.
TessJazz schreef:Ik heb vandaag een fotomeeting gehad in soesterduinen!
super mooi daar!
even lekker hard geraced!
en een heerlijk dagje gehad met prachtig weer!
Leuk zeg!
Michelle77 schreef:Mag ik deze foto even met jullie delen??
[
Afbeelding ]
https://www.youtube.com/watch?v=N4E-Jta ... e=youtu.beHad vandaag selectie, groep van 11? Best een sterk veld. Had niet fijn gereden, Bo was voor mijn gevoel stug, strak, niet los, niet los van de hand etc. Maar goed, zo goed en zo kwaad als het ging gereden, had in mijn proef wel stukjes dat hij los liet, maar ook wel wat haperingen. Dus ging niet met veel vertrouwen de ring uit. Prijsuitreiking gaven ze aan dat de jury erg enthousiast was over de kwaliteit van de paarden in het M1. Ze begonnen fijn onderaan... Maar ik werd maar niet genoemd, bleek ik verdorie gewoon 1e! Met 70,66% maar liefst 212 punten! Even 3 winstpunten.... Was echt flabbergasted, had dit echt niet verwacht! Wel superblij natuurlijk!!
Wat fantastisch, ik ga je filmpje bekijken!
Tsplendid schreef:vonneke; haha dat kon ik dus ook niet

Proeven vielen me niet tegen moet ik zeggen, het ging redelijk. Kreeg hem met losrijden al niet fijn dus het was het allemaal net niet, toch nog 175 en 178 dus we zaten al in de buurt. Moet zelf ook echt nog de handigheid erin krijgen en km's maken! Stond ook nog 2x 3e (maar 2 prijzen met zo'n kleine groep overigens) dus zeker niet slecht gedaan haha. Achja met de Almelose gaan we voor de 2e keer M2 en met me eigen lekker nog M1

Nou netjes toch voor de 1e keer.
vonneke schreef:Proficiat Michelle!!! Op naar de kampioenschappen.
Vos had slecht geslapen in zijn nieuwe stal. Had veel herrie gehad. Wel lekker gelegen zag ik aan zijn staart hihi.
Ikzelf etentje gehad gisteren en daarna ziek geweest. Varken gegeten. Domdom...
Vanmorgen gevlochten.. Pfffff wat was ie onrustig. Daarna naar concours. Hij had de pijp al leeg. Ik niet fit. Top voorbereiding...
Eerste proef reed ik in het tweede galop gedeelte een keer fout en in het laatste onderdeel nogmaals... Super. Slordig afgewerkt de de laatste onderdelen. Kreeg hier nog 173 voor. Erg zonde die onnodige vijven en -6
Tweede proef beter maar ook wat fouten. Daar 185. Net een puntje tekort voor tweede prijs!
Toch een winstpunt! gefeliciteerd!
Nynke_Mandy schreef:Vandaag concours gehad in Harkstede, springdebuut en een 2e prijs met 73,5 stijlpunten. Dressuur, met strenge juryleden, 176 en 175. Fijn commentaar en tevreden
[SPR-ITP] Springdebuut met Sylvester, en dressuur bij CH Harkstede[SPR-ITP] Springdebuut met Sylvester, en dressuur bij CH Harkstede----
Leuke foto's hierboven, en Michelle: WAUW wat een punten zeg!

Gefeliciteerd met je super debuut bij het springen!
_KellyAV schreef:Ik had vandaag een onderling wedstrijdje, was al een poos niet op wedstrijd geweest. Varro ging niet zo best de afgelopen weken, nu wel weer

ik ging voor een brave proef, en die werd iets te braaf

weinig impuls en ik kreeg er zo 123 ook niet meer uit haha. Maargoed we gingen voor braaf en ontspannen en dat was het. Ik had 178 punten

Aankomende vrijdag gaan we weer op pad!
De jury begon na m'n proef nog te zeuren dat ik om de baan heen moest beginnen.. Nou mooi niet in de L2. Heb t nog nagezocht om te kijken of t eventueel veranderd zou zijn, maar nee hoor

wat raar om daar over te zeuren, al helemaal op een onderlinge. Dan moet het toch ongedwongen en gezellig gaan lijkt mij.
LoveMickey schreef:Ik heb gister mijn M1 debuut gereden. Proeven gingen niet heel fijn, ze was niet echt aan mijn been en in de proef soms wat tegen de hand. Maar toch voor de eerste keer heel tevreden. In de eerste proef was ik 1e met 178 en in de tweede proef 2e met 189, vooral eerste proef was een hele strenge jury, maarja. Zondag start ik weer en dan hopen op hogere punten hahaha:)
Gefeliciteerd!
TeeGee schreef:Josje leuke foto's, erg aanspreken dier!
Michelle, wow monsterscore! Super, gefelicteerd!
De kop is eraf Vonneke!
LoveMickey, mooi debuut, netjes!
Ik ben lekker op vakantie geweest en nu weer 3 keer gereden. Ze pakt het erg fijn op, krijgt sinds koliek ander voer en het is een heel ander paard geworden. 2e pinksterdag weer wedstrijd en dan 16 juni de hele week naar Almelo.
Ben nu thuis begonnen met stap-galop en de contragalop. Nog geen M2 plannen hoor maar tis wel erg leuk om mee te nemen.
opgeknapt van je vakantie? fijn dat je paard positief veranderd is.