[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:41

Succes morgen michelle!
Wat een super foto, knap veulen ook :D
En je trainingfoto's zien er ook goed uit!

Gwen hoe is je M2 gisteren gegaan?

Hoe is het gegaan vonneke?

Ik had vandaag ook wedstrijd, super weertje! {:}
Vandaag op een fantastische wijze de M1 afgesloten!
1e proef liep ze nog een beetje te veel zelf na te denken maar de 2e proef ging super!
1e proef 194 & 2e prijs en bij de 2e proef 204 & 1e prijs.
Daardoor door naar de finale van de Steenwijkerlandcup als beste M combinatie (gingen 2 door van de M).
De energie was helaas op maar wel een hele fijn proef gereden :D
En uiteindelijk 5e prijs van de cup gewonnen.
Volgende week starten we M2 :D

FOTOBOM :P

Na de 2 proeven al heel tevreden
Afbeelding

Voordat we de finale proef moeten rijden nog even aanmoedigen :P
Afbeelding

Galop
Afbeelding

Draf
Afbeelding

Super trots op haar, mijn knappe merrie <3
Afbeelding

Heb nog veel meer foto's maar zal niet het hele topic vol spammen :')

Anoniem

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:51

Ik had geen wedstrijd, ik heb vos overgehuisd!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:01

Super gereden Josje! Gefeliciteerd :D En nu op naar de M2!

Vonneke is vos rustig op zn nieuwe stal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:39

Mwa redelijk. Op de wei ging het top met zijn vriendin. Maar op stal vond ie erg spannend. Maar dat zal snel beter zijn.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:01

Ik heb vandaag een fotomeeting gehad in soesterduinen!
super mooi daar!
even lekker hard geraced!
en een heerlijk dagje gehad met prachtig weer!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:02

Ohw, had ik het verkeerd gelezen/onthouden :D

Is die al wat rustiger?

Klinkt leuk Tazz!

Mag ik deze foto even met jullie delen??
Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=N4E-Jta ... e=youtu.be

Had vandaag selectie, groep van 11? Best een sterk veld. Had niet fijn gereden, Bo was voor mijn gevoel stug, strak, niet los, niet los van de hand etc. Maar goed, zo goed en zo kwaad als het ging gereden, had in mijn proef wel stukjes dat hij los liet, maar ook wel wat haperingen. Dus ging niet met veel vertrouwen de ring uit. Prijsuitreiking gaven ze aan dat de jury erg enthousiast was over de kwaliteit van de paarden in het M1. Ze begonnen fijn onderaan... Maar ik werd maar niet genoemd, bleek ik verdorie gewoon 1e! Met 70,66% maar liefst 212 punten! Even 3 winstpunten.... Was echt flabbergasted, had dit echt niet verwacht! Wel superblij natuurlijk!!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:45

vonneke; haha dat kon ik dus ook niet :')

Proeven vielen me niet tegen moet ik zeggen, het ging redelijk. Kreeg hem met losrijden al niet fijn dus het was het allemaal net niet, toch nog 175 en 178 dus we zaten al in de buurt. Moet zelf ook echt nog de handigheid erin krijgen en km's maken! Stond ook nog 2x 3e (maar 2 prijzen met zo'n kleine groep overigens) dus zeker niet slecht gedaan haha. Achja met de Almelose gaan we voor de 2e keer M2 en met me eigen lekker nog M1 :D

Melissa; Ben echt benieuwd naar de laarzen :D!

Michelle; Erg mooie en leuke foto's! Knap veulen ook :D! Beeld qua rijden ziet er ook goed uit, veel meer oprichting ook al! Zooooooooooooooooow wat een punten!!!! Super zeg!!! Gefeliciteerd, lekker genieten zo :D!Ach en voor het beeld is het vaak zo anders als het gevoel!

josje; super afsluiter zeg! Gefeliciteerd en op naar het M2!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:17

Proficiat Michelle!!! Op naar de kampioenschappen.

Vos had slecht geslapen in zijn nieuwe stal. Had veel herrie gehad. Wel lekker gelegen zag ik aan zijn staart hihi.
Ikzelf etentje gehad gisteren en daarna ziek geweest. Varken gegeten. Domdom...

Vanmorgen gevlochten.. Pfffff wat was ie onrustig. Daarna naar concours. Hij had de pijp al leeg. Ik niet fit. Top voorbereiding...

Eerste proef reed ik in het tweede galop gedeelte een keer fout en in het laatste onderdeel nogmaals... Super. Slordig afgewerkt de de laatste onderdelen. Kreeg hier nog 173 voor. Erg zonde die onnodige vijven en -6

Tweede proef beter maar ook wat fouten. Daar 185. Net een puntje tekort voor tweede prijs!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:21

Vonneke sneu dat vos het op stal nog erg spannend vond.

Gaaf Tess, ben benieuwd naar de foto's.

Wauw michelle wat een score! Gefeliciteerd :D

Gwenn super netjes gereden voor de 1x M2. Ga je met guess ook al x de overstap maken of nog niet?
ga je de kring nog starten dit jaar?

Vonneke beterschap! Jammer dat het niet helemaal ging zoals jullie kunnen.

Don was redelijk fijn vanmiddag. Daarna even de benen opgeschoren. werd wel weer tijd

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:33

even een fotospam! :+

Dit was van vandaag,
Deze foto's zijn gewoon door m'n vader gemaakt,
Dus nog niet de foto's van de shoot zelf.
maar hebben jullie een idee <3

achter de schermen :D
Afbeelding

Stukje draven :Y)
Afbeelding

YIHAAAA +:)+
Afbeelding

En wat ben je toch braaf <3
Afbeelding

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:46

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:14

Vandaag M1 debuut gehad! 180 punten! Toppertje! ( maar 1 keer de proef gereden :P ) hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:15

Proficiat! Allebei een (ik redelijk) goed debuut!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:54

Ik had vandaag een onderling wedstrijdje, was al een poos niet op wedstrijd geweest. Varro ging niet zo best de afgelopen weken, nu wel weer :D ik ging voor een brave proef, en die werd iets te braaf :') weinig impuls en ik kreeg er zo 123 ook niet meer uit haha. Maargoed we gingen voor braaf en ontspannen en dat was het. Ik had 178 punten :)
Aankomende vrijdag gaan we weer op pad!
De jury begon na m'n proef nog te zeuren dat ik om de baan heen moest beginnen.. Nou mooi niet in de L2. Heb t nog nagezocht om te kijken of t eventueel veranderd zou zijn, maar nee hoor :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:57

Nee hoor. Gewoon vanaf het M.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:59

Nee inderdaad, ik zei der ook al wat van maar daar was ze niet erg van gediend :o
M'n voorlezer heeft ook jaren wedstrijden gereden en die heeft t ook nog nooit gehoord. Ach ik krijg wel vaker raar commentaar op onderlinge wedstrijden :')

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:34

Netje Nynke!

Mooi debuut Verona

Kelly vanaf de M1 moet je inderdaad buiten de baan binnenkomen. L2 hoeft dat niet

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:29

Dankjee!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:02

Vanaf t m idd buiten de baan starten, tenzij je niet volledig rond de baan kunt rijden. Dan mag je ook vanaf t m in de baan.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:21

vonneke; Al wel een puntje ie ik :D! Beterschap!

Melissa; Met Guess nog lange niet :P. Soms gaat het me met haar makkelijker af omdat U.fo meer paard is maar keertwendingen zijn totaal nog niet bevestigd dus mooi hennig aan :P. Met de kring wil ik kijken of ik ze allebei mee kan nemen maar M1/M2 is tegelijk natuurlijk dus ff kijken of eigenaresse zelf mee kan rijden en of ik dan kan starten, wil ik van de week ff proberen te regelen en nieuwe concoursen opgeven ivm werk! Beentjes opscheren moet ik ook weer Guess heeft van dat stugge haar :=

TessJazz; Ben benieuwd naar de foto's!

Anderen ook netjes gereden.

Idd tenzij je niet anders kan! Had ik vorige week ook gewoon in de ring beginnen dan :j

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:31

Nynke_Mandy schreef:
Afgelopen weekend ook weer een winstpuntje gereden :) Nu de teller op M1+3. Zondag weer wedstrijd en tevens springdebuut. Als het doorgaat tenminste...

wat leuk! Succes! :)

vonneke schreef:
Het terrein was heel matig. Rete zware stukken, stukken die glad waren nog van de regen en kleine goede stukjes. De ringen waren iets beter.
Om 19:00 draaide we het terrein op en om 19:31 moest ik starten.
Vlug opgezadeld en richting de ring. Dik 19:10 toen ik erop zat hihi.

Vond het niet zo erg. Wilde zo kort mogelijk op deze bodem rijden.

De ring in gegaan. Ging redelijk totdat hij hardlopers zag achter de bossen in de volte 10 meter links. Hij ging zo de ring uit na de volte. Weer terug de ring en en toen kwam er meteen een aanspanning aan dus weer eruit... Toen was ik van mijn apropos en galoppeerde aan waar ik hals moest strekken...
Daarna gelukkig kunnen herpakken en door kunnen rijden.

Tweede proef wel fijn eraan kunnen rijden met een hele grote fout in de middendraf. Hij kwam hij de enge hoek en ging volle galop over diagonaal.

Uiteindelijk 4e met 197 en 3e met 188. Tweede proef was wat karig gepunt bij iedereen.

Balen van die bodem, maar toch hele nette punten!

vonneke schreef:
Spannend!!! M2... Het blijft me nog steeds een raar iets. Kan me er niks bij voorstellen ooit te starten.

Precies dat hahaha, komt zo dicht in de buurt van het Z :')

melissa_93 schreef:
Gwenn mooi dat je les goed ging! Je had na mij les haha.
Hoe is je 1e x m2 gegaan? :)

Gisterenavond een superleuk feestje gehad.
Vanmiddag nieuwe laarzen besteld, na lang denken gekozen voor de petrie sublime, zwart met contrast zool en gestikt in dezelfde kleur als de zool. en de P wordt vervangen door een strass steentje. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat :)

Don ging best fijn vandaag. ze was even aan t miepen met aangalloperen maar was al snel goed.
Nu op naar het 2e feestje van dit weekend. Hierna nog 2 of 3 te gaan :')

Gaaf! Ik wil wel een foto als je ze hebt hoor! *D

Michelle77 schreef:
oh klinkt goed zeg, mooie laarzen zullen het worden!

Hoe is het M2 debuut gegaan?

Succes Vonneke :) Ik ga morgen alles wassen en klaar maken, misschien ook al vlechten. Ik ga zondag op pad, ga eerst een vriendin helpen op de selectie, dan snel naar stal en alles in orde maken en dan komt zij me met de vrachtwagen ophalen en gaat zij met mij mee.

Vandaag les gehad en was wel tevreden, juf ook :) Wel weer fijne tips gehad voor de stap om hem toch wat nageeflijker te krijgen/houden. Ook in de draf om hem er meer tegenaan te rijden. Galop doet hij erg goed. Ze had ook nog een fotootje gemaakt. Ik was "op mijn oude stal" wezen rijden en Veer, de merrie waar ik 4 jaar mee gereden heb heeft 2 weken geleden een veulen gehad, echt een dotje!
Bogan vond haar ook wel leuk :D

Foto's zien er super uit! En echt lief zo samen!

josje4 schreef:
Succes morgen michelle!
Wat een super foto, knap veulen ook :D
En je trainingfoto's zien er ook goed uit!

Gwen hoe is je M2 gisteren gegaan?

Hoe is het gegaan vonneke?

1e proef liep ze nog een beetje te veel zelf na te denken maar de 2e proef ging super!
Daardoor door naar de finale van de Steenwijkerlandcup als beste M combinatie (gingen 2 door van de M).
Volgende week starten we M2 :D

Wauw wat goed zeg, gefeliciteerd! :D

Michelle77 schreef:
Ohw, had ik het verkeerd gelezen/onthouden :D

Is die al wat rustiger?

Klinkt leuk Tazz!

[ Afbeelding ]

Had vandaag selectie, groep van 11? Best een sterk veld. Had niet fijn gereden, Bo was voor mijn gevoel stug, strak, niet los, niet los van de hand etc. Maar goed, zo goed en zo kwaad als het ging gereden, had in mijn proef wel stukjes dat hij los liet, maar ook wel wat haperingen. Dus ging niet met veel vertrouwen de ring uit. Prijsuitreiking gaven ze aan dat de jury erg enthousiast was over de kwaliteit van de paarden in het M1. Ze begonnen fijn onderaan... Maar ik werd maar niet genoemd, bleek ik verdorie gewoon 1e! Met 70,66% maar liefst 212 punten! Even 3 winstpunten.... Was echt flabbergasted, had dit echt niet verwacht! Wel superblij natuurlijk!!

Wat goeed! Gefeliciteerd zeg!!

Nynke_Mandy schreef:
Vandaag concours gehad in Harkstede, springdebuut en een 2e prijs met 73,5 stijlpunten. Dressuur, met strenge juryleden, 176 en 175. Fijn commentaar en tevreden :)

[SPR-ITP] Springdebuut met Sylvester, en dressuur bij CH Harkstede

----
Leuke foto's hierboven, en Michelle: WAUW wat een punten zeg! _O_

Ziet er superleuk uit zeg. Jammer van de jury, maar een goed gevoel is toch het belangrijkste :j

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:33

Ik heb gister mijn M1 debuut gereden. Proeven gingen niet heel fijn, ze was niet echt aan mijn been en in de proef soms wat tegen de hand. Maar toch voor de eerste keer heel tevreden. In de eerste proef was ik 1e met 178 en in de tweede proef 2e met 189, vooral eerste proef was een hele strenge jury, maarja. Zondag start ik weer en dan hopen op hogere punten hahaha:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:03

Josje leuke foto's, erg aanspreken dier!

Michelle, wow monsterscore! Super, gefelicteerd!

De kop is eraf Vonneke!

LoveMickey, mooi debuut, netjes!

Ik ben lekker op vakantie geweest en nu weer 3 keer gereden. Ze pakt het erg fijn op, krijgt sinds koliek ander voer en het is een heel ander paard geworden. 2e pinksterdag weer wedstrijd en dan 16 juni de hele week naar Almelo.

Ben nu thuis begonnen met stap-galop en de contragalop. Nog geen M2 plannen hoor maar tis wel erg leuk om mee te nemen.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 17:26

josje4 schreef:
Volgende week starten we M2

Gefeliciteerd met je goede punten! Op naar het M2.

TessJazz schreef:
Ik heb vandaag een fotomeeting gehad in soesterduinen!
super mooi daar!
even lekker hard geraced!
en een heerlijk dagje gehad met prachtig weer!

Leuk zeg!

Michelle77 schreef:
[ Afbeelding ]

Wat fantastisch, ik ga je filmpje bekijken!

Tsplendid schreef:
vonneke; haha dat kon ik dus ook niet :')

Proeven vielen me niet tegen moet ik zeggen, het ging redelijk. Kreeg hem met losrijden al niet fijn dus het was het allemaal net niet, toch nog 175 en 178 dus we zaten al in de buurt. Moet zelf ook echt nog de handigheid erin krijgen en km's maken! Stond ook nog 2x 3e (maar 2 prijzen met zo'n kleine groep overigens) dus zeker niet slecht gedaan haha. Achja met de Almelose gaan we voor de 2e keer M2 en met me eigen lekker nog M1 :D

Nou netjes toch voor de 1e keer.

vonneke schreef:
Proficiat Michelle!!! Op naar de kampioenschappen.

Vos had slecht geslapen in zijn nieuwe stal. Had veel herrie gehad. Wel lekker gelegen zag ik aan zijn staart hihi.
Ikzelf etentje gehad gisteren en daarna ziek geweest. Varken gegeten. Domdom...

Vanmorgen gevlochten.. Pfffff wat was ie onrustig. Daarna naar concours. Hij had de pijp al leeg. Ik niet fit. Top voorbereiding...

Eerste proef reed ik in het tweede galop gedeelte een keer fout en in het laatste onderdeel nogmaals... Super. Slordig afgewerkt de de laatste onderdelen. Kreeg hier nog 173 voor. Erg zonde die onnodige vijven en -6

Tweede proef beter maar ook wat fouten. Daar 185. Net een puntje tekort voor tweede prijs!

Toch een winstpunt! gefeliciteerd!

Nynke_Mandy schreef:
Vandaag concours gehad in Harkstede, springdebuut en een 2e prijs met 73,5 stijlpunten. Dressuur, met strenge juryleden, 176 en 175. Fijn commentaar en tevreden :)

----
Leuke foto's hierboven, en Michelle: WAUW wat een punten zeg! _O_

Gefeliciteerd met je super debuut bij het springen!

_KellyAV schreef:
Ik had vandaag een onderling wedstrijdje, was al een poos niet op wedstrijd geweest. Varro ging niet zo best de afgelopen weken, nu wel weer :D ik ging voor een brave proef, en die werd iets te braaf :') weinig impuls en ik kreeg er zo 123 ook niet meer uit haha. Maargoed we gingen voor braaf en ontspannen en dat was het. Ik had 178 punten :)
Aankomende vrijdag gaan we weer op pad!
De jury begon na m'n proef nog te zeuren dat ik om de baan heen moest beginnen.. Nou mooi niet in de L2. Heb t nog nagezocht om te kijken of t eventueel veranderd zou zijn, maar nee hoor :n

wat raar om daar over te zeuren, al helemaal op een onderlinge. Dan moet het toch ongedwongen en gezellig gaan lijkt mij.

LoveMickey schreef:
Ik heb gister mijn M1 debuut gereden. Proeven gingen niet heel fijn, ze was niet echt aan mijn been en in de proef soms wat tegen de hand. Maar toch voor de eerste keer heel tevreden. In de eerste proef was ik 1e met 178 en in de tweede proef 2e met 189, vooral eerste proef was een hele strenge jury, maarja. Zondag start ik weer en dan hopen op hogere punten hahaha:)

Gefeliciteerd!

TeeGee schreef:
Josje leuke foto's, erg aanspreken dier!

Michelle, wow monsterscore! Super, gefelicteerd!

De kop is eraf Vonneke!

LoveMickey, mooi debuut, netjes!

Ik ben lekker op vakantie geweest en nu weer 3 keer gereden. Ze pakt het erg fijn op, krijgt sinds koliek ander voer en het is een heel ander paard geworden. 2e pinksterdag weer wedstrijd en dan 16 juni de hele week naar Almelo.

Ben nu thuis begonnen met stap-galop en de contragalop. Nog geen M2 plannen hoor maar tis wel erg leuk om mee te nemen.

opgeknapt van je vakantie? fijn dat je paard positief veranderd is.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 17:51

heb alvast een foto *\o/*
Afbeelding

niet op mijn hoofd letten :')