Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jasmijn1989 schreef:Ik moet ook zeggen dat het erg onhandig is bij de proeven met halsstrekken dat dat 1 punt is geworden samen met het teugels op maat nemen, maar dat er wel een streep tussen staat... Levert weer een hoop verwarring op met jureren...
pearlie schreef:Jasmijn1989 schreef:Ik moet ook zeggen dat het erg onhandig is bij de proeven met halsstrekken dat dat 1 punt is geworden samen met het teugels op maat nemen, maar dat er wel een streep tussen staat... Levert weer een hoop verwarring op met jureren...
Hoezo verwarring? Dan wordt het toch een gemiddelde van beide... is wel met meer onderdelen zo.
Jemima schreef:Het irriteerd mij mateloos dat telkens de proeven van niveau veranderen. Ik ben dankzij mijn manege L1 waardig om te starten als ik een eigen paard heb, maar als ik dan de proeven van de KNHS zie is dat een lager niveau dan dat ik in de F-proeven reed. In principe komt mijn niveau eerder over met de L2 proef, want in de F14 moet je ook wijken (5 of 10 meter is onbelangrijk) bijna gehele proef doorzitten en achterwaarts. Daarnaast toen ik mijn F12 reed moest ik all de gehele proef doorzitten, dit was nog voordat de F proeven veranderd werden.