Voor nu even snel een vraag / ego post, zitten hier toevallig juryleden van F proefjes? Ik ben voor een onderlinge wedstrijd voor morgen gevraagd (dus niet officieel of officieel voor fnrs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:En verder denk ik dat bepaalde zaken deze sport wel echt makkelijker maken, maar dat geld en goede paarden ook niet alles zegt. Stond op een stal waar de paarden bij vd Vleuten vandaan kwamen, maar als je het zelf écht niet durft en niet ziet, gaan ook die paarden uiteindelijk vriendelijk bedanken in het 1.40
asjemenou schreef:Ja, als je tussen de paarden start val je ook gewoon onder de reglementen van de paarden en mag je zweep 1.20m zijn.
DiscoDipp schreef:asjemenou schreef:Ja, als je tussen de paarden start val je ook gewoon onder de reglementen van de paarden en mag je zweep 1.20m zijn.
100% zeker haha? Want dan ga ik haar echt even aanspreken. Want ik heb echt redelijk mijn proef verkloot, ik hoef haar nooit te petsen met de zweep eigenlijk maar alleen dat ding vast te houden.. Maar dit heeft me dus wel mijn proef gekost.