Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MightyJoe schreef:EdkingEnzo, 193 puntjes.Ja, daar moet je kijken inderdaad! Voor jou een debuut zie ik
bliksemflits schreef:Klopt EdkingenzoBij mij stonden ze daar als eerste ook.
Michtyjoe jij ook gefeliciteeeerd!
DewiFoto schreef:Ik heb mijn punten ook binnen van de 28e. 199 punten in het L2.Super blij mee. Helaas de coupon nog niet online, maar ben echt heel benieuwd naar het commentaar.
Yvank_ schreef:wythlove schreef:Gefeliciteerd![]()
Ik heb mijn film niet op de computer staan en wil hem sowieso niet openbaar op Bokt (internet) hebben
Maar je hebt wel toestemming gegeven aan de KNHS door mee te doen ? Ze kunnen en mogen je filmpje overal nu voor gebruiken hoor
wythlove schreef:Ik ging er vanuit dat ze die niet gaan gebruiken hoor. Ik rijd met mijn pony tussen de paarden mee. Gok zomaar dat ze toch altijd in de paardenklasse voor een paard zullen kiezen
Yvank_ schreef:wythlove schreef:Ik ging er vanuit dat ze die niet gaan gebruiken hoor. Ik rijd met mijn pony tussen de paarden mee. Gok zomaar dat ze toch altijd in de paardenklasse voor een paard zullen kiezen
Bij cursus etc wordt dat juist gebruiktze vragen ook wel eens om pony's of koudbloeden bij voorrijden voor cursus voor beoordelen.
Dus met meedoen is het gewoon mogelijk je filmpje bij wijze van straks op groot scherm voor heleboel mensen gedeeld wordt.