@Sparky, denk dat het ook een kwestie is van wat de jury wel en niet wilt zien in de B. Zelfs met een paard wat de hele proef sterren kijkt kun je in principe (zeg niet dat het handig is haha) een winst rijden in de B als het maar een constante proef is qua tempo, impuls en aanleuning. Heb het vaak genoeg gezien dat zo'n ruiter met paard wel winst scoort en als je een paard hebt wat bijvoorbeeld heel erg zoekende is en telkens met het hoofd naar boven en beneden gaat geen winst rijd. Het is uiteraard beter als je je paard fijn klaar hebt maar soms is dat nog niet mogelijk en wil je al wel lekker ervaring op doen en dan is je gevoel vaak anders dan dat de jury het ziet.
@Wendy, gefeliciteerd met je winstpunten! Voor de eerste keer prima toch? Lekker ervaring op gaan doen en km maken

Geplaatst: 10-03-20 08:58
               Geplaatst: 10-03-20 08:58				         
 inschrijven was toen wel heel onlogisch maar de wedstrijd zelf was goed. Daar wil ik ook nog wel eens terug naar toe als we weer mogen starten. Afferden was mijn thuis locatie maar dat is nu wel erg ver voor mij... Ravenswaaij beviel ook goed. Nu moet ik midden NL weer gaan aftasten welke locaties ik fijn vind. Iemand tips?
 inschrijven was toen wel heel onlogisch maar de wedstrijd zelf was goed. Daar wil ik ook nog wel eens terug naar toe als we weer mogen starten. Afferden was mijn thuis locatie maar dat is nu wel erg ver voor mij... Ravenswaaij beviel ook goed. Nu moet ik midden NL weer gaan aftasten welke locaties ik fijn vind. Iemand tips?                                                         
 Heteren ben ik ook wel eens geweest, op zich ook prima.
 Heteren ben ik ook wel eens geweest, op zich ook prima.                                                         
 haha
 haha                                                          wat vond je fijn? Kun je makkelijk parkeren? Losrijden binnen/buiten? Bodem (ik wil niet op gras starten).. Hekjes of bordjes? Dat soort info? Mag ook via pb! Super bedankt
 wat vond je fijn? Kun je makkelijk parkeren? Losrijden binnen/buiten? Bodem (ik wil niet op gras starten).. Hekjes of bordjes? Dat soort info? Mag ook via pb! Super bedankt  

Denk dat ze die vandaag of morgen ook nog wel aflassen, zo niet dan gaan wij wel zitten maar met 2 mensen in de rubriek
 Denk dat ze die vandaag of morgen ook nog wel aflassen, zo niet dan gaan wij wel zitten maar met 2 mensen in de rubriek