Voorlopig even rustig aan doen tot de medicijnen goed werken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:MonteKarlo schreef:@AlwaysH Leuk filmpje!
Maar euhm... spooky? Ga je schamen :P
ik ben nog steeds niet in de juiste mentale staat om weer op mijn jonkie te stappen![]()
@Ghostattack wat fijn dat er iig een oorzaak is! Had ze een scopie gekregen ? Hoe gaat het ondertussen met Zara?
Wat bedoel je?
Josien_ schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het spooky wel mee valt.
Hoe zoeken jullie de wedstrijdjes altijd uit?
Ben zelf aan het zoeken naar een wedstrijd in de buurt die in mei een bb of onderling wedstrijdje houdt.
Wil daar graag nog een keer starten.
Heb al wel een hele planning:
- 19 maart springwedstrijd
- 8 april oefencross
-17 april bb proefje
- 30 april onderling b proefje
- 21 mei orientatierit
- 13 tm 16 juni vierdaagse op de veluwe
- 15 juli bb cross
- 3 september officiële wedstrijd
Mezelf kennende zal er nog wel iets bij komen haha.
Hebben jullie ook zo'n hele planning of is dat gewoon een afwijking van mij?
Josien_ schreef:Oh ik ben zelfs nog een springwedstrijd eind juni vergeten.
Ik ben echt een planner haha, maar dat komt ook omdat die evenementen al zo ver van te voren bekend zijn. En als ik iets leuks zie wil ik er graag aan mee doen haha.
Dingen als de cross en de vierdaagse moet je gewoon vroeg inschrijven omdat die anders vol zitten of omdat er een loting is.
MonteKarlo schreef:@Ghostattack wat fijn dat er iig een oorzaak is! Had ze een scopie gekregen ? Hoe gaat het ondertussen met Zara?
Josien_ schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het spooky wel mee valt.
Hoe zoeken jullie de wedstrijdjes altijd uit?
Ben zelf aan het zoeken naar een wedstrijd in de buurt die in mei een bb of onderling wedstrijdje houdt.
Wil daar graag nog een keer starten.
Heb al wel een hele planning:
- 19 maart springwedstrijd
- 8 april oefencross
-17 april bb proefje
- 30 april onderling b proefje
- 21 mei orientatierit
- 13 tm 16 juni vierdaagse op de veluwe
- 15 juli bb cross
- 3 september officiële wedstrijd
Mezelf kennende zal er nog wel iets bij komen haha.
Hebben jullie ook zo'n hele planning of is dat gewoon een afwijking van mij?
Ghostattack schreef:Gastrogard is geen voer, maar hele dure medicijnenHierna moet ik Ekygard supplement gaan bijvoeren en dat is ook zo kapot duur. Ik twijfel nog of ik op mijn huidige voer (Cavalor FiberForce) blijf of misschien overstap naar iets anders.
MonteKarlo schreef:AlwaysH schreef:
Wat bedoel je?
Haha iedereen zijn definitie van spooky kan nogal uiteenlopend zijn blijkt maar weer.
Harvey1 schreef:Zucht... Kleine ego-post... Ik ben weer terug bij af wat betreft streken. We waren vandaag proefgericht aan het trainen en ik had direct al door dat hij fris was. Hij is echt zo'n 4x compleet UIT het niets onder me weg geschoten, en hard ook.. achterhand eronder en gaan.. Ik blijf gek genoeg elke keer muurvast zitten maar ik vind het niet tof meer. Eerder werd ik heel erg bang hierdoor, heb er zelf een keer om gehuild. Nu voel ik niks, enkel ergernis. Waarom? Het ging een hele tijd goed en nu toch weer zo.. Hij is afgelopen dagen kiets minder (in uren) buiten geweest. Maar dan hoeft hij toch niet onhandelbaar (ok overdreven) te worden.. Hij had mega veel spanning aan de raam kant en bleef gewoon maar etteren dan, dan maakt hij zich super sterk en heb ik nik smeer te zeggen. Heb flink doorgepakt, heb teugel gegeven en vertrouwen maar het maakte allemaal niks uit. Nadat hij in een paar galopssprongen van de M naar de K was ben ik ermee gestopt. lekker dan, zondag een wedstrijd en me totaal niet kunnen voorbereiden door zijn geklier... ben er zo klaar mee.
MonteKarlo schreef:Harvey1 schreef:Zucht... Kleine ego-post... Ik ben weer terug bij af wat betreft streken. We waren vandaag proefgericht aan het trainen en ik had direct al door dat hij fris was. Hij is echt zo'n 4x compleet UIT het niets onder me weg geschoten, en hard ook.. achterhand eronder en gaan.. Ik blijf gek genoeg elke keer muurvast zitten maar ik vind het niet tof meer. Eerder werd ik heel erg bang hierdoor, heb er zelf een keer om gehuild. Nu voel ik niks, enkel ergernis. Waarom? Het ging een hele tijd goed en nu toch weer zo.. Hij is afgelopen dagen kiets minder (in uren) buiten geweest. Maar dan hoeft hij toch niet onhandelbaar (ok overdreven) te worden.. Hij had mega veel spanning aan de raam kant en bleef gewoon maar etteren dan, dan maakt hij zich super sterk en heb ik nik smeer te zeggen. Heb flink doorgepakt, heb teugel gegeven en vertrouwen maar het maakte allemaal niks uit. Nadat hij in een paar galopssprongen van de M naar de K was ben ik ermee gestopt. lekker dan, zondag een wedstrijd en me totaal niet kunnen voorbereiden door zijn geklier... ben er zo klaar mee.
kun je m terug zetten in brok ?
Harvey1 schreef:ja, dat kan.. Hij krijgt nu 2x per dag 0,750 gram pavo basisbrok / sportsfit muesli
ynskek schreef:Harvey1 schreef:ja, dat kan.. Hij krijgt nu 2x per dag 0,750 gram pavo basisbrok / sportsfit muesli
Je kan kijken wat ie op een half per keer doet
Ik heb mijn vorige pony uit eindelijk van de basis sportbrok afgehaald en op 2x per dag een halfje müsli was ze beter qua energie.
Met 2x per dag een halfje brok had ze energie voor 10