Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elitedeux schreef:Ik wil dit jaar gaan crossen met Schimmel maar hebben hier beide totaal geen ervaring in. Alleen een paar oefencrossen gedaan en dit pakte ze goed op. Iemand een idee waar je goed les kan krijgen? Het liefst een beetje in de buurt van Almelo/Overijssel.
Anne_GTI schreef:Michiel Mulder in Heeten vind ik heel fijn voor beginnende crossruiters.
Pony sprong eindelijk weer fijn op oefenparcours. Dikke discussie met kind gehad. Uiteindelijk kind bedreigd... haha voor elke onterechte klap met de zweep zou zij er ook 1 krijgen met diezelfde zweep
Heb haar de sporen ook afgepakt...
Resultaat: foutloos rondje op 80 cm en een balkje op 90 cm. Volledig fout van kind. Pony heeft eindelijk weer wat vertrouwen gekregen en kwam relaxed de ring uit. Kind nog wel wat bokkig... het is niet leuk als je moeder gelijk heeft he....
paljaslaura schreef:Ja slaat echt helemaal nergens op al dat geld. Ben ook blij dat ik die van Mickey op tijd heb stopgezet... Zou best is een uitleg willen vanuit de Knhs wat een pasje zo duur zou moeten maken