Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Exloo kom ik altijd graag en daar ben je een stuk vlotter, en parkeerterrein past me ook beter dan Dalerveen 

Elitedeux schreef:Ik wil dit jaar gaan crossen met Schimmel maar hebben hier beide totaal geen ervaring in. Alleen een paar oefencrossen gedaan en dit pakte ze goed op. Iemand een idee waar je goed les kan krijgen? Het liefst een beetje in de buurt van Almelo/Overijssel.
Anne_GTI schreef:Michiel Mulder in Heeten vind ik heel fijn voor beginnende crossruiters.
Pony sprong eindelijk weer fijn op oefenparcours. Dikke discussie met kind gehad. Uiteindelijk kind bedreigd... haha voor elke onterechte klap met de zweep zou zij er ook 1 krijgen met diezelfde zweep
Heb haar de sporen ook afgepakt...
Resultaat: foutloos rondje op 80 cm en een balkje op 90 cm. Volledig fout van kind. Pony heeft eindelijk weer wat vertrouwen gekregen en kwam relaxed de ring uit. Kind nog wel wat bokkig... het is niet leuk als je moeder gelijk heeft he....

Eerste dag was ze best wel overstuur en de avond ook. Ze vind het niet zo leuk om uit van huis te zijn. Donderdag was ze voor haar doen best relaxt met het inrijden en inspringen. Ging misschien wel te mooi. In het parcours zetten ze de gas aan en kreeg ik de schakel terug niet erin. Hierdoor balken. Vanmorgen vroeg erheen want om 8u begon de rubriek. Heel blij met bijna geen sneeuw. Inrijden en inspringen weer te mooi. In het parcours was ze heel fijn, liet haar super rijden reageerde goed, direct op tijd parcours. Ik zag de finish al foutloos gaan, tot ze in de laatste lijn misschien net niet de kracht had om goed af te zetten. Dus ja daar ging de balk eraf. Maar desondanks ben ik nog steeds tevreden
Ze geeft geen kick om de omgeving, ja oké ze kijkt wel wat en voel de spanning wel iets, maar zodra we gaan springen kijkt ze niet om haar heen. Op naar morgen 

paljaslaura schreef:Ja slaat echt helemaal nergens op al dat geld. Ben ook blij dat ik die van Mickey op tijd heb stopgezet... Zou best is een uitleg willen vanuit de Knhs wat een pasje zo duur zou moeten maken