Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu de teller op M1+3. Zondag weer wedstrijd en tevens springdebuut. Als het doorgaat tenminste...
Ga bo alweer wat fijner?
. Ging niet super slecht maar ook niet echt goed haha. Gisteren les en dat ging dan wel heel goed. Vandaag een beetje simpel gereden in de hoop dat ie dan fijn is voor morgen
ik ben zoooooo benieuwd haha! Achja M2 schijnt een rot klasse te zijn dus misschien maar goed ook dat ik me er nog niks bij kan voorstellen
!
! Maar blijf hier ook nog wel kletsen hoor, met de andere nog lang geen M2! LoveMickey schreef:Mijn crossles gister was ontzettend gaaf! Paardje deed super zijn best en vond het ook heel erg leuk en op wat gebok, gespring en gegil na was hij ook heel erg braafZeker voor herhaling vatbaar
Caro_MarjaH schreef:Citaat:Emmen.
Wat doe jij voor werk?
Ik ben medisch secretaresse en werk als afdelingssecretaresse op de afdeling verloskunde (met gemiddeld 3500 bevallingen per jaar).
FairLady_ schreef:zo dit was niet mijn weekend.
envoy gaat op bootcamp.
succes vonnke vanavond
Nynke_Mandy schreef:Afgelopen weekend ook weer een winstpuntje geredenNu de teller op M1+3. Zondag weer wedstrijd en tevens springdebuut. Als het doorgaat tenminste...
melissa_93 schreef:Vanavond priveles gehad. ging best heel fijn. Wel wat stukjes wat ze moeilijk vind dat ze het er even niet mee eens is maar dat mag ook best. Ze hoeft niet alles direct goed te vinden. Instructrice ging nog even met longeerzweep in het midden van de bak staan, ze hoeft er niks mee te doen en ze begon al heerlijk te lopen, wordt ze lekker stoer van
_coquette_ schreef:Heb het al 3 dagen heel druk op mijn werk, mijn collega is op vakantie dus ik moet ook al haar werk overnemen. Zit nu al aan de 30 uur in 3 dagen tijd. En heb nog 15 uur te gaan.... Savonds dus niet echt heel veel zin meer om Gijs echt uitgebreid te rijden, maar hij loopt gelukkig wel redelijk goed op het moment! Morgen ben ik een dagje vrij dus dan even bijkomen. Maar Gijs enkel even losrijden want heb vrijdag avond les
vonneke schreef:Het terrein was heel matig. Rete zware stukken, stukken die glad waren nog van de regen en kleine goede stukjes. De ringen waren iets beter.
Om 19:00 draaide we het terrein op en om 19:31 moest ik starten.
Vlug opgezadeld en richting de ring. Dik 19:10 toen ik erop zat hihi.
Vond het niet zo erg. Wilde zo kort mogelijk op deze bodem rijden.
De ring in gegaan. Ging redelijk totdat hij hardlopers zag achter de bossen in de volte 10 meter links. Hij ging zo de ring uit na de volte. Weer terug de ring en en toen kwam er meteen een aanspanning aan dus weer eruit... Toen was ik van mijn apropos en galoppeerde aan waar ik hals moest strekken...
Daarna gelukkig kunnen herpakken en door kunnen rijden.
Tweede proef wel fijn eraan kunnen rijden met een hele grote fout in de middendraf. Hij kwam hij de enge hoek en ging volle galop over diagonaal.
Uiteindelijk 4e met 197 en 3e met 188. Tweede proef was wat karig gepunt bij iedereen.
Tsplendid schreef:M2 proeven geoefend eergisteren, hij zag het boekje en toen dacht hij volgens mij hmmm daar werk ik niet aan mee vandaag. Ging niet super slecht maar ook niet echt goed haha. Gisteren les en dat ging dan wel heel goed. Vandaag een beetje simpel gereden in de hoop dat ie dan fijn is voor morgen
ik ben zoooooo benieuwd haha! Achja M2 schijnt een rot klasse te zijn dus misschien maar goed ook dat ik me er nog niks bij kan voorstellen
!
vonneke schreef:Spannend!!! M2... Het blijft me nog steeds een raar iets. Kan me er niks bij voorstellen ooit te starten.

Ik ga morgen alles wassen en klaar maken, misschien ook al vlechten. Ik ga zondag op pad, ga eerst een vriendin helpen op de selectie, dan snel naar stal en alles in orde maken en dan komt zij me met de vrachtwagen ophalen en gaat zij met mij mee.
Wel weer fijne tips gehad voor de stap om hem toch wat nageeflijker te krijgen/houden. Ook in de draf om hem er meer tegenaan te rijden. Galop doet hij erg goed. Ze had ook nog een fotootje gemaakt. Ik was "op mijn oude stal" wezen rijden en Veer, de merrie waar ik 4 jaar mee gereden heb heeft 2 weken geleden een veulen gehad, echt een dotje! 

en samen met My Little Pownie Veer.