Heb vanmiddag weer les van Jenny Schreven ben benieuwd of ze hem weer vooruit gegaan vind
Jammer dat niet je niet kan starten Jenny! Vorig jaar op flanders was er tog wel GP uitgeschreven? of vergis ik me daar nu in?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Klopt helemaal!Ik heb een vraagje voor de wissel-experts onder onsIk ben ze nu steeds meer aan het meepakken maar ik moet nu echt een beetje gaan opletten dat ie steeds meer goede wissels gaat springen en dan moet ik natuurlijk op het juiste moment de hulp geven. We hebben het er al eerder over gehad, maar ik kon zo gauw niet vinden wat ik zocht. Naar mijn idee waren er tips over meetellen en dan op het moment dat je telt (landing galopsprong) de hulp te geven. Klopt dat?
sharon_quiz schreef:Gaat er nog iemand op wedstrijd dit weekend? Dan veel succes in ieder geval!! Ik ga niet, maar ben veel op wedstrijd te vinden dit weekend. Mijn zusje moet weer optreden zondag. Hopelijk gaat het weer goed!En drie meiden van stal gaan hun ZZL debuut maken, dus daar ga ik even kijken.