Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:ik ga dat denk ik wel doen, al gooit zo'n jury zowiezo al haar eigen ruiten in, die vragen ze daar nooit meer![]()
Maar al is het maar om haar erop te wijzenze was al weg toen ik de coupons kreeg....
Moet ik dan een brief met een kopie van de coupon opsturen? Ik heb eigenlijk nog nooit een klacht ingediend
kleinvosje schreef:Ok, even een vraagje: ze was al weg toen jij de coupons kreeg, hoe laat was dat? Als dat binnen een half uur na de laatste start was, is dat ook iets wat niet zo hoort. Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje naar de KNHS sturen, eventueel met een uitslagenlijst als die op internet komt, en je verhaal vertellen. Dat je ernstig twijfels hebt aan de capaciteiten van desbetreffende jury, om de punten die je al noemde, 11 waar dat niet kan, 100 punten uitdelen, verliespunten...
Was er een tweede jury voor de tweede proef of werden beide proeven door dezelfde beoordeeld? Dan zou je de resultaten van de tweede jury ernaast kunnen houden ter vergelijking...
Th0mas schreef:Ik wil liever een nette A4 map, met allemaal losse afneembare bladzijdes en geplasticeerd. Voor de ruiters die in regen moet starten wordt het blaadjes niet nat, na 5 jaar intensief gebruik ziet het misschien nog als nieuw uit en dat scheelt ook hoop bomen.
Ik ben overigens geen jury maar zo lijkt het veel makkelijker, misschien kan daarnaast ook reglementen en misschien nog wat dingen erin verwerken
Het kost wel veel meer maar is in ieder geval geen duurkoop ter vergelijking met die papieren boekje.