Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en fijn van die doorverwijzing, hopelijk kunnen ze daar iets voor je betekenen. Melzazu schreef:Ik sprak laatst iemand van stal die op wedstrijd was geweest. Die had echt een leuk protocol. Lekker vol geschreven en er stond bijvoorbeeld ook als er ergens een 7 was gegeven wat je kon doen voor een 8. Dat was nou een protocol waar je echt veel aan had. Ik vind het wel eens jammer dan heb je een 6,5 en staat er niks bij maar dan denk ik dus wel ja wat moet ik dan anders doen voor een 7
Ook al rij je geen winst, je wil wel iets aan hebben voor alle gedane moeite.
Mijn dochter is zo'n perfectionist dus als nog iets niet helemaal in orde is... (zoals soms de rem, hij gaat soms nog gewoon van kiet
) Maar ik denk: gewoon zien als goede ervaring voor hem. Het is niet dat hij het niet kan allemaal. Tussen de witte hekjes, wat is nou makkelijker dan thuis?
Echt zuur voor iedereen, maar overmacht natuurlijk.

Mijn benen zijn bekend en werk ik aan, thuis gaat t al een stuk beter maar op wedstrijd met toch nog iets spanning val ik gewoon sneller terug in m’n oude patroon.