Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Orthos schreef:Hooi !
Ik ga a.s. zaterdag een proefje opnemen, maar wil hem niet insturen voor evt. winstpunten bij de KNHS maar naar een "reguliere jurylid".
Ik dacht dat er een app was waarin je kon zien naar wie je de proef allemaal kan sturen. Weten jullie dit heel toevallig?
shirleyp schreef:Het zegt mij ook niks? Maar kan zijn dat ik een keer wat heb gemist in een nieuwsbrief?
Buiten deze vraag om: Vind overigens dat mensen die een proef beoordeeld willen hebben door een KNHS-jurylid dat gewoon via de officiële kanalen moeten doen. Die zijn er niet voor niets en dan komt het geld ook de KNHS en daarmee de sport ten goede.
Ik ga a.s. zaterdag een proefje opnemen, maar wil hem niet insturen voor evt. winstpunten bij de KNHS maar naar een "reguliere jurylid".
Ik dacht dat er een app was waarin je kon zien naar wie je de proef allemaal kan sturen. Weten jullie dit heel toevallig?
Anoeska27 schreef:Orthos schreef:Hooi !
Bedoel je via we all ride?
https://www.weallride.nl/
Orthos schreef:shirleyp schreef:Het zegt mij ook niks? Maar kan zijn dat ik een keer wat heb gemist in een nieuwsbrief?
Buiten deze vraag om: Vind overigens dat mensen die een proef beoordeeld willen hebben door een KNHS-jurylid dat gewoon via de officiële kanalen moeten doen. Die zijn er niet voor niets en dan komt het geld ook de KNHS en daarmee de sport ten goede.
Goh, dan heb ik dat gedroomd denk ik![]()
Ik was er heilig van overtuigd dat er een app was met instructeurs waarnaar je proeven kon insturen. Ik kan het ook niet vinden op het internet dus misschien dat dat er niet meer is, of ik ben echt gek geworden, dat kan ook.![]()
Ben het enigszins wel met je eens Shirleyp. Maar aangezien ik dacht dat er dus zo'n soort systeem was leek mij dat wel makkelijk, hoef ik geen startkaart voor 1 keer aan te vragen etc.