Veertje fijn dat je weer aan het oppakken bent! Hopen dat jullie binnenkort je debuut kunt maken!
Dee-es soms is aqua training helemaal niet zo erg he. Alleen alles wordt zo smerig

Super dat ie zo fijn ging in de les! Duimen dat jullie de stijgende lijn kunnen vasthouden
Wij hebben vandaag even gelongeerd in het zonnetje, heerlijk na al die regen.
Morgen ochtend sinds lange tijd weer eens een rondje naar buiten

Geplaatst: 08-03-20 00:13
               Geplaatst: 08-03-20 00:13				         

het contrast met het niveau tijdens de KNHS kampioenschappen waar ik vrijdag was was erg groot zullen we maar zeggen. Ook wel weer leerzaam. Als je zo langs de kant zit dan merk je hoe belangrijk het is om onderdelen te markeren.
 het contrast met het niveau tijdens de KNHS kampioenschappen waar ik vrijdag was was erg groot zullen we maar zeggen. Ook wel weer leerzaam. Als je zo langs de kant zit dan merk je hoe belangrijk het is om onderdelen te markeren.                                                         

mild of niet, je hebt ze wel gekregen en dat is vast niet helemaal voor niks
 mild of niet, je hebt ze wel gekregen en dat is vast niet helemaal voor niks  

persoonlijk vind ik dat allemaal een beetje onzin...
 persoonlijk vind ik dat allemaal een beetje onzin...  alle proeven uit een klasse hebben dezelfde onderdelen. Hoewel de volgorde waarin ze gevraagd worden bij de ene proef wellicht beter aansluit bij jou als ruiter dan een andere proef. Maar wanneer je start, welke proef, hoe veel deelnemers of welke jury... daar zou het nooit aan mogen liggen. En persoonlijk heb ik dat ook nog niet zo ervaren. Natuurlijk heeft de ene jury de lat misschien hoger liggen dan de ander, maar als je je paard goed voor elkaar hebt zou het allemaal niets uit moeten maken.
 alle proeven uit een klasse hebben dezelfde onderdelen. Hoewel de volgorde waarin ze gevraagd worden bij de ene proef wellicht beter aansluit bij jou als ruiter dan een andere proef. Maar wanneer je start, welke proef, hoe veel deelnemers of welke jury... daar zou het nooit aan mogen liggen. En persoonlijk heb ik dat ook nog niet zo ervaren. Natuurlijk heeft de ene jury de lat misschien hoger liggen dan de ander, maar als je je paard goed voor elkaar hebt zou het allemaal niets uit moeten maken.