Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrimaDonna_ schreef:Ga zo weer even alles bijlezen..
Ik ben vandaag drijf maar dan ook echt drijfnat geregend met Don tijdens de les hahaha. Ik wilde zelf buitenrainlegs hebben alleen niet echt geholpen, water liep mijn kruis in
![]()
[ [url=m/7c83kg.jpg]Afbeelding[/url] ]
JudArthos schreef:Ghostattack schreef:Woensdag om 10:00 moeten we op de kliniek zijn. Nu nog even vervoer regelen
Succes alvast!!
Hier opeens mok en een dik been... zucht.. gelukkig lijken we er nog optijd bij te zijn om meer drama te voorkomen
xsensibel schreef:pfoeh... ik liep eh. 6 pagina's achter![]()
Vanmorgen weer les gehad, ging best oké. Mevrouw was iets gespannen door het klapperende zeil van de binnenbak.. Agh morgen weer een dag
xVerax schreef:Ja dit is de smalste.. Ik kan mijn hand er bij de dressuurboog ook tussen krijgen, aan de andere kant niet. Maar ik denk dat dit deels komt omdat het leer zo belachelijk soepel is. Ik denk dat ik deze laars maar gewoon ga uitproberen
xVerax schreef:Ik had verwacht dat ze donkerder zouden zijn, op de site staan ze als donkerbruin, maar ik vind het alleen maar gaaf dat ze cognac blijken te zijn. Misschien is je rechterlaars wel ingelopen geweest
. Een bezoekje aan de winkel is nooit weg, misschien zie je wel een ander leuk model.
FleurSandro schreef:Gister een belangrijke beslissing gemaakt. Ik ga Sandro verhuizen, hij staat nog bij de pude eigenaar op het terrein maar er zijn nu meerdere akkefietjes geweest zelfs tot dreigen aan toe vanaf hun kant dus heb nu de beslissing gemaakt hem te verhuizen ik heb gelukkig al een stal op het oog en ga ik volgende week bij kijken! Ik vind het erg belangrijk dat ze lekker lang buiten staan en hij gaat daar dan 's nachts op stal (nu staat hij 24/7 buiten) dus ik hoop dat het er net zo goed uitziet als dat het klinkt en hopelijk sta ik dan per 1 april ergens anders
xVerax schreef:Die zijn grappig PrimaDonna_! Niet mijn smaak maar het heeft wel wat.
roosjenat schreef:Vandaag alweer super fijn gereden! Zit nu echt op een roze wolkje haha.
Hopelojk blijft het zo en gaan we volegende week knallen!
Morgen of donderdag nog een keer naar een lokale ruitersportwinkel. Wil een nieuwe neusriem alleen waar ik vandaag was had geen een.. Dus dan maar even een stuk verder fietsen haha. Wil ook nog een nieuwe singel en voor miley een singel hoes dus hopelijk kan ik slagen haha.
AlwaysH schreef:En ik moet even ego doen, mijn eerste privé les op San gister ging onwijs lemmer. Was ontzettend druk dus ik kon echt geen figuren rijden (heb dus leuke dingen verzonnen zoals rechtsomkeert).
Hier wat kleine stukjes:
[ Video ]
Josien_ schreef:Volgens mij hebben wij niet echt voorrangsregels op de club. Heb er ook nog nooit van gehoord dat je voorrang hebt wanneer je privé les hebt op de andere bak gebruikers. Je houdt natuurlijk wel een beetje rekening met elkaar.
Wil je springen dan moet je bij ons wel eerst toestemming vragen aan de andere ruiters.
Ik moet ook echt weer eens privé les nemen, maar ik heb gewoon geen tijd haha.
Heb deze week wel 2x springles. Dus het is misschien iets van prioriteiten stellen hihi.
Maar daar heb ik 19 maart een onderlinge wedstrijd van.
Ziet er netjes uit AlwaysH!
AlwaysH schreef:@PrimaDonna, tja klopt eigenlijk wel natuurlijk hè... Mara ik ben zo'n scheiterd. Vind het irritant als mensen mij in de weg rijden dus ga wel aan de kant. Moet zeggen dat ik bij bepaalde ruiters (op mobiel, stappen op de hoefslag, etc) wel echt gewoon afsneed als ik mijn figuur af wilde maken. Maar ik maak zelf ook figuren die ik zelf vaak herhaal (zoals die rechtsomkeert) en ik merk dat veel mensen dat heel irritant vinden.
Zij is 1.76 en ik ben 1.74 ongeveer. Weet ik niet zeker. tussen 70 en 75.
Ray leek inderdaad een heuuuul stuk groter, maar die had geen sport postuur.
Kan vandaag ook wel even filmen, ga 's middags dus dan is er waarschijnlijk niemand tot twee mensen in de bak bezig en kan ik veel geconcentreerder rijden.
Doe het rustig aan joh! Je hebt nog tijd genoeg voor het zomer seizoen is afgelopen!
PrimaDonna_ schreef:xVerax schreef:Die zijn grappig PrimaDonna_! Niet mijn smaak maar het heeft wel wat.
Ze lijken op die foto ook veel lichter omdat ik in de zon sta.
Op de foto met Don in mijn profiel zie je dat ze donkerder zijn![]()
Ze kosten toen maar 160 ofzo en kon ze niet laten staan voor die prijsroosjenat schreef:Vandaag alweer super fijn gereden! Zit nu echt op een roze wolkje haha.
Hopelojk blijft het zo en gaan we volegende week knallen!
Morgen of donderdag nog een keer naar een lokale ruitersportwinkel. Wil een nieuwe neusriem alleen waar ik vandaag was had geen een.. Dus dan maar even een stuk verder fietsen haha. Wil ook nog een nieuwe singel en voor miley een singel hoes dus hopelijk kan ik slagen haha.
Hopelijk blijf je op dat roze wolkje zitten!
Ik weet heel goed hoe dat voelt haha! Zit nu gezellig bij jou op dat roze wolkje!
Wat voor neusriem zoek je?AlwaysH schreef:En ik moet even ego doen, mijn eerste privé les op San gister ging onwijs lemmer. Was ontzettend druk dus ik kon echt geen figuren rijden (heb dus leuke dingen verzonnen zoals rechtsomkeert).
Hier wat kleine stukjes:
[ Video ]
Je rijdt hem inderdaad erg vriendelijk! Ik verbaas mij nog steeds erover dat hij zo groot is! Hoe groot ben jij eigenlijk?
En zoals iemand anders hier ook had gevraagd; jij hebt toch voorrang? Dan moet je toch gewoon figuren kunnen rijden. Vind dat als ik eerlijk ben best wel egoistich van de mensen in de bak. Jij betaald voor je les en moet gewoon kunnen rijden.
Hier op een pension stal houden wij gewoon rekening met elkaar. Toevallig reed ik maandag met een stalgenoot en hij reed op zijn hengst. Dan houden we elkaar gewoon in de gaten zodat Donna niet ineens een hengst op der heeft![]()
Ik heb vanmiddag weer les, gewoon 2x in de week, moet niet gekker worden!
Maar ik zit er zoveel fijner op dat ik nu wat vaker met instructrice erbij wil zodat ik niet weer terugval en gekke dingen ga doen met mijn lichaam.
Don is ook zo'n ander paard onder mij, ben er echt verbaast over. Ze doet gewoon niks geks meer! Al zeg ik dat nog steeds niet te hard en klop ik af..![]()
En ik zit er over te denken om de 26ste hier op de manege om de hoek te gaan starten... even overleggen met instructrice en eigenaresse. Don haar wolfskiesje moet namelijk getrokken worden deze maand en ze mag dan 1 week niet met bit worden gereden. Dus wordt dan alleen longeren aangezien bitloos niets word met haar. Maar ben bang dat ik nu weer te enthousiast ben omdat het nu zo fijn gaat... lastig!![]()
Wil nog wel graag binnen starten om te zien hoe ze dat doet..