IlBuono schreef:Super! Vandaag en morgen helaas niet naar stal waarschijnlijk door autoproblemen...
He Kaat, ga zondag trouwens naar de leeuwen op t neefje z'n werk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
stuur mij maar een pb'tje..
je mag mij ook PB'en!
. Ook ben ik bij een vriendin wezen kijken bij haar springwedstrijd. Maar ben ik getreurd weer naar huis gegaan. Ze had 20 strafpunten(2x weigeren & 3 balken). Erg jammer..
hihi
kan geen kwaad af en toe haha
ik vind paardlief heel erg belangrijk maar zie mijn vriend enkel in het weekend. Dus als hij er dan is dan vind ik het niet altijd even leuk/makkelijk om te gaan paardrijden, ookal weet ik dat hij dat helemaal niet erg vind ..maarja zo'n uurtje rondhangen helemaal alleen in de kou aan het kijken naar een rondlopend paard.. : is voor de dummies nu nietecht interresant hee
x_Kaat_x schreef:hahaha ik maak mijn vriend altijd jaloers met Amigo![]()
![]()
Het is soms wel moeilijk hoorik vind paardlief heel erg belangrijk maar zie mijn vriend enkel in het weekend. Dus als hij er dan is dan vind ik het niet altijd even leuk/makkelijk om te gaan paardrijden, ookal weet ik dat hij dat helemaal niet erg vind ..maarja zo'n uurtje rondhangen helemaal alleen in de kou aan het kijken naar een rondlopend paard.. : is voor de dummies nu nietecht interresant hee
1keer per maand vind ik echt te weinig
Dat kan ik emotioneel niet 

alleen nog iets verzinnen om te gaan doen
x_Kaat_x schreef:dat zou ik echt niet kunnen1keer per maand vind ik echt te weinig
Dat kan ik emotioneel niet
vind het nu al verschrikkelijk als ik hem 1weekend niet zie
binnekort 1jaartje samenalleen nog iets verzinnen om te gaan doen
als dressuurmiep
ik spring ookwel nog eens graag maar dat is echt niet vaak
ik vind zijn hobby, voetbal daarintegen wel erg leuk en kijk dan ook graag en ga naar elke wedstrijd
x_Kaat_x schreef:ja maarja racenals dressuurmiep
ik spring ookwel nog eens graag maar dat is echt niet vaak
![]()
ik snap wel dat het saai isik vind zijn hobby, voetbal daarintegen wel erg leuk en kijk dan ook graag en ga naar elke wedstrijd