[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:50

Good Luck met je M2 debuut.

Ben benieuwd wanneer die van mij ooit gaat zijn hihi. Was afgelopen week wat stap/galop aan het oefenen en toevallig dat twee mensen afzonderlijk van elkaar zeiden: So dat doet ie echt voor een 9!!

Beide jury en instructeur dus dat was leuk!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:52

Leuk Vonneke! Moet zeggen dat ik stap galop met Bo eigenlijk fijner vind dan draf galop _O- Het lukt me dan beter hem goed gesloten te houden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:53

Maar we doen braaf eerst binnenkort eens M1

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:03

Dat gaat helemaal goed komen vonneke :D!

Michelle; Ja ben erg benieuwd haha!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 08:04

Kom maar op met die filmpjes! :D

Fijn dat alle paardjes goed gaan!

Ik had vrijdag gereden, ruim een week geen dressuur gedaan en ik kon weer beginnen waar ik die week daarvoor gestopt was :D en zaterdag liep hij ook erg fijn.
Zaterdag is de fysio ook geweest. Hij zat vast in zijn kaak rechts, z'n hals beide kanten en links z'n rugspier achter het zadel. Alles behandeld dus ik hoop dat hij nog beter gaat lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:38

Wat fijn Kelly!!!

Ik ga zo weer eens rijden. Ben benieuwd.

Donderdag naar de nieuwe stal. Box klaarmaken en even t contract tekenen. Nu is het echt aftellen geblazen!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:33

Fijn dat de fysio is geweest Kelly!

Leuk vonneke, alvast veel plezier daar :)!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:48

Spannend vonneke!!

Vandaag Varro even gelongeerd aan het halster, toen ik hem uit het land haalde maakte hij zulke gekke sprongen dat hij niet last van zijn lichaam kon hebben :')
Ik wil echt rijden haha, maar ik zit zelf ook in de lappenmand. Ben zaterdag door mn enkel gegaan op het randje van een tegel.. nu dus een gekneusde voet, een paarse knie die erg pijn doet en een stijve blauwe arm. Maargoed, woensdag kunnen we wel weer rijden haha.

En nu ban ik mezelf van bokt want ik wilde een uur geleden al klaar zijn met mn verslag en die is nog steeds niet af.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:55

josje4 schreef:
Ik rij nu sinds eind januari in de M1.
Heb het gevoel dat ik pas net M1 start maar dat valt best mee :P
Moet nog wel hard bezig met traver maar als dat niet helemaal soepel gaat met mijn m2 debuut maakt dat ook niet uit.

Lianne zie dat je in Drenthe woont, start je over 2 weken in De Wijk?
Of rij je niet in die regio?

Nee, ik start regio zuid oost. Maar Drentse kampioenschappen ga ik wel heen denk ik.

en ik wil je filmpje wel zien hoor.

LoveMickey schreef:
Zo, ik ben ook weer bij hahaha.

Niet veel tijd gehad dit weekend, ik stond om 4 uur naast mijn bed voor de voorrondes van het NK van de carrousel.
Ik rij samen met mijn beste vriendin voorop in een ponycarrousel in de eredivisie :) Ik ben supertrots op ons team, want we zijn in de ochtendploeg 6e geworden, wat ons 12e maakt van alle ponycarrousels van Nederland *D *D
En behalve dat we de pony's klaar moesten maken voor de wedstrijd zaterdag, hebben we op de stal waar ik werk nog even foto's gemaakt van een drie-jarige E-pony. Ben zelf echt weg van die pony en vind het ook niet leuk dat ze weggaat, maarja daar is niets aan te doen. Ze is zo ontzettend leergierig, ze is pas twee weken zadelmak en ze doet het super!
Zal zo even de link van de advertentie met foto's opzoeken!

edit; http://www.bokt.nl/markt/ad/263390/totilas-het-klein

gefeliciteerd!

TessJazz schreef:
voor de liefhebbers zou ik proberen..
als ik het niet vergeet :+ _O-
een filmpje van me parcour er op te zetten ! :D

Leuke pony, ik wil je filmpje wel zien.

melissa_93 schreef:
Leuk ponytje Tess

Josje mooie foto! Ik ben wel benieuwd naar je filmpje

Joelle wat leuk dat je carrousel rijd! Doe je dat gewoon met je eigen pony? Moet je vast vaak ver weg voor de wedstrijden of niet?
Wat een leuke pony. Jammer dat ie verkocht moet worden

Morgenavond concours hier in het dorp. Don net al gewassen, me zusje vlecht morgen anders red ik het niet :P Doen er maar 6 mee in de M1, maar wel 4 hele goede :')

hoe is het gegaan?

Tsplendid schreef:
Tijdje niet op bokt geweest dus jullie zijn erg hard vooruit gegaan :P!

Zo te lezen gaan jullie allemaal wel goed :D, lees een andere keer even bij :)!

Vorige week nog cc gehad met Guess, ging totaal niet, nog wel 1 wp kunnen rijden. Afgelopen vrijdag voor het laatst M1 gestart met U.fo, eerste proef ging echt super fijn beste proef die we tot nu toe hebben gereden vind ik zelf. Daar 4e met 199 punten. Tweede proef ging waardeloos maar wel een dikke pluspunt dat hij voor het eerst echt aan het been was :') hij liep wel wat onder me uit en had een beetje het gevoel als ik niet stuurde dat ie over de hekjes heen ging :') dus daar dan ook terecht 179. Zei al tegen me vader of net geen of net wel winst. Aankomende vrijdag M2 debuut met hem, maar eventjes de proeven oefenen van de week :P vind het best spannend, zelf nog niet gereden die klasse dus totaal geen verwachtingen misschien ook maar goed haha! En vandaag nog eens met Guess geweest, moest allemaal wat meer maar was wel tevreden. Eerste proef ging beter als de tweede, zat alleen iemand waarbij ik met Guess altijd gegarandeerd tussen de 176 en 184 rijd, vandaag dus 176.. :') en de tweede proef een 3e prijs met 193 :D. Lekker weekend gehad dus :).

En nog een leuke foto van afgelopen vrijdag:
[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd met je punten. Ook alweer naar het M2. goed hoor!

vonneke schreef:
Wat fijn Kelly!!!

Donderdag naar de nieuwe stal. Box klaarmaken en even t contract tekenen. Nu is het echt aftellen geblazen!

Snel alweer, vast een hele goede beslissing geweest.

_KellyAV schreef:
Spannend vonneke!!

Vandaag Varro even gelongeerd aan het halster, toen ik hem uit het land haalde maakte hij zulke gekke sprongen dat hij niet last van zijn lichaam kon hebben :')
Ik wil echt rijden haha, maar ik zit zelf ook in de lappenmand. Ben zaterdag door mn enkel gegaan op het randje van een tegel.. nu dus een gekneusde voet, een paarse knie die erg pijn doet en een stijve blauwe arm. Maargoed, woensdag kunnen we wel weer rijden haha.

En nu ban ik mezelf van bokt want ik wilde een uur geleden al klaar zijn met mn verslag en die is nog steeds niet af.

beterschap. en succes met studeren.

Ik heb ook al 3 dagen niet gereden, ik had het hele weekend bereikbaarheidsdienst. Dan moet ik binnen 20 minuten in het ziekenhuis zijn. Rijden wil dan niet.
Nu is het prutweer en het onweert zelfs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:23

Wat voor werk doe je Lianne?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:23

M'n Vos ging fijn!!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:27

Ik assisteer bij hartcatheterisaties (dotteren)
Dus in het weekend ben ik ook vooral oproepbaar voor mensen die een hartinfarct hebben en gedotterd moeten worden.

fijn dat Vos fijn ging. dipje weer over dus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:28

Dat lijkt me een leuk beroep!!

Een dagje minder fijn idd. Hij zal zich niet fit gevoeld hebben oidm

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:34

Gwenn toppie gereden! M2 gaat vast goedkomen!

Vonneke dat is leuk om te horen

Kelly Varro nu weer lekker los

Spannend vonneke, alvast veel plezier op je nieuwe stal

Lianne kun je gewoon deelnemen aan de regio? Hoef je je niet eerst te plaatsen dmv selecties of kringkampioenschap?

Vonneke mooi dat vos goed ging :)

Vanavond concours gehad. Was al krap met werk, zaten we muurvast op t parkeerterrein, paard eruit, trailer er achter weg en stuk wegdrukken en toen kwamen we er weer uit :') Had al met al nog 10 minuten om los te rijden. Ondanks het korte losrijden toch redelijk fijn kunnen rijden, alleen het achterwaarts knopje waren we even kwijt. daar een terechte 2. had 184 punten en een 2e prijs :) Nu zorgen dat ik haar in de proeven ook nog net wat scherper ga krijgen.
ze is vandaag 3 jaar bij mij, tijd vliegt. Hopen dat we nog heel veel jaren van elkaar kunnen genieten *D

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:50

Mooie foto Gwen! Leuk dat je ook M2 gaat starten binnenkort! Ben ik niet de enige :P
Hoe gaan de M2 oefeningen bij jou?

Lianne leuk dat is op het terrein van mijn vereniging :)
Is het niet vervelend om opgeroepen te worden, straks zit je net op het paard en wordt je opgeroepen :P
Edit: zie net dat je dan niet kan rijden :')

Fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden Vonneke!

Au! Kelly wat een pech! Beterschap. :(:)

Dat zal wel melissa! grond is nu vast doorweekt dus er zullen vast wel meer auto's hebben vast gezeten :P
Super van je winstpunt en je 2e prijs, gefeliciteerd!
3 is al een tijd zeg! Ik heb baie nu 1,5 jaar :)

Ik heb vandaag heel fijn gereden!
Ben mooi met de onderdelen van de clinic verder gegaan :)
De dingen gingen al weer wat beter als gisteren , knap paard <3

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:58

foutje :')
Laatst bijgewerkt door josje4 op 26-05-14 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:01

Josje jaa tijd gaat hard, 3 jaar geleden was er 8 of 9 keer opgezeten en kende ze het woord stuur nog niet :')
Fij ndat het lekker ging

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:24

@Lianne: welk ziekenhuis werk je? Ik werk in de Isala.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:54

ik heb vanmorgen heerlijk gelest. Hij ging fijn. Het wordt echt steeds moeilijker gemaakt voor hem. Hard werken dus hihi

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:17

Kelly; succes met je verslag!

Lianne; interessant beroep! Mij lijkt het wel eng als het mis gaat in de zin van dat de persoon overlijd.. Bah!

Melissa; en weer een puntje erbij! Jullie gaan ook altijd als een speer :P!

josje; Dankje! Ja de oefeningen gaan aardig bij mij, linksom wel wat moeite met de buiging in de travers. Maar zolang hij gewoon aan het been is moet het lukken :P! En bij jou?

vonneke; Haha hard aan de bak!

Zometeen de paardjes ff rijden, en M2 proeven oefenen :=

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:51

melissa_93 schreef:
Lianne kun je gewoon deelnemen aan de regio? Hoef je je niet eerst te plaatsen dmv selecties of kringkampioenschap?

Vanavond concours gehad. Was al krap met werk, zaten we muurvast op t parkeerterrein, paard eruit, trailer er achter weg en stuk wegdrukken en toen kwamen we er weer uit :') Had al met al nog 10 minuten om los te rijden. Ondanks het korte losrijden toch redelijk fijn kunnen rijden, alleen het achterwaarts knopje waren we even kwijt. daar een terechte 2. had 184 punten en een 2e prijs :) Nu zorgen dat ik haar in de proeven ook nog net wat scherper ga krijgen.
ze is vandaag 3 jaar bij mij, tijd vliegt. Hopen dat we nog heel veel jaren van elkaar kunnen genieten *D

Nee, je rijdt donderdags of vrijdags & als je goed genoeg bent mag je zaterdags de finale rijden.
De tijd gaat snel! gefeliciteerd met je wp.

Caro_MarjaH schreef:
@Lianne: welk ziekenhuis werk je? Ik werk in de Isala.....

Emmen.
Wat doe jij voor werk?

vonneke schreef:
ik heb vanmorgen heerlijk gelest. Hij ging fijn. Het wordt echt steeds moeilijker gemaakt voor hem. Hard werken dus hihi

Mooi dat je les goed ging!

Tsplendid schreef:
Lianne; interessant beroep! Mij lijkt het wel eng als het mis gaat in de zin van dat de persoon overlijd.. Bah!

Dat gebeurd bijna nooit hoor, als dat gebeurd dan is het ook echt niet meer haalbaar om iemand te redden. En dat is inderdaad niet leuk. Maar je weet dat je dan ook alles hebt gedaan.
Tegenwoordig kan er ook heel veel.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:04

Vonneke lekker gelest.

Gwenn hoe gingen je proeven oefenen?

Don vandaag een dagje vrij gehad. Morgenavond weer les :)

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:28

Tsplendid schreef:
Tijdje niet op bokt geweest dus jullie zijn erg hard vooruit gegaan :P!

Zo te lezen gaan jullie allemaal wel goed :D, lees een andere keer even bij :)!

Vorige week nog cc gehad met Guess, ging totaal niet, nog wel 1 wp kunnen rijden. Afgelopen vrijdag voor het laatst M1 gestart met U.fo, eerste proef ging echt super fijn beste proef die we tot nu toe hebben gereden vind ik zelf. Daar 4e met 199 punten. Tweede proef ging waardeloos maar wel een dikke pluspunt dat hij voor het eerst echt aan het been was :') hij liep wel wat onder me uit en had een beetje het gevoel als ik niet stuurde dat ie over de hekjes heen ging :') dus daar dan ook terecht 179. Zei al tegen me vader of net geen of net wel winst. Aankomende vrijdag M2 debuut met hem, maar eventjes de proeven oefenen van de week :P vind het best spannend, zelf nog niet gereden die klasse dus totaal geen verwachtingen misschien ook maar goed haha! En vandaag nog eens met Guess geweest, moest allemaal wat meer maar was wel tevreden. Eerste proef ging beter als de tweede, zat alleen iemand waarbij ik met Guess altijd gegarandeerd tussen de 176 en 184 rijd, vandaag dus 176.. :') en de tweede proef een 3e prijs met 193 :D. Lekker weekend gehad dus :).

En nog een leuke foto van afgelopen vrijdag:
[ Afbeelding ]

Klinkt zeker als een goed weekend! Gefeliciteerd met je punten en succes in het M2 :D

_KellyAV schreef:
Kom maar op met die filmpjes! :D

Fijn dat alle paardjes goed gaan!

Ik had vrijdag gereden, ruim een week geen dressuur gedaan en ik kon weer beginnen waar ik die week daarvoor gestopt was :D en zaterdag liep hij ook erg fijn.
Zaterdag is de fysio ook geweest. Hij zat vast in zijn kaak rechts, z'n hals beide kanten en links z'n rugspier achter het zadel. Alles behandeld dus ik hoop dat hij nog beter gaat lopen!

Wat fijn zeg! Hoe vaak laat jij hem ongeveer behandelen? Ben wel benieuwd, want sommige mensen van de stal waar ik werk doen het heel vaak, anderen juist minder, dus puur nieuwsgierigheid haha :)

vonneke schreef:
Wat fijn Kelly!!!

Leuk zeg, waar ga je staan?

melissa_93 schreef:

Goed hoor! Gefeliciteerd met je puntje *D

melissa_93 schreef:
Josje jaa tijd gaat hard, 3 jaar geleden was er 8 of 9 keer opgezeten en kende ze het woord stuur nog niet :')
Fij ndat het lekker ging

Klinkt als mijn pony 1,5 jaar geleden hahahaa. Die kon toen ook nog niets, niet eens beleerd. En dat terwijl ze al 9 was, maar over de jaren daarvoor van haar zullen we het maar niet hebben... (mishandeld en verwaarloost en ga zo maar door :(:) )

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:29

Mijn crossles gister was ontzettend gaaf! Paardje deed super zijn best en vond het ook heel erg leuk en op wat gebok, gespring en gegil na was hij ook heel erg braaf :') Zeker voor herhaling vatbaar *D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:51

Wat leuk!
Heb 1x een crossless met de merrie gereden, was echt gaaf! Met Bo durf ik het toch niet helemaal aan haha

Vandaag de regen getrotseerd omdat het qua planning richting wedstrijd beter uitkomt. Morgen krijgt hij nieuwe ijzers en dan vrij. Donderdag beetje rustig aan loswerken, vrijdag les en zondag selectie.