Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het lukt me dan beter hem goed gesloten te houden
!
en zaterdag liep hij ook erg fijn.
! 
josje4 schreef:Ik rij nu sinds eind januari in de M1.
Heb het gevoel dat ik pas net M1 start maar dat valt best mee
Moet nog wel hard bezig met traver maar als dat niet helemaal soepel gaat met mijn m2 debuut maakt dat ook niet uit.
Lianne zie dat je in Drenthe woont, start je over 2 weken in De Wijk?
Of rij je niet in die regio?
LoveMickey schreef:Zo, ik ben ook weer bij hahaha.
Niet veel tijd gehad dit weekend, ik stond om 4 uur naast mijn bed voor de voorrondes van het NK van de carrousel.
Ik rij samen met mijn beste vriendin voorop in een ponycarrousel in de eredivisieIk ben supertrots op ons team, want we zijn in de ochtendploeg 6e geworden, wat ons 12e maakt van alle ponycarrousels van Nederland
![]()
![]()
En behalve dat we de pony's klaar moesten maken voor de wedstrijd zaterdag, hebben we op de stal waar ik werk nog even foto's gemaakt van een drie-jarige E-pony. Ben zelf echt weg van die pony en vind het ook niet leuk dat ze weggaat, maarja daar is niets aan te doen. Ze is zo ontzettend leergierig, ze is pas twee weken zadelmak en ze doet het super!
Zal zo even de link van de advertentie met foto's opzoeken!
edit; http://www.bokt.nl/markt/ad/263390/totilas-het-klein
TessJazz schreef:voor de liefhebbers zou ik proberen..
als ik het niet vergeet![]()
![]()
een filmpje van me parcour er op te zetten !
melissa_93 schreef:Leuk ponytje Tess
Josje mooie foto! Ik ben wel benieuwd naar je filmpje
Joelle wat leuk dat je carrousel rijd! Doe je dat gewoon met je eigen pony? Moet je vast vaak ver weg voor de wedstrijden of niet?
Wat een leuke pony. Jammer dat ie verkocht moet worden
Morgenavond concours hier in het dorp. Don net al gewassen, me zusje vlecht morgen anders red ik het nietDoen er maar 6 mee in de M1, maar wel 4 hele goede
Tsplendid schreef:Tijdje niet op bokt geweest dus jullie zijn erg hard vooruit gegaan!
Zo te lezen gaan jullie allemaal wel goed, lees een andere keer even bij
!
Vorige week nog cc gehad met Guess, ging totaal niet, nog wel 1 wp kunnen rijden. Afgelopen vrijdag voor het laatst M1 gestart met U.fo, eerste proef ging echt super fijn beste proef die we tot nu toe hebben gereden vind ik zelf. Daar 4e met 199 punten. Tweede proef ging waardeloos maar wel een dikke pluspunt dat hij voor het eerst echt aan het been washij liep wel wat onder me uit en had een beetje het gevoel als ik niet stuurde dat ie over de hekjes heen ging
dus daar dan ook terecht 179. Zei al tegen me vader of net geen of net wel winst. Aankomende vrijdag M2 debuut met hem, maar eventjes de proeven oefenen van de week
vind het best spannend, zelf nog niet gereden die klasse dus totaal geen verwachtingen misschien ook maar goed haha! En vandaag nog eens met Guess geweest, moest allemaal wat meer maar was wel tevreden. Eerste proef ging beter als de tweede, zat alleen iemand waarbij ik met Guess altijd gegarandeerd tussen de 176 en 184 rijd, vandaag dus 176..
en de tweede proef een 3e prijs met 193
. Lekker weekend gehad dus
.
En nog een leuke foto van afgelopen vrijdag:
[ Afbeelding ]
vonneke schreef:Wat fijn Kelly!!!
Ik ga zo weer eens rijden. Ben benieuwd.
Donderdag naar de nieuwe stal. Box klaarmaken en even t contract tekenen. Nu is het echt aftellen geblazen!
_KellyAV schreef:Spannend vonneke!!
Vandaag Varro even gelongeerd aan het halster, toen ik hem uit het land haalde maakte hij zulke gekke sprongen dat hij niet last van zijn lichaam kon hebben
Ik wil echt rijden haha, maar ik zit zelf ook in de lappenmand. Ben zaterdag door mn enkel gegaan op het randje van een tegel.. nu dus een gekneusde voet, een paarse knie die erg pijn doet en een stijve blauwe arm. Maargoed, woensdag kunnen we wel weer rijden haha.
En nu ban ik mezelf van bokt want ik wilde een uur geleden al klaar zijn met mn verslag en die is nog steeds niet af.

Had al met al nog 10 minuten om los te rijden. Ondanks het korte losrijden toch redelijk fijn kunnen rijden, alleen het achterwaarts knopje waren we even kwijt. daar een terechte 2. had 184 punten en een 2e prijs
Nu zorgen dat ik haar in de proeven ook nog net wat scherper ga krijgen.

!
! En bij jou?
melissa_93 schreef:Lianne kun je gewoon deelnemen aan de regio? Hoef je je niet eerst te plaatsen dmv selecties of kringkampioenschap?
Vanavond concours gehad. Was al krap met werk, zaten we muurvast op t parkeerterrein, paard eruit, trailer er achter weg en stuk wegdrukken en toen kwamen we er weer uitHad al met al nog 10 minuten om los te rijden. Ondanks het korte losrijden toch redelijk fijn kunnen rijden, alleen het achterwaarts knopje waren we even kwijt. daar een terechte 2. had 184 punten en een 2e prijs
ze is vandaag 3 jaar bij mij, tijd vliegt. Hopen dat we nog heel veel jaren van elkaar kunnen genieten
Caro_MarjaH schreef:@Lianne: welk ziekenhuis werk je? Ik werk in de Isala.....
vonneke schreef:ik heb vanmorgen heerlijk gelest. Hij ging fijn. Het wordt echt steeds moeilijker gemaakt voor hem. Hard werken dus hihi
Tsplendid schreef:Lianne; interessant beroep! Mij lijkt het wel eng als het mis gaat in de zin van dat de persoon overlijd.. Bah!
Tsplendid schreef:Tijdje niet op bokt geweest dus jullie zijn erg hard vooruit gegaan!
Zo te lezen gaan jullie allemaal wel goed, lees een andere keer even bij
!
Vorige week nog cc gehad met Guess, ging totaal niet, nog wel 1 wp kunnen rijden. Afgelopen vrijdag voor het laatst M1 gestart met U.fo, eerste proef ging echt super fijn beste proef die we tot nu toe hebben gereden vind ik zelf. Daar 4e met 199 punten. Tweede proef ging waardeloos maar wel een dikke pluspunt dat hij voor het eerst echt aan het been washij liep wel wat onder me uit en had een beetje het gevoel als ik niet stuurde dat ie over de hekjes heen ging
dus daar dan ook terecht 179. Zei al tegen me vader of net geen of net wel winst. Aankomende vrijdag M2 debuut met hem, maar eventjes de proeven oefenen van de week
vind het best spannend, zelf nog niet gereden die klasse dus totaal geen verwachtingen misschien ook maar goed haha! En vandaag nog eens met Guess geweest, moest allemaal wat meer maar was wel tevreden. Eerste proef ging beter als de tweede, zat alleen iemand waarbij ik met Guess altijd gegarandeerd tussen de 176 en 184 rijd, vandaag dus 176..
en de tweede proef een 3e prijs met 193
. Lekker weekend gehad dus
.
En nog een leuke foto van afgelopen vrijdag:
[ Afbeelding ]
_KellyAV schreef:Kom maar op met die filmpjes!
Fijn dat alle paardjes goed gaan!
Ik had vrijdag gereden, ruim een week geen dressuur gedaan en ik kon weer beginnen waar ik die week daarvoor gestopt wasen zaterdag liep hij ook erg fijn.
Zaterdag is de fysio ook geweest. Hij zat vast in zijn kaak rechts, z'n hals beide kanten en links z'n rugspier achter het zadel. Alles behandeld dus ik hoop dat hij nog beter gaat lopen!

vonneke schreef:Wat fijn Kelly!!!
Ik ga zo weer eens rijden. Ben benieuwd.
Donderdag naar de nieuwe stal. Box klaarmaken en even t contract tekenen. Nu is het echt aftellen geblazen!
melissa_93 schreef:Vanavond concours gehad. Was al krap met werk, zaten we muurvast op t parkeerterrein, paard eruit, trailer er achter weg en stuk wegdrukken en toen kwamen we er weer uitHad al met al nog 10 minuten om los te rijden. Ondanks het korte losrijden toch redelijk fijn kunnen rijden, alleen het achterwaarts knopje waren we even kwijt. daar een terechte 2. had 184 punten en een 2e prijs
ze is vandaag 3 jaar bij mij, tijd vliegt. Hopen dat we nog heel veel jaren van elkaar kunnen genieten
melissa_93 schreef:Josje jaa tijd gaat hard, 3 jaar geleden was er 8 of 9 keer opgezeten en kende ze het woord stuur nog niet![]()
Fij ndat het lekker ging
)