Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heerlijke punten haha, gefeliciteerd!
Ook bij haar ging het veel beter dus geslaagde dag. Seven schreef:Anne
Zitten mooie stukken tussen bij dat paard
Dat kop gooien heb je een idee waarom die dat doet?
Zodra ik dus galoppeer moet ze wel haar buikspieren en achterhand erbij houden om rond te blijven aan de voorkant maar dat wordt haar dan te moeilijk en dan krijg je dit soort 'uitbarstingen'. Het is nu maar 1 à 2 keer dat ze dit doet in een training, voorheen deed ze niet anders dan continu d'r hoofd er zo uit gooien. Moet er dus binnenkort vrijwel helemaal uit zijn want er zit al heel veel verbetering in! Merk ook dat zodra ze in de draf fijn actief is van achter en haar buikspieren mee laat doen, en in de overgang naar galop ook, dan gooit ze niet meer met haar hoofd. Ben er dus van overtuigd dat het binnenkort wel weg is
. Helaas moet studie echt voor. Maar van de week toch een paar keer fijn kunnen rijden. Ze gaat mu echt sluiten, zo gaaf

En je stond uitgelicht vorige week zag ik 
Fijn dat het zowel bij jou als je tante fijn ging. 
Wat een gave hengst zeg, kon inderdaad even niet zien of het nou een pony of een paard was
Wat een power heeft Ed zeg! 'T is er wel een die zich graag wat lang in de hals wil maken of niet? Ik heb er ook zo 1 haha, niet altijd makkelijk rijden
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind zijn oogopslag altijd zo mooi, lief hoofdje waaraan je kunt zien dat hij erg hard z'n best doet voor je 

wil hem niet in de mond hangen.
Ze heeft het in ieder geval geweten toen haar moeder weg was haha! En leuk joh, weer een veulentje. Gave hengst ook. ben benieuwd wat er volgend jaar uitkomt. En dat spul klinkt fijn zeg! Op dagen dat Mourie echt gaat showen kan ik haar vaak net wat moeilijker op een nette manier uitzitten, waar heb je het vandaan en hoe duur?
Maar nu hebben we de serieuze training weer opgepakt en het gaat wel lekker! Heb komende zaterdag weer wedstrijd, voor het eerst nieuwe proeven, dus ben benieuwd. Vind het heeel fijn om te mogen doorzitten haha.
Ik vond het ook heel leuk om weer eens een ander te rijden. Heb in de 2 en een half jaar dat ik Roos heb, in totaal maar op 2 paarden gereden dus dat was wel even fijn. Ook niet vervelend om te merken dat je zelf een stuk handiger word in veel dingen
Ja normaal had ik minstens 1 keer per week echt een hele slechte dag, maar nu al zo'n 4 weken niet en ik was nieteens ontevreden dus vond het echt geen probleem. En bedankt voor je felicitatie haha.
Achhh bolle pony, ben benieuwd wat eruit komt
Leuk paardje 

Hyrano put zich altijd uit door de stress, maar afgelopen zaterdag was het echt extreem erg. Niet leuk voor hem en voor mij. Steek je er allemaal geld in om professionals te laten komen, haalt het eigenlijk geen f*ck uit. 

Nieuw zadel kan erg wennen zijn, hopelijk went het snel. Leuke foto's.
Fijn dat jouw training weer fijn gaat. Succes alvast voor zaterdag!
Wat een schattig paardje zeg, door welke hengst is ze gedekt?
Vervelend dat het bij jouw nu niet zo lekker gaat, ik doe je even een pb.

Van de week nog maar eens oefenen
Maar het is al wel een meer horizontaal beeld dan dat het was dus er zit wel vooruitgang in!
Ik twijfel ofdat ik echt zo zit of dat het weer mijn wapperende trui is haha!

En dik
Papa is prachtig zeg, benieuwd was daar uit komt!
Inderdaad wat Setteli ook al zei, ze blijft wel telkens mooi actief van achter, je kunt duidelijk zien dat haar voorbenen wat korter zijn dan haar achterbenen, en ze daardoor iets neerwaarts lijkt, maar ik zie absoluut geen paard wat de grond in loop oid. Succes met je wedstrijd
En wat betreft je bultrug, volgens mij is dat inderdaad gewoon je trui, volgens mij zit jij juist met een gekanteld bekken en op je billen ipv op je doos (pardon my french
), en dat is positief dus 
Ohja, grappig dat je het al gezien had
Super dan dat de slechte dagen ook al zo beginnen uit te dunnen, jullie zitten duidelijk op de goede weg! En dankjewel, glimworm zijn is Bu haar specialiteit 
Je werkt zo hard, en doet zoveel voor hem, 't is je ook wel gegund om te kunnen genieten. Als je nog meer frustraties kwijt wil of dingen van je af wil schrijven staat m'n pb voor je open hoor
Maar ik hoop vooral voor jou en Hyrano dat je je snel weer in dit topic meldt met fijne verhalen..

. Eens heerlijk uitgebreid gepoetst, en rijden ging ook erg fijn! Ze was erg licht in de aanleuning, zelf was ik ook echt fijn aan het rijden, ik voelde me ineens alsof ik goed kon rijden
Bij de boomgaard vlakbij de bak waren ze aan het besproeien met telkens een langsrijdende tractor, en ze keek er niet eens naar! Rest van de dag was ik helemaal tevreden en blij, ik besefte me dat precies dit de reden is dat ik een paard heb, gewoon zo'n heerlijke uitlaatklep en ontspanning..
Maar hij heeft weer top gewerkt.
ed gaat dan ook zo lief bij je hangen, knuffel etc
Die broek ziet er erg fijn uit, is dat nou een leren zitvlak met siliconen?