Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rhapsody_do

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:01

Wat leuk Lien dat het zo fijn gaat op s&t! Geeft toch een trots gevoel! ;-) hopen voor de reserves dat zij nog kunnen starten op de regio! Ik heb zaterdag wedstrijdje in Lunteren, Alex van Silfhout rijdt ook mee! Is wel leuk met oog op de clinic! ;-) haha!

Hoop wel dat mijn paard dan weer helemaal tiptop is, zit nu aan de metacam voor haar been.. Maar da dacht dat het wel op tijd genezen moest zijn.. So fingers crossed! :-D

sharon_quiz

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:44

Spannend Rhapsody. Ik zal voor je duimen dat haar been dan weer helemaal oke is.
Luv wat leuk dat je een filmpje geplaatst hebt! Altijd leuk om te zien. Ik had jullie als combi heel anders voorgesteld. Je krijgt toch altijd automatisch een beeld bij iemand. Bijvoorbeeld als je iemand alleen telefonisch spreekt, of bij het lezen van een boek. Maar dus ook tujdens het bokken, haha! Leuk paard! :D

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 08:28

leuk filmpje, maar inderdaad jammer dat het wat donker is.
Ben erg benieuwd naar iedereens combinatie, op naar de clinic!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 08:50

Leuk filmpje Luv, sjouwt er lekker doorheen zo te zien.

Iedereen die start succes voor aanstaand weekend!!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 10:22

Dat is grappig Rhapsody. Succes!

Wat fijn dat hij het zo goed oppakt met ST Lien!

Luv jammer dat je filmpje zo donker is, want ik zie wel een paard dat erg fijn verzameld en voorwaarts gaat, maar kan moeilijk beoordelen hoe het over de benen eruit ziet.

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 10:24

Het is idd erg donker, maar omdat je wel een klein beetje een indruk kan krijgen vond ik het wel leuk om met jullie te delen. Ik neem binnenkort mijn eigen camera eens mee naar stal, misschien dat iemand dan een keer wil filmen.
Dat klopt Sharon, grappig is dat hè! Meestal klopt het beeld ook niet wat je hebt, tenminste dat heb ik meestal. Maar ben wel benieuwd wat je eigenlijk had verwacht :D Ik hoop dat we je in positief opzicht verrast hebben :P

Ik ga voor je duimen Rhapsody!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 11:35

Nee mijn beeldvorming klopt eigenlijk nooit met de realiteit hahaha! Ik kan moeilijk omschrijven hoe ik jullie in gedachte voor me zag eigenlijk. Ik ben zeker positief verrast maar daar wil ik absoluut niet mee zeggen dat ik een negatief beeld van jullie had hoor!!! Ik had denk ik een wat "braver" beeld in gedachte. Wat op de film te zien is, is erg spectaculair! Het filmpje is donker maar het ziet er heel cool uit! Die van mij draaft niet zo hoor! Haha!

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 11:54

Was ook wel beetje een strikvraag ;)
Wel leuk om te horen dat jullie dit er al wel goed uit vinden zien. Op dit filmpje draaft ze eigenlijk niet zoals ze al kan (al weet ik zeker dat ze nog veel beter kan in de toekomst). Had gisteren maar 20 min. gereden en had haar hier nog niet goed voor elkaar, maar mijn stalgenoot wilde het even filmen omdat ik volgens haar niet besefte hoe fijn het er al uit ziet. Ik wil binnenkort mijn eigen camera eens mee naar stal nemen en kijken of iemand (overdag) even wil filmen, dan kunnen jullie het beter zien (en ik ook ;)) !

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:33

Dit is gewoon al een super fijne bevestiging van waar je mee bezig bent!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 08:36

Ik hoop echt dat de vorstperiode die ze aangeven meevalt en dat we gewoon kunnen blijven rijden.
Wil graag over 2weekjes starten.
Succes degene die dit weekend starten!!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:23

Ik hoop voor de mensen met buitenbanen ook dat het niet te koud wordt. Ik ben het even kwijt Miranda, maar jij start Z2 toch? :) Hopelijk gaat het door!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:12

Ja Sharon ik start Z2 net 3x gestart (3proefjes gereden).
Over 2 weken wordt voor het eerst 2 Z2 proeven rijden, vind het best pittig, vooral omdat ze zo heet wordt van de wissels achter elkaar.
Ben bang dat m'n bak al hard is, dus dat wordt inladen, moet mezelf er gewoon toezetten het moet!!
Wil nu gewoon blijven rijden, want van longeren wordt ze niet beter!!!

rhapsody_do

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:07

Helaas geen wedstrijd voor mij vandaag.. Been was wel weer wat beter dus wilde het erop wagen. Helaas viel er zoveel sneeuw en moest pas over 3 kwartier vertrekken. Maar Lelystad - Lunteren is normaal toch een uur rijden.. Nu met deze sneeuw ga ik dat risico niet lopen.. Dan is mijn paard me toch iets meer waard dan 2 proefjes :)
Dus nu op zoek naar een nieuwe wedstrijd, maar eerst volgende week op wintersport :)
Iedereen die dit weekend nog wel weg gaat, heel veel succes!!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:46

Kan me voorstellen Miranda! Op pad dan maar!

Rhapsody jammer van je wedstrijd, maar je hebt helemaal gelijk. Wel fijn dat haar been beter is! Leuk dat je op wintersport gaat :)

Ik vind het echt doodeng om de weg op te gaan met sneeuw. Hier in zuid Noord Holland was er niks aan de hand. Dus ik ging vol goede moed op pas naar het noorden van Noord Holland. Eerst kwamen we al een auto tegen die de snelweg afgeraakt was en in de sloot beland was. Ambulance, politie, alles erbij! Toen ging m'n hart al wat sneller kloppen. Het werd steeds witter en witter en op een gegeven moment waren er alleen maar twee bandensporen sneeuwvrij op de snelweg. Als ik dat had geweten was ik niet gegaan. Ik vind het met m'n kleine auto altijd wel grappig om een beetje te slippen in de sneeuw en te "spelen". Ben echt geen schijterd ofzo, maar met de trailer en m'n pickup vind het ik het echt niet fijn! Toen ik de afrit nam (met 20 km/h) brak m'n auto uit in de bocht.. Het was echt maar 3 meter ofzo maar m'n hart zat in m'n keel. Ben echt bang dat de trailer gaat schuiven en.... Pfff moet er maar niet teveel over nadenken. Gelukkig zijn we veilig aangekomen en op de terugweg was het meeste al weg.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:51

Pfooeee dat klinkt als een helse rit Sharon!

Ik heb morgen een wedstrijd georganiseerd en de afmeldingen stromen binnen.... :(

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:04

Ja best wel! Dat hoop ik niet nog eens mee te maken.

Kan me voorstellen. Er wordt geloof ik nog meer sneeuw voorspeld. Wel jammer van de moeite voor het organiseren. Wanneer ga je zelf weer starten?

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:16

Jeetje Sharon dat is echt schrikken.
Ik ben gewoon al een grote scheiterd om met sneeuw te rijden. Heb ooit een ongeluk gehad met mn moeder met dit weer. Sinds dien rij ik liever niet als wel met sneeuw.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:33

Ik heb nog geen wedstrijden weer gepland, had gehoopt op Flanders Horse Expo in Gent te kunnen starten, maar daar rijden ze tot Intermediaire I, er is geen Grand Prix uitgeschreven. Hahaha hoe is het mogelijk dat dat "te laag" is voor ons hé, als je me dat een paar jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen! Dus ben nu aan het werken aan een nieuwe kür en dan in het voorjaar maar weer wat wedstrijdjes zoeken.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:01

Dat is echt balen Jenny, maar wel begrijpelijk....
Ik ga meestal nog wel met de sneeuw, heb een vrachtwagen en als je daar rustig mee rijd is die echt heel stabiel, nog nooit het gevoel gehad dat ik zou wegglijden... Maar heb tot nu toe altijd alleen maar sneeuw gehad met de kampioenschappen en daar zou ik zelfs stapvoets nog naartoe gaan :P

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 00:11

Klopt, ik heb ook een vrachtwagentje en dat is wel héél anders rijden in de sneeuw dan met een trailer.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 00:42

Wij rijden ook nooit met sneeuw, veel te link. Gelukkig ligt hier helemaal niks fingers crossed morgen wil ik graag lessen dus moet het ook sneeuwvrij blijven hier.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 01:00

Hier is al heel wat gevallen het afgelopen uur, ik vrees voor morgenvroeg....

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 02:03

Jammer dat je even niet kan starten Jenny, maar dan kan je wel lekker alle tijd voor je kur nemen. Inderdaad leuk om te zeggen dat Inter nu te laag voor je is. Echt cool!
Een vrachtwagentje is inderdaad een stuk fijner met dit weer! Maar helaas, die heb ik niet ;)

Hopelijk kan je morgen lessen Daisy!!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 08:31

Jeetje klinkt niet leuk Sharon zo'n ritje, ik hou er ook niet van dan met de trailer weg te moeten.
Ik heb gelukkig voor de sneeuw gereden, toen ik thuis kwam toen begon het.
Heb wel 3x alle sneeuw weggeschoven hier achter bij de stallen, gisteravond nog, helaas begon het daarna zo weer grrrr.
Beter dat het bij jou nix ligt Daisy, nu nog steeds nix?
Hoop voor je Horseyfries dat je nog wat starters hebt maar ben bang dat de meeste voor de veiligheid thuis blijven.
Wij hebben ook geen vrachtwagen, geloof zeker dat die stabieler zijn dan een trailer.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 08:56

Wij rijden wel met sneeuw, of ja, mijn vader. Moeten we wel zeker weten dat waar we heen gaan het terrein sneeuwvrij is om het paard fatsoenlijk te kunnen laden. Hier alweer een aardig pak, zucht.