Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Voor de algemene cijfers evenals voor de cijfers van bepaalde onderdelen kan
een coëfficiënt van toepassing zijn. Deze staat, indien van toepassing, in het te rijden
programma vermeld en mag derhalve uitsluitend in dat geval worden toegepast.
Na de toepassing van de coëfficiënt dient de waardering altijd een even getal te
zijn. Indien er gejureerd wordt aan de hand van protocollen, dan geeft de jury voor
het desbetreffende onderdeel gewoon zijn punt op een schaal van 0 t/m 10. Bij het
optellen van het protocol, wordt het bewuste punt dan met 2 vermenigvuldigd.
Wordt er gejureerd aan de hand van de startcoupon, dan is bovenstaande uitvoering
niet mogelijk en moet de jury ervoor zorgen dat de onderdelen met een coëfficiënt
direct “dubbel” bij het desbetreffende onderdeel op de startcoupon vermeld wordt.
Er mogen halve punten worden toegekend bij alle onderdelen in de FEI proeven. Dit houdt in dat
na toepassing van de coëfficiënt de waardering zowel een even als een oneven
getal kan zijn.
Wieke123 schreef:Maar is het dan niet gek dat hij de cijfers gewoon heeft laten staan voor de eerste 6 onderdelen. Terwijl de eerste 6 onderdelen van de andere proef heel anders zijn.
Het was ook gewoon alles bij elkaar wat mij een beetje boos maakte, eerst dit en vervolgens zat hij tijdens mijn proef meer te kletsen met degene die achter em stond en dan ook nog die puntentelling. Het zat niet echt mee. En dat terwijl ik net zo blij was dat mijn paard zich zo goed gedroeg in de ring, en dat is helaas ook wel is anders haha..
cocktailtime schreef:ik snap er echt geen hol van.
ik heb vandaag mijn coupon terug gekregen met een puntenaantal van 184
bij punt 28 heb ik een 6!
als ik alles onder elkaar tel dan kom ik idd uit op 184
maar dit word dus dubbel getelt dus dan zijn het toch 190 punten of hoe heb ik dat? kan iemand me dat even uitleggen?
listiglistje schreef:Ik had vandaag bij dat dubbel tellende punt 11of het is 10 of het is 12
![]()
ik heb er maar niets van gezegd want het was toch niet zo'n beste jury...en dan druk ik mij volgens mij erg zacht uit![]()
3 van de 18 hadden maar 1 winstpunt, veel rond het verliespunt en er was zelfs een combinatie met maar 100 punten![]()