Ghostattack even rustig aan gedaan dus, leuk dat je weer wat op de planning hebt staan!
Lindat wat fijn dat Raika de goede kant op gaat en weer naar huis mag. Kan me voorstellen dat je dan gelijk naar de nieuwe stal gaat. Duimen dat het herstel goed verloopt

Dee-es wat balen zeg.. Hopen dat hij gauw weer goed loopt!
Julia welkom! Wat een mooi debuut, gefeliciteerd!
Evelien weer mooi 2 punten erbij, top!
Gisteren mijn nieuwe zadel opgehaald, wil zo graag rijden maar met deze wind lijkt me dat niet handig. Hopelijk morgen
 Vrijdag over een week komen ze nog een keer om na te controleren dus dan wil ik wel een aantal keren hebben gereden.
 Vrijdag over een week komen ze nog een keer om na te controleren dus dan wil ik wel een aantal keren hebben gereden.                                                         

Geplaatst: 16-02-20 18:47
               Geplaatst: 16-02-20 18:47				         

Ik merk zelf dat ik het leuker vind om wedstrijden te rijden als ik het mezelf niet verplicht. Ik wil wedstrijden rijden omdat het leuk is, en niet omdat het moet.
 Ik merk zelf dat ik het leuker vind om wedstrijden te rijden als ik het mezelf niet verplicht. Ik wil wedstrijden rijden omdat het leuk is, en niet omdat het moet. 

Ik duim mee voor een goed herstel van Raika, hopelijk komen er nu geen gekke dingen meer bij...
 Ik duim mee voor een goed herstel van Raika, hopelijk komen er nu geen gekke dingen meer bij...                                                         

Elsa vond het heel spannend en had veel energie. Was van mij ook niet een handig gekozen locatie om te beginnen, in de rijhal was een bak afgezet met witte hekjes, bloemen en een juryhok. In de buurt van de c stopte ze dus vaak, en als ze iets echt spannend vind kan ik niet meer binnenkomen en heb ik liever dat ze even wat tijd neemt om zelf te zien dat het wel meevalt. Omdat die hoeken zo eng waren wilde ze ook graag de andere kant op(wat gelukkig niet gelukt is) en hebben we aardig wat bokjes gehad. Aan het eind gelukkig wel relatief ontspannen af kunnen sluiten, dat was ons doel! Maar jeetje dit had ik niet helemaal verwacht en ook echt nog nooit zo'n slechte proef gereden
  Elsa vond het heel spannend en had veel energie. Was van mij ook niet een handig gekozen locatie om te beginnen, in de rijhal was een bak afgezet met witte hekjes, bloemen en een juryhok. In de buurt van de c stopte ze dus vaak, en als ze iets echt spannend vind kan ik niet meer binnenkomen en heb ik liever dat ze even wat tijd neemt om zelf te zien dat het wel meevalt. Omdat die hoeken zo eng waren wilde ze ook graag de andere kant op(wat gelukkig niet gelukt is) en hebben we aardig wat bokjes gehad. Aan het eind gelukkig wel relatief ontspannen af kunnen sluiten, dat was ons doel! Maar jeetje dit had ik niet helemaal verwacht en ook echt nog nooit zo'n slechte proef gereden   Nouja, al met al heeft ze het toch maar weer gedaan, netjes en rustig in de trailer weer en verder keurig gedragen
 Nouja, al met al heeft ze het toch maar weer gedaan, netjes en rustig in de trailer weer en verder keurig gedragen 
 Dus sport zat er even niet meer in.. Op zich niet erg want ik voelde me toch al niet meer op mijn gemak op die stal. Maar het is niet hoe het hoort natuurlijk.. Gisteren ben ik voor het eerst een uurtje in het bos geweest met een stalgenoot en dat ging goed. Dat deed mij ook immens goed! Plotseling besef je hoe erg je het mist!
 Dus sport zat er even niet meer in.. Op zich niet erg want ik voelde me toch al niet meer op mijn gemak op die stal. Maar het is niet hoe het hoort natuurlijk.. Gisteren ben ik voor het eerst een uurtje in het bos geweest met een stalgenoot en dat ging goed. Dat deed mij ook immens goed! Plotseling besef je hoe erg je het mist!