Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar dat is goed om te horen! Dan voelt ze het vast wel als ze jou even moet doorsturen.
!
Chio, adios, i'm done zeg maar
En in de ring is ze er altijd voor me, heel verwarrend was ik totaal niet gewend.
Ook heel goed mogelijk...
op kliniek was in de box geen probleem maar thuis gaan veel toch naar de weides.. maar die acute fase van 2 weken mocht die echt niet anders dus toen maar op de kliniek
Ik reed terug en reed de trailer achteruit tussen het hek door en nam met een deel van de achterkant het scharnier mee
Iemand die weet of polyester te repareren is en wat dat kost? Ik baal echt vreselijk, eigenaar lacht er om. Ik niet zo. Omdat er zoveel auto's stonden te wachten heb ik het uiteindelijk maar aan de eigenaar over gelaten. Maar vind dat ik dit wel even moet laten repareren.
Gaat maar om een kleine beschadiging hoor... Wat krassen op een spatbord (op de nieuwe Bockman Master reeks zit zo'n vleugel op de achterkant). Die is beschadigd. droversrun schreef:Pff balen Janine, snap dat je jezelf daar rot over voelt.. Kun je niet op internet vinden wat een nieuw spatbord kost? Dan weet je in ieder geval wat het kost in het ergste geval..

Ook een lastige, want het is natuurlijk zwart met glitters...
!
Er staat bij de startlijsten:Citaat:VOORLOPIG HOPEN WE DAT 'T DOOR KAN GAAN.
We houden de conditie van 't grasland en de weersvoorspellingen goed in de gaten.
Dan maar even wachten op het indoorseizoen!
Voelde zich ook prima. Kon alleen negen maanden lang haar ontbijt (en verder ook niet alles) binnen houden. Die had naar eigen zeggen een makkie.
hoeveel punten moet je nog voor je doel?