Ik moet echt actiever reageren wow, moet alweer ff4 paginas bijlezen enzo. Sorry
Chabliss schreef:@tca, WOW wát een punten! Waarom dacht ja na 15 wp niet ik stap over? :p of bleef je in de B vooor het NK? Supergaaf dst je mee mocht trouwens, prachtig paardje!
Bleef inderdaad in t B voor de kampioenschappen, en omdat ik elke x meerder winstpunten had gereden per proef liep het wel een beetje snel op..
Iedereen nog super bedankt trouwens voor de leuke reacties van mijn egopost van t NK:). Ik wacht nog op digishots.. ik hoop dat die stiekem ook fotos in mijn ring hebben gemaakt.. ook al was het "maar b"
Zag weer mooie foto's voorbij komen, leuke combinaties zitten hier in dit topic
Over kring en regiokampioenschappen. In mijn kring kon iedereen zich gewoon inschrijven voor de kringkampioenschappen. En de eerste 6 selecteerden zich voor de regiokampioenschappen (wel zelf inschrijven).. Dit ligt weer aan de verdeelseutel hoeveel er per kring naar de regio's mogen.. En in mijn Regio mochten er 2 door naar de kampioenschappen(nk) (kreeg officiele brief voor en regiobestuur schrijft je in). In de klasse B dan nu he..
Sanne96 jammer van je punten, ik vind jullie zo'n onwijs leuke combinatie!! Wat voor knieblessure heb je? Of heb ik daar over heen gelezen?
Lois, Naat, miszkitty en will94 mooie punten gefeliciteerd!!
Euforie wat goed zeg voor je L1 debuut! gefeliciteerd
Leuke doelen! Ik zou het heel leuk vinden om ook ooit Z te mogen starten. L springen startgerechtigd te zijn.. kom nu niet eens bb rond denk ik haha en officieel te mogen crossen. En ooit nog een x in een andere klasse dan B op het NK te mogen rijden (maar dat is meer een droom). Haha best veel dus, nou moet ik er dan wel een halen toch..
Ik zou gisteren met mijn bijrijdpaard eindelijk mijn L1 debuut rijden, staat ie donderdag met een dikbeen in zijn stalletje
arm kind. Dus mijn debuut uitgesteld, gezondheid gaat voor.
Maar wel mijn eigen kleine vriend gestart. Ik was heel erg benieuwd hoe het zou gaan want hij wou vrijdag 1 hoek niet meer in, of als hij in de hoek was zsm weer uit rennen..Held haha. En hij was weer hartstikke braaf
. Na mijn proef ging het jury raampje open, en riep de jury mij bij zich. Ik dacht echt oliebol zo slecht ging het toch ook weer niet
Maar! hij vond dat ik mijn paard erg leuk reed,en dat ik dat wel in mijn punten zou terug zien maar dat ie wel af en toe nog de diep liep. Leuke tips gehad. Heel leuk!!
Mijn paard heeft dus de neiging om erg achter de loodlijn te kruipen, dit krijg ik in de training eigenlijk al bijna goed. Loopt echt al stukken beter. Maar op wedstrijd is ie toch wat afwachtend op mij, als ik stop met rijden dan stopt hij ook met lopen.. Eigenlijk heel lief want hij vertrouwt gewoon erg op mij blijkbaar en wacht echt op leiding. Alleen op dat soort momenten kruipt ie dan toch weer te diep achter die LL. In mijn eerste proef kreeg ik hem daar ook niet lekker uit, maar toch 191 en mijn tweede proef ging wat makkelijker en 202. Helemaal niet flawless maar zeker niet ontevreden. Mooie punten voor een springpaard hihi. Kwestie van nog meer meters maken denk ik..