Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Alice13 schreef:balen Haike, maar dunne zool zou toch los staan van verliezen van zn ijzer en weer onder zetten?
Jammer dat je de selectie nu moet missen maar hoop dat je iig daarna wel het buiten seizoen kan voortzetten!
Hopen dat ie na de rust weer goed loopt.
NatasjaS schreef:Zo trysteffy binnen 4 dagen gewoon 5 winstpunten, doe je goed. Nu maar even pauze?
Alice13 schreef:OMG! ik heb net maar eens de proeven door gelezen voor a.s zaterdag. WATHE?? proef 12 is echt mega onlogisch ik snap er geen biet van. Als deze proef een kuur op muziek was had je echt commentaar gehad over de lijnen en opbouw van je proef![]()
Anyway! Iedereen heel veel succes dit weekend
Het is wel gek hoe hij sommige bakken zo spannend vindt terwijl hij bijvoorbeeld in het bos best heel relaxed is en thuis sowieso. 
:D
Grote overwinning dacht ik zo.
jammer genoeg begon het tijdens de eerste proef te regenen en hadden we af en toe een kleine storing (voor lezer moest echt schreeuwen hahaha)
)
Zal proberen even op iedereen te reageren, zolang het nog enigszins actueel is 

Pittig zeg, 4 dagen concours, maar gaat wel lekker met de punten dan 
Fijn dat de wedstrijd daarna zo lekker ging! En stoer he, zo saampjes op pad te kunnen, ik voel me ook altijd zo wijs op dat soort momenten, al was de laatste keer laden niet helemaal goed gegaan, dus we moeten weer even oefenen.
Filmen lijkt dus wel super leerzaam te zijn geweest, hebben jullie inmiddels al een beetje een fijn voerbeleid kunnen vinden? Lijkt alsof jullie weer op de goede weg zitten, wat fijn zeg, is je ook echt gegund
Maar fijn dat ze meteen weer lekker te rijden was.
Longeren in de bak is momenteel niet zo handig, 't is een mooie agterberg bodem en ze doet graag eens een vreugdebok en sprintje, wat niet erg goed voor de bodem is, in de wei kan ze weinig kwaad momenteel, zitten op kleigrond en die is lekker hard momenteel. Verder hadden we vandaag een les met een enorme doorbraak voor mij, m'n grootste punt is dat ik vaak te lief rijd, teveel grijs gebied ipv zwart-wit, en soms te weinig contact, waardoor ik d'r juist ook in de steek laat. Vandaag even fors eraan moeten rijden, voelde voor mezelf niet altijd even fijn, maar 't was wel even nodig. Spontaan was het gespook over, en was ze echt stukken rechter, en meer rust in d'r mond
Denk uiteindelijk dat ze teveel vrijheid kreeg van mij, en daardoor andere dingen ging doen, uiteindelijk is ze veel meer gebaat als ze weet waar ze aan toe is, natuurlijk wist ik dit allang, maar ik moet het ook wel gaan DOEN

Vanuit daar kun je weer lekker de stijgende lijn in toch?! Klinkt op zich ook best logisch dat ze eerst wilder wordt van de weidegang, qua energie/suiker en dat ze misschien lekker vrolijk is?
Spoken doet ze normaal dus nooit, en nu ze echt hard moet werken dus ook niet, het beest moest overduidelijk aan het werk 

Fijn even dat je ook echt kunt voortborduren op de dag daarvoor
Zwierend ging ze de bak door, met zo'n enorme activiteit en superfijne aanleuning, heel erg gaaf! Nog wel even een stuk miscommunicatie, want ergens zit die scheefheid haar nog wel dwars, grootste deel werkt ze zo hard voor me dat ze er gewoon doorheen lijkt te lopen, maar op de lastigste punten kwam het er wel even heel heftig uit, 't is voor haar ook wel een enorme overgang nu ineens weer zowel lichamelijk als fysiek.. Maar ondanks dat een superfijn gevoel eraan overgehouden en hier zaterdag lekker mee verder