173 en 176 (eigenlijk 178, maar ik miste even de letter haha!), geen winst, maar ik ben super trots!
Zo kochten we Storm

Verschil 2012/2015

Afgelopen tijd:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
En leuk die dag met die nieuwe proeven, lijkt me erg leerzaam ook
Hihi ze heeft ook de lente in haar bol zo te lezen? 

Heerlijk weer lekker kunnen starten binnenkort!
Komt helemaal goed zo te horen, sommige lijntjes kun je ook echt meer handigheid in krijgen door wat gerichter te trainen 
Jullie zijn wel makkelijk de L1 doorgekomen zo, ga je de klasse uitrijden of denk je al aan L2?
Wat een mooie transformatie zeg!

Kan me er ook heel erg in vinden! Roos kan soms ook heel rustig lijken, dan bouwt alles een beetje op en dan heb je een periode dat alles er in één keer uitkomt en dan ontploft ze. Wordt wel steeds minder gelukkig omdat ze niet meer zo onzeker doet, maar herken het heel erg! Fijn dat het weer lekker gaat met Burana, veel plezier zaterdag, lijkt me erg leuk!

Gaat zo op en af maar ik heb nu een erg fijne man gevonden die in die jaren al 3x langsgeweest is en steeds ziet hij vooruitgang en geeft hij 'huiswerk' mee. Dus we komen er ooit wel 

Hier dat gedoe voorlopig niet omdat ik d'r nu zonder ijzers heb staan, maar van de zomer gaan ze er denk ik weer onder en dan wordt het ook weer feest haha. Fijn dat ie aan de betere hand is, goed nieuws!
Was met een vriendin mee naar haar verzorgpaard en mocht er ook even op, weer eens wat anders! Beestje kon best leuk lopen.

Ziet die hierboven er toch wel wat beter uit 

, gisteren onze laatste L1 wedstrijd gereden, beide proeven de 4e prijs (van de 28) met 202 en 193. Dus wij gaan lekker verder in de L2! 
Vandaag dus maar even een vrij dagje gegeven en dan kunnen we morgen weer 'opnieuw' beginnen!