Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nja later werd ie wel fijn en mocht ik beginnen met de eerste proef. Hij vond het juryhokje heel eng, maar hij heeft geen gekke sprongen gemaakt en zo, en ook niet gehinnikt. Proef ging op zich wel oké, hij viel alleen ontzettend door mn hulpen af en toe en ik kon niet meer lekker zitten. Tempo was veel te hoog en halsstrekken deed ie ook niet
Daarna proef 2, ging op zich lekker, ging goed totdat ik B-E-B grote volte in galop had gehad en daarna FAK terug naar arbeidsdraf.. Meneer dacht dat ie OVER de hekjes moest, dus sprong ff de ring uit
Ik was helemaal beduusd en mn zus (lezer) ook. Nouja, mocht er wel weer in. Daarna afgemaakt. Laatste middendraf toch een 7 gehaald, woei. Punten voor 1e proef was 165-2, 163 dus. Tweede proef had ik een 0 op terug naar arbeidsdraf toen ie de ring uitsprong en voor effect van de hulpen 2 x een 3
Omdat ie ongehoorzaam was. Had hier 155, maar had dus makkelijk 165 kunnen zijn. Maar goed, geeft niks! Chiem was vrij relaxt, en ik heb mn streven van 150 punten iig gehaald. Hartstikke trots op beest
Iedereen lag helemaal in een breuk toen ie de ring uitsprong en ik moest maar met hem gaan springen want dat kon ie veel beter
. Tja, anders is het ook zo saai voor de jury, haha! I
Misschien werkt dat Pavo Nervcontrol dan toch!
nou als dat geen vriendelijk opbouwend commentaar is
! helemaal happy ! ff een paar foto's spammen bokkers !!!