Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldwing schreef:Dispar_Vulgo schreef:
Onzin. 2x 12,50 (per proef) = 25 euro, daar heb je ook geen kleingeld voor nodig..
Ik weet voor 95% dat beide stallen waar ik start (ik heb geen andere opties) gelijk de prijs naar 12,50 verhogen. Ik heb altijd al het idee dat die de wedstrijden alleen organiseren voor de inkomsten.. En op 100 starts x 5 euro is toch lekker 500 euro per dag meer verdient, zonder ook maar enig extra werk. Want ze krijgen hun wedstrijden toch wel vol..
Voor mij persoonlijk wordt het dan per jaar 90 euro duurder (zo'n 18 wedstrijden per jaar)
De meeste verenigingen zullen op 10 euro gaan zitten denk ik
De verenigingen die nu al op de max prijs zitten zullen dat dan ook doen dus die zullen naar 12,50 gaan
Ik persoonlijk als wedstrijd sec vind dat veel te veel
wij zitten nu op 8,50 en gaan in het nieuwe jaar naar 9 euro
Als we in het nieuwe winterseizoen van 2012-2013 misschien naar 10 euro gaan dan worden de prijzen van de waardebonnen ook omhoog gedaan
S__L schreef:Ik was gister in enkhuizen op wedstrijd en daar hadden ze waardebonnen waarmee je je volgende wedstrijd kon betalen. Dat vond ik echt een leuk idee! Zo houd je toch de mensen bij je! Als je die bon wint kom je toch wel terug.
MargrietJonk schreef:Maar eh.... Als je nou voor 2012 wedstrijden wilt inschrijven, dan zou je dat dus met een gedownload inschrijfformulier moeten doen.... Voor de wedstrijd van 8 Januari te Benningbroek heb ik dat gedaan. Maar nou net heb ik via startlijsten op de 'oude' manier ingeschreven voor een wedstrijd in Wormerveer voor 4 Maart..... Ik kan dus nog steeds op de 'oude' manier inschrijven???
doom schreef:Vind het een slechte zaak van andere r.v. die gewoon via startlijsten de wedstrijd open zetten voor de ruiters, het knhs wil het nou eenmaal zo, valt toch niets meer aan te veranderen. En ondanks dat startlijsten echt ideaal werkt... Dit brengt gewoon ontzettend veel onduidelijkheid voor de ruiters mee
doom schreef:Vind het een slechte zaak van andere r.v. die gewoon via startlijsten de wedstrijd open zetten voor de ruiters, het knhs wil het nou eenmaal zo, valt toch niets meer aan te veranderen. En ondanks dat startlijsten echt ideaal werkt... Dit brengt gewoon ontzettend veel onduidelijkheid voor de ruiters mee
Qizz schreef:Ik kwam dit tegen...
Iedereen die het niet eens is met de knhs kan hier een petitie tekenen
http://www.axci.nl/startcoupons
yvonnedv schreef:Nibbit schreef:Vreselijk vind ik het, concoursen waar ze met die waardebonnen werkenIk wil liever zelf weten waar ik mn gewonnen geld aan uit geef
en hier in de omgeving krijg je waardebonnen van allerlei verschillende zaken, heb er nu nog 3 van €5,- van 3 verschillende zaken liggen en die van een pannekoekenborderij hier zo'n drie kwartier vandaan gaan gelijk de vuilnisbak in.
.
lisaislisa schreef:yvonnedv schreef:
en hier in de omgeving krijg je waardebonnen van allerlei verschillende zaken, heb er nu nog 3 van €5,- van 3 verschillende zaken liggen en die van een pannekoekenborderij hier zo'n drie kwartier vandaan gaan gelijk de vuilnisbak in.
.
toevallig uit havelte?