Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:55

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 00:25

Niet vergeten om op de bevestigingsmail te reageren anders telt ie niet. Je moet daar wat extra gegevens invullen.
Iedereen doorsturen aan alle bekenden :-D

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:55

Ik heb mijn eerste wedstrijden gemaild.
Krijg je een bevestiging via de mail dat je je hebt ingeschreven? Dat zal wel handig zijn dan weet ik zeker dat ik erbij zit.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:58

Ik als secretariaat doe wel mailen dat je op de lijst staat of niet! Anders weet je pas of je kan starten als de startlijst op het internet staat!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:33

goldwing schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Onzin. 2x 12,50 (per proef) = 25 euro, daar heb je ook geen kleingeld voor nodig..
Ik weet voor 95% dat beide stallen waar ik start (ik heb geen andere opties) gelijk de prijs naar 12,50 verhogen. Ik heb altijd al het idee dat die de wedstrijden alleen organiseren voor de inkomsten.. En op 100 starts x 5 euro is toch lekker 500 euro per dag meer verdient, zonder ook maar enig extra werk. Want ze krijgen hun wedstrijden toch wel vol..

Voor mij persoonlijk wordt het dan per jaar 90 euro duurder (zo'n 18 wedstrijden per jaar)

De meeste verenigingen zullen op 10 euro gaan zitten denk ik
De verenigingen die nu al op de max prijs zitten zullen dat dan ook doen dus die zullen naar 12,50 gaan
Ik persoonlijk als wedstrijd sec vind dat veel te veel
wij zitten nu op 8,50 en gaan in het nieuwe jaar naar 9 euro
Als we in het nieuwe winterseizoen van 2012-2013 misschien naar 10 euro gaan dan worden de prijzen van de waardebonnen ook omhoog gedaan

Wow en dan hoor ik iedereen hier over geldprijzen en waardebonnen! Wij krijgen alleen een beker(tje) en een lintje wat ik uiteraard ook al leuk vind.. maar vergelijk met het inschrijfgeld is het wel erg zuinig :+

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:39

Dispar in welke omgeving start jij?

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:03

Ik was gister in enkhuizen op wedstrijd en daar hadden ze waardebonnen waarmee je je volgende wedstrijd kon betalen. Dat vond ik echt een leuk idee! Zo houd je toch de mensen bij je! Als je die bon wint kom je toch wel terug.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:16

S__L schreef:
Ik was gister in enkhuizen op wedstrijd en daar hadden ze waardebonnen waarmee je je volgende wedstrijd kon betalen. Dat vond ik echt een leuk idee! Zo houd je toch de mensen bij je! Als je die bon wint kom je toch wel terug.

Dat vind ik nou een top idee. Ik vind waardebonnen echt waardeloos. Het is van ruitersportzaken waar je normaal gesproken niet bij in de buurt komt dus om die 15 euro of wat dan ook te verzilveren moet je ook nog die kant op gaan. Ik heb dan nog liever 5 euro terug zo in in de pocket ipv een waardebon van 10 euro, die de vereniging dan misschien ook 5 euro kost. Ik wil idd ook zelf uitmaken waar ik dat geld aan uitgeef. Ik ben juist erg blij als je je wedstrijd kunt rijden en een beetje quit kunt spelen. Het kost allemaal al genoeg.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:01

Maar eh.... Als je nou voor 2012 wedstrijden wilt inschrijven, dan zou je dat dus met een gedownload inschrijfformulier moeten doen.... Voor de wedstrijd van 8 Januari te Benningbroek heb ik dat gedaan. Maar nou net heb ik via startlijsten op de 'oude' manier ingeschreven voor een wedstrijd in Wormerveer voor 4 Maart..... Ik kan dus nog steeds op de 'oude' manier inschrijven???

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 07:41

MargrietJonk schreef:
Maar eh.... Als je nou voor 2012 wedstrijden wilt inschrijven, dan zou je dat dus met een gedownload inschrijfformulier moeten doen.... Voor de wedstrijd van 8 Januari te Benningbroek heb ik dat gedaan. Maar nou net heb ik via startlijsten op de 'oude' manier ingeschreven voor een wedstrijd in Wormerveer voor 4 Maart..... Ik kan dus nog steeds op de 'oude' manier inschrijven???

Ik heb voor onze dochter ook voor 2 wedstrijden in 2012 ingeschreven via inschrijfsysteem.nl, dus dat wordt vaker gedaan. Ik heb eerst ingeschreven via inschrijfsysteem.nl en daarna per mail het KNHS inschrijfformulier opgestuurd. Werkt prima en ook voor de organisatie vele malen gemakkelijker......

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:19

Ik werk alleen nog maar met de inschrijfformulieren. Bij mij moest je toch al mailen om aan te melden en dat is nu nog steeds zo. En voorheen kreeg je van mij ook antwoord of je kon starten of niet. Dus ook dat veranderd bij ons niet!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:13

Vind het een slechte zaak van andere r.v. die gewoon via startlijsten de wedstrijd open zetten voor de ruiters, het knhs wil het nou eenmaal zo, valt toch niets meer aan te veranderen. En ondanks dat startlijsten echt ideaal werkt... Dit brengt gewoon ontzettend veel onduidelijkheid voor de ruiters mee

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:18

doom schreef:
Vind het een slechte zaak van andere r.v. die gewoon via startlijsten de wedstrijd open zetten voor de ruiters, het knhs wil het nou eenmaal zo, valt toch niets meer aan te veranderen. En ondanks dat startlijsten echt ideaal werkt... Dit brengt gewoon ontzettend veel onduidelijkheid voor de ruiters mee

Daar ben ik het niet mee eens, de KNHS heeft zelf deze onduidelijkheid gecreëerd door deze overgangssituatie in te stellen. Als ze het meteen goed geregeld hadden dan had je een punt. Ik hoop dat de KNHS het elektronisch inschrijven mbv inschrijfsysteem.nl snel voor elkaar heeft, dan horen we daarna niemand meer klagen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:24

Ik ben het ook met je eens dat het allemaal ontzettend rommelig verloopt ( begrijp me niet verkeerd maar van mij had dit allemaal ook echt niet gehoeven ik vond startlijsten prima!)
Maar laten wij nou juist voor de ruiters wat duidelijkheid scheppen.
Als we als secretariaten allemaal op 1 lijn gaan werken is het voor alle ruiters gewoon even makkelijker.. ;)
We kunnen er helaas allemaal toch niks meer aan veranderen

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:00

Ben het wel met doom eens. Ik denk dat het in de overgangsfase ook belangrijk is al op de KNHS manier te gaan werken.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:40

doom schreef:

Wat is daar slecht aan dan?
Dat is toch ook gewoon de bedoeling, vraagprogramma staat op knhs.nl en dan zet je zelf ook nog op startlijsten, en ipv een coupon mailen mensen een formuliertje door. Snap eigenlijk niet wat daar een slechte zaak aan is.
Wij zijn wel heel erg slecht dan. Ik heb het vraagprogramma op de knhs staan want dat gebeurt automatisch, en ik heb zelf de wedstrijden op startlijsten en ook nog eens op inschrijfsysteem gezet.
Als ze ons nu nog niet kunnen vinden. :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:07

De knhs heeft ons secretariaten gevraagd om niet meer met startlijsten te gaan werken maar alleen met de inschrijfformulieren voor de knhs. Mede omdat het dan allemaal hetzelfde loopt en ruiters dus weten waar ze aan toe zijn. Ik zie bij een aantal bij mij in de regio dat ruiters en het via de knhs moeten doen maar ook zich moeten aanmelden via startlijsten.
Ook ik gebruik startlijsten nog maar alleen om dubbel te laten zien op welke data wij wedstrijden hebben. Omdat sommige ruiters nog niet goed weten hoe de site van de knhs werkt. Verder gebruik ik hem niet, stel hem dus bijv niet open zodat mensen zich ook op startlijsten kunnen inschrijven ( dit heeft het knhs dus ook gevraagd.)
Ik heb al een aantal mails ontvangen van ruiters die vragen of ze nog meer moeten doen of over startlijsten beginnen.
Ik denk daarom dat het fijner is voor de ruiters als we ons alle gewoon houden aan
De nieuwe werkwijze :j inschrijven doormiddel van knhs formulier en deze mailen naar secretariaat.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:57

Ze hebben zich bij ons nooit via startlijsten aan kunnen melden, dat scheelt denk ik al wel.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe ook alleen nog maar op startlijsten kijk, zal toch eens op de kalender van knhs gaan kijken dan.. Mis namelijk nog een vraagprogramma waar ik voor in wil schrijven.
Ik was van plan om over te gaan op de site van de knhs als het inschrijfsystreem daar van klaar is, want zo met alleen een vraagprogramma vind ik het niet makkelijk.
Het is al werk zat, ga niet ook nog eens zelf iedereen invoeren, mogen ze lekker zelf doen. :)

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:26

Qizz schreef:
Ik kwam dit tegen...
Iedereen die het niet eens is met de knhs kan hier een petitie tekenen

http://www.axci.nl/startcoupons

Ik las in de paard en sport, dat de coupons terug te sturen zijn en dat je een 'tegemoetkoming' krijgt? Is hier nog verder wat duidelijk over?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:34

Als je linksonder in dit topic de zoekfunctie gebruikt en "terug sturen"in tikt dan kom je het vanzelf tegen.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:36

yvonnedv schreef:
Nibbit schreef:
Vreselijk vind ik het, concoursen waar ze met die waardebonnen werken ;) Ik wil liever zelf weten waar ik mn gewonnen geld aan uit geef :j

:j en hier in de omgeving krijg je waardebonnen van allerlei verschillende zaken, heb er nu nog 3 van €5,- van 3 verschillende zaken liggen en die van een pannekoekenborderij hier zo'n drie kwartier vandaan gaan gelijk de vuilnisbak in.
.

toevallig uit havelte? :P

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:50

yvonnedv schreef:
Als je linksonder in dit topic de zoekfunctie gebruikt en "terug sturen"in tikt dan kom je het vanzelf tegen.

thx ^^

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:54

lisaislisa schreef:
yvonnedv schreef:

:j en hier in de omgeving krijg je waardebonnen van allerlei verschillende zaken, heb er nu nog 3 van €5,- van 3 verschillende zaken liggen en die van een pannekoekenborderij hier zo'n drie kwartier vandaan gaan gelijk de vuilnisbak in.
.

toevallig uit havelte? :P

Ja bon gewonnen in Havelte en pannekoekenboerderij is in Dwingeloo

amantjuh8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:45

_Liez schreef:
Ik heb mijn eerste wedstrijden gemaild.
Krijg je een bevestiging via de mail dat je je hebt ingeschreven? Dat zal wel handig zijn dan weet ik zeker dat ik erbij zit.

Ik heb me ondertussen ook voor een wedstrijd opgegeven.
Ik kreeg geen mail terug, maar sta wel op de opgavelijst

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:14

doom schreef:

Maar de KNHS moet zich niet overal tegen aan lopen bemoeien! De verenigingen organiseren die wedstrijden toch? Niet de KNHS... Zo is het bijvoorbeeld zo dat de indoor wedstrijden bij mij in de buurt vaak alleen maar eigen leden laten starten omdat die voor gaan op niet-leden. Zometeen kan dat dus niet meer via het systeem van de KNHS. Dan is het wie het eerst komt wie het eerste maalt.
Dat de KNHS eisen stelt aan hoe een vraagprogramma er uit moet zien en hoe de uitslagen moeten worden aangeleverd, prima. Maar wat maakt het voor de KNHS nou uit of ik mij inschrijf via startlijsten.nl of via een directe mail aan de vereniging... Bemoeizucht, dat vind ik het...