Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Fly High: zonde is dat. Had je daar wel eens hulp bij gevraagd?
Charmaine schreef:Flyhigh wat jammer dat dat 2e rondje zo beroerd ging. Weet je ook waarom/hoe? Wilde je te veel regelen/afstanden rijden waardoor het niet meer paste?
Getup schreef:Rien: hoppa, dat is n berg punten
Fly High: bedoel inderdaad op t mentale vlak.
Verder heb ik al friezen, n fjord, apaloosa en n pony op wedstrijd gereden en nooit het gevoel gehad, dat ik benadeeld werd.
NorwayFjord schreef:Fly wat jammer zeg! Faalangst helpt dan ook echt niet mee, kan je het een dag later wel beter relativeren? Dat had ik vaak, dan op de dag zelf kon ik mezelf helemaal de grond in praten maar een dag later kon ik weer beter relativeren met het idee volgende keer beter. Inderdaad lekker verder trainenVolgens mij ben jij een hartstikke prima ruiter met een super paard dus dat komt echt wel goed!
Charmaine schreef:Ik wilde net aanvullen dat het klinkt alsof sluiten en verruimen op het juiste moment nog lastig is. Herken ik hoor, hebben wij ook. Afgelopen week bij Alice Naber stond de dressuurles dan ook in het teken van grond/balkjesles. Leg er maar 2 op 12 meter van elkaar. Standaard op 3, keertje sluiten op 4 en verruimen op 2. Je kent t vast wel. Goeie oefening hoor!