Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RedRoses schreef:Weet iemand wanneer de punten verwerkt worden bij MijnKNHS? Ik zie van afgelopen wedstrijden wel de punten erin staan, maar bij klassering staat nogsteeds ‘laatst bijgewerkt op 3 januari’ en staat er L2+8, terwijl we nu inmiddels M1+1 zijn. Hoop dat het wel goed gaat zo en niet dat mijn M1 proef niet mee telt omdat het niet goed verwerkt is oid.
bliksemflits schreef:SweetVanille schreef:1x in de week had ik begrepen.. Zou er dan even achteraan gaan
Dacht dat dat gewoon om de uitlag in mijnKNHS zetten ging? Mijn uitslag van 17-01 staat er gewoon in, alleen bij m'n totale puntentelling staat "laatst bijgewerkt 03-01".
tammiebels schreef:Ik weet nog van van de tijd dat er echte wedstrijden waren dat het wel een week of 2 a 3 duurde voordat het puntentotaal daar bijgeschreven was. De uitslagen stonden er inderdaad wel en ook je wp maar bij de totaal kwam pas aardig later.
tammiebels schreef:Ik weet nog van van de tijd dat er echte wedstrijden waren dat het wel een week of 2 a 3 duurde voordat het puntentotaal daar bijgeschreven was. De uitslagen stonden er inderdaad wel en ook je wp maar bij de totaal kwam pas aardig later.
dat bijwerken gebeurt niet zo vaak, nee. Geen probleem want bij uitslagen staat het wel en het is dus wel bekend Sabine_95 schreef:Maar zou dan de bak verkleinen nog wel mogen?
En als de filmer na het binnenkomen ter hoogte van G gaat staan dan neem ik aan dat de bedoeling is dat je om de filmer heen gaat rijden en die mee draait?
Lijkt mij niet dat de filmer continu op G mag staan zoals met binnenkomen enzo.....
Hoop ik althans haha!

linda2008 schreef:PSvanLot schreef:Door op de AC lijn te gaan staan?
Dan kun je toch gewoon met je rug tegen de C staan? Paard/pony draait voor je langs naar links of rechts.
Dat is niet hoe knhs het nu omschrijft
Knhs zegt op G blijven staan en tijdig opzij stappen...
linda2008 schreef:PSvanLot schreef:Door op de AC lijn te gaan staan?
Dan kun je toch gewoon met je rug tegen de C staan? Paard/pony draait voor je langs naar links of rechts.
Dat is niet hoe knhs het nu omschrijft
Knhs zegt op G blijven staan en tijdig opzij stappen... zie foto van Famke hierboven