miss_lizje schreef:Hier vandaag eens geoefend met het filmen en proef uit het hoofd. Filmen ging prima, maar bijna aan het eind wist ik niet meer of ik goed ging. Voor de liefhebbers die even willen lachen is er een linkje beschikbaar
.
Graag xD
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Graag, altijd leerzaam.
Ik zit net nog eens de bepalingen door te lezen en ik heb dus beide ingezonden proeven 3 fouten gemaakt: datum van evenement ipv daadwerkelijke datum noemen, filmer heeft eerst het paspoort gefilmd vóór het voorstellen/rondje paard en het voorstellen zelf heb ik zelf gedaan terwijl er in de bepalingen een toevoeging dd 20 april staat dat de filmer het voorstellen moet doen. Nu nog benieuwder naar m'n punten.
Ik zit net nog eens de bepalingen door te lezen en ik heb dus beide ingezonden proeven 3 fouten gemaakt: datum van evenement ipv daadwerkelijke datum noemen, filmer heeft eerst het paspoort gefilmd vóór het voorstellen/rondje paard en het voorstellen zelf heb ik zelf gedaan terwijl er in de bepalingen een toevoeging dd 20 april staat dat de filmer het voorstellen moet doen. Nu nog benieuwder naar m'n punten.
Rainer schreef:Weet iemand of je je nog kan afmelden en of je dan geld terug krijgt? Ik heb me in alle paniek omdat alles steeds vol zat me snel toen het kon voor de 7e ingeschreven maar eigenlijk komt het helemaal niet goed uit en kan ik niet bedenken wanneer ik de proef zou moeten opnemen.
SweetVanille schreef:Rainer schreef:Weet iemand of je je nog kan afmelden en of je dan geld terug krijgt? Ik heb me in alle paniek omdat alles steeds vol zat me snel toen het kon voor de 7e ingeschreven maar eigenlijk komt het helemaal niet goed uit en kan ik niet bedenken wanneer ik de proef zou moeten opnemen.
Nee dat geld ben je kwijt
SweetVanille schreef:Rainer schreef:Weet iemand of je je nog kan afmelden en of je dan geld terug krijgt? Ik heb me in alle paniek omdat alles steeds vol zat me snel toen het kon voor de 7e ingeschreven maar eigenlijk komt het helemaal niet goed uit en kan ik niet bedenken wanneer ik de proef zou moeten opnemen.
FleurSandro schreef:SweetVanille schreef:
Ik heb m'n geld gewoon terug gekregen toen ik mij afmeldde omdat m'n paard kreupel werd. Volgens mij krijg je gewoon tot het event zelf je geld terug bij afmelding
FleurSandro schreef:SweetVanille schreef:
Ik heb m'n geld gewoon terug gekregen toen ik mij afmeldde omdat m'n paard kreupel werd. Volgens mij krijg je gewoon tot het event zelf je geld terug bij afmelding
PSvanLot schreef:Caritas schreef:Graag, altijd leerzaam.
Dat zijn dingen die bijna iedereen verkeerd om doet haha.
bliksemflits schreef:PSvanLot schreef:
Dat zijn dingen die bijna iedereen verkeerd om doet haha.
Heb je daar heel erg last van? Ik heb het nu helemaal als perfect riedeltje in m'n hoofd dus hou het liever zoMaar als een andere volgorde als jury heel erg stoort gaan we hem uiteraard toch aanpassen
(Ik begin met paspoort, dan voorstelrondje, dan rondje om paard incl bit en sporten)