Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:50

miss_lizje schreef:
Hier vandaag eens geoefend met het filmen en proef uit het hoofd. Filmen ging prima, maar bijna aan het eind wist ik niet meer of ik goed ging :') . Voor de liefhebbers die even willen lachen is er een linkje beschikbaar _O- .

Graag xD

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:55

Graag, altijd leerzaam. :j

Ik zit net nog eens de bepalingen door te lezen en ik heb dus beide ingezonden proeven 3 fouten gemaakt: datum van evenement ipv daadwerkelijke datum noemen, filmer heeft eerst het paspoort gefilmd vóór het voorstellen/rondje paard en het voorstellen zelf heb ik zelf gedaan terwijl er in de bepalingen een toevoeging dd 20 april staat dat de filmer het voorstellen moet doen. Nu nog benieuwder naar m'n punten. :=

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:05

Vandaag de eerste dag trainen voor onze eerste wedstrijd de 14e gehad. :D Ging lekker.
Ik merk dat die ouderwetse wedstrijdkriebels van mij weer terugkomen. <3 Heb er zin in!

Uit ons hoofd rijden wij eigenlijk altijd..
Ik oefen het in stukjes, vandaag de eerste helft gedaan en alles ook los geoefend (vandaag oog op verruimen, halsstrekken en overgangen) morgen weer de tweede helft :D Daarbij film ik sowieso elke baksessie wel of laat het filmen en dat helpt ook met oefenen.. Ik vind die zichbare groei mega interessant! :o

Oefenen jullie in een bepaald patroon voor de proef?

bliksemflits

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:33

Ik heb elke keer eerst het paspoort gefilmd en daarna het voorstel rondje.
Dat stond er eerst ook echt niet in, maar heb er beide keren niks over gehoord :)

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:36

Caritas schreef:

Ik zit net nog eens de bepalingen door te lezen en ik heb dus beide ingezonden proeven 3 fouten gemaakt: datum van evenement ipv daadwerkelijke datum noemen, filmer heeft eerst het paspoort gefilmd vóór het voorstellen/rondje paard en het voorstellen zelf heb ik zelf gedaan terwijl er in de bepalingen een toevoeging dd 20 april staat dat de filmer het voorstellen moet doen. Nu nog benieuwder naar m'n punten. :=

Als ik de bepalingen lees op de app zie ik nergens staan dat de filmer dit moet doen. Ik zie alleen staan dat naam, combinatienr en paard genoemd moet worden..
Heb er ook niks over gehoord dat t niet goed was dat ik t zelf deed :o

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:46

miss_lizje schreef:
Hier vandaag eens geoefend met het filmen en proef uit het hoofd. Filmen ging prima, maar bijna aan het eind wist ik niet meer of ik goed ging :') . Voor de liefhebbers die even willen lachen is er een linkje beschikbaar _O- .

Ben benieuwd!

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:48

Weet iemand of je je nog kan afmelden en of je dan geld terug krijgt? Ik heb me in alle paniek omdat alles steeds vol zat me snel toen het kon voor de 7e ingeschreven maar eigenlijk komt het helemaal niet goed uit en kan ik niet bedenken wanneer ik de proef zou moeten opnemen.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:49

Caritas schreef:

Op mijn protocol staat probeer volgende keer zelf voor te stellen. Dus denk dat dat niet uitmaakt

Wij hebben ook eerst paspoort gefilmd toen naar t paard lopend gezegd wie k ben plus paard en data en toen rondje om het paard

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:59

Rainer schreef:
Weet iemand of je je nog kan afmelden en of je dan geld terug krijgt? Ik heb me in alle paniek omdat alles steeds vol zat me snel toen het kon voor de 7e ingeschreven maar eigenlijk komt het helemaal niet goed uit en kan ik niet bedenken wanneer ik de proef zou moeten opnemen.

Nee dat geld ben je kwijt

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:12

MarleenM schreef:
Ooh mijn uitslag staat er ook op van gisteren. 179 punten, klopt helemaal met mijn gevoel! Nu nog even wachten op het protocol :D

Mijn punten van gisteren stonden vanmiddag ook online, 201 punten, erg blij mee!!

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:14

SweetVanille schreef:
Rainer schreef:

Ah dat is balen. Dank voor je antwoord!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:17

SweetVanille schreef:
Rainer schreef:

Ik heb m'n geld gewoon terug gekregen toen ik mij afmeldde omdat m'n paard kreupel werd. Volgens mij krijg je gewoon tot het event zelf je geld terug bij afmelding

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:21

minka schreef:
MarleenM schreef:
Ooh mijn uitslag staat er ook op van gisteren. 179 punten, klopt helemaal met mijn gevoel! Nu nog even wachten op het protocol :D

Mijn punten van gisteren stonden vanmiddag ook online, 201 punten, erg blij mee!!

Gefeliciteerd

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:23

Wauw prachtige punten!!

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:24

FleurSandro schreef:
SweetVanille schreef:

Ik heb m'n geld gewoon terug gekregen toen ik mij afmeldde omdat m'n paard kreupel werd. Volgens mij krijg je gewoon tot het event zelf je geld terug bij afmelding

Heb je daar toen contact voor opgenomen of ging dat vanzelf bij afmelden? Mijne is niet kreupel dus misschien dat ze daar nog anders mee omgaan

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:51

FleurSandro schreef:
SweetVanille schreef:

Heb je daar toen contact voor opgenomen of ging dat vanzelf bij afmelden? Mijne is niet kreupel dus misschien dat ze daar nog anders mee omgaan[/quote]

Ik had me afgemeld met de reden 'kreupel paard' ik kreeg paar dagen daarna netjes een mailtje dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. En de melding dat een ander online event nog wel aangemeld stond dat mocht ik die ook niet kunnen starten dat ik die ook niet vergat af te melden, maar die had ik al wel gefilmd.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:58

Dat is netjes!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:04

Caritas schreef:

Dat zijn dingen die bijna iedereen verkeerd om doet haha.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:05

Ik heb een filmpje met de verkeerde coupon erbij. Kind rijdt een L2 proef en ik heb een L1 proef. Ergens is er wat mis gegaan.

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:16

Wauw minka mooie punten!

Welke klasse moet je jureren PSvanLot?
Kan je niet een ander leeg coupon gebruiken? Geen idee hoe het werkt om te jureren verder hoor.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:20

L1 en L2.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:21

PSvanLot schreef:
Caritas schreef:

Heb je daar heel erg last van? Ik heb het nu helemaal als perfect riedeltje in m'n hoofd dus hou het liever zo := Maar als een andere volgorde als jury heel erg stoort gaan we hem uiteraard toch aanpassen :)
(Ik begin met paspoort, dan voorstelrondje, dan rondje om paard incl bit en sporten)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:22

Haha oeps echt alleen verkeerde coupon of zich ook verkeerd opgegeven :') Geen idee hoe dat voor jou werkt nu met die coupons haha!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:47

Wauw mooie punten.

Ik had ook eerst het paspoort gefilmd en toen het voorstelrondje en rondje om de pony. Zag ook later pas dat het andersom moest *oeps*. Maar geen commentaar op gekregen.
Vond dat zelf handiger omdat ik na het voorstellen dan het beeld op de ruiter kon houden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:49

bliksemflits schreef:
PSvanLot schreef:

Heb je daar heel erg last van? Ik heb het nu helemaal als perfect riedeltje in m'n hoofd dus hou het liever zo := Maar als een andere volgorde als jury heel erg stoort gaan we hem uiteraard toch aanpassen :)
(Ik begin met paspoort, dan voorstelrondje, dan rondje om paard incl bit en sporten)

Nee hoor, als ik alles gezien heb vind ik het prima. En als de filmer de gegevens opnoemt in plaats van de ruiter/amazone dan is dat in mijn ogen ook niet verkeerd.