Heel veel sterkte voor jou en Raika! Hopelijk komt ze er helemaal weer bovenop....
 Heel veel sterkte voor jou en Raika! Hopelijk komt ze er helemaal weer bovenop....                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heel veel sterkte voor jou en Raika! Hopelijk komt ze er helemaal weer bovenop....

bovendien is het net gezellig hier, zonde als mensen dan allemaal verspreid over 5 topics zitten
 bovendien is het net gezellig hier, zonde als mensen dan allemaal verspreid over 5 topics zitten  

was natuurlijk gewoon pech maar wel een beetje zuur als je net 2 weken fatsoenlijk aan het trainen bent.
 was natuurlijk gewoon pech maar wel een beetje zuur als je net 2 weken fatsoenlijk aan het trainen bent.                                                         

(maar moet wel zeggen dat ik al twijfel bij windkracht 5
 (maar moet wel zeggen dat ik al twijfel bij windkracht 5  haha)
 haha)                                                         

maar jij mag ook klagen hoor
 maar jij mag ook klagen hoor  ik ben pas een week op weg en ik heb er al meer dan genoeg van! Daarnaast mag ik me helaas ook nog gaan aansluiten bij de peesblessureclub
 ik ben pas een week op weg en ik heb er al meer dan genoeg van! Daarnaast mag ik me helaas ook nog gaan aansluiten bij de peesblessureclub  je gaat je serieus afvragen wat je hebt misdaan om dit allemaal voor je kiezen te moeten krijgen... maar ik kan ook niet meer dan dagelijks balen en klagen, maar ondertussen gewoon verder gaan.... er zijn geen andere opties! Blijven lachen kan ik ook niet hoor! Inderdaad dikke respect naar mensen die positief kunnen blijven!
 je gaat je serieus afvragen wat je hebt misdaan om dit allemaal voor je kiezen te moeten krijgen... maar ik kan ook niet meer dan dagelijks balen en klagen, maar ondertussen gewoon verder gaan.... er zijn geen andere opties! Blijven lachen kan ik ook niet hoor! Inderdaad dikke respect naar mensen die positief kunnen blijven!                                                         

ze liep twee nette proeven 1e proef 188 en 2e proef 182,5 .
 ze liep twee nette proeven 1e proef 188 en 2e proef 182,5 .