Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) was hij ontzettend braaf en na het rijden gingen we weer even knuffelen samen. Hij legt altijd zijn hoofd zachtjes in mijn nek als ik het hek open doe, zo lief
.(behalve als ik dan m'n kop stoot
)
IlBuono schreef:Oooh Kaat wat is ze leuuuuk!Hoe heet ze? Of heb ik erover gelezen?
![]()
Gisteren Ambi gereden dusEerst even zo aan de longe, dan ik erop (wel aan de longe nog) maar papa deed niets eerder voor het idee
En dan helemaal los! Hij was superbraaf en heeft maar 1xtje 10cm gesteigerd en kon er direct doorrijden
Hij liep ook superbraaf direct galopje enzo
Wel wat stijfjes maar normaal na 4 weken

Ging gisteren rijden, stond een dagje stil maar is altijd zo lui al s we hem longeren oid dat papa zei van ga er maar zo op. Voor de 1ste x zonder longe, was braaf, rustig ingestapt, rustig beginnen draven allemaal braaf, tot ie in galop begon te schieten, van daaruit op z'n rem ging staan en kaarsrecht omhoog ging
daarna supergespannen en beginnen bokken in galop enzo.. dat had ie nog nooit gedaan. Toen stapte ik af en nam hem aan de longe om hem even vooruit te zetten, toen struikelde hij en viel hij op de grond enal.. Ben dan helemaal in paniek naar Buono gelopen om daar 1.5 u te zitten...
dat is helemaal niet leuk! Ik weet helemaal hoe je je voelt. Echt een rotdagje dus.

die juliet van mij