Ik heb vanavond weer les en zondag een clinic. Hoop dat het ons weer wat verder helpt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik ben dan weer degene die alles voor 100% moet rijden, als ik op wedstrijd ga wil ik alles thuis perfect hebben hahaha

_KellyAV schreef:Haha jaa een heerlijk gevoel! Heb vandaag ruim 5 uur aan m'n school gezeten en al m'n stage opdrachten zijn af en nog wat andere dingen!
Ik wilde vanavond gaan rijden maar ik was echt helemaal gesloopt dat t al veel moeite koste om hem alleen even een appeltje te brengen. Morgen nieuwe kans, springles!
_coquette_ schreef:Gisteren weer op Gijs gereden. Hij voelde eigenlijk wel goed, maar een beetje bol aan. Hij stond nog steeds op scherp. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol blijft houden want normaal is hij niet zo een scherpe.
Vanavond is mijn instructrice voor mijn stalgenootje op stal. En ze had gelukkig tijd om mij ook even een half uurtje te helpen. Dus heb nu even 2 dagen achter elkaar hulp. Vind ik wel fijn om hem weer goed op te bouwen zonder dat er gelijk fouten in sluipen!
vonneke schreef:Fijn coquette! Lekker kort lesje.
Bij mij ging het niet fijn. Hij was zo stom aan het doen... Vanaf de kant zag het er wel fijn uit. Morgen nieuwe kansen.
Caro_MarjaH schreef:en zo trainen we allemaal lekker door
Ik heb vanavond weer les en zondag een clinic. Hoop dat het ons weer wat verder helpt.
_KellyAV schreef:Jammer dat je les niet zo fijn voelde vonneke! Lekker verder trainen
M'n springles ging erg goed! Hij begint met heel veel overtuiging te springen en hij springt alles!![]()
Morgen nog even lekker rijden en zaterdag een fotoshoot met varro en een vriendin en haar paard! En de fysio komt zaterdag

LoveMickey schreef:Nou, ik heb vandaag voor het eerst een M1 proefje geoefend, ging best goed al zeg ik het zelf hahaha.Maar ik ben dan weer degene die alles voor 100% moet rijden, als ik op wedstrijd ga wil ik alles thuis perfect hebben hahaha
En over springlessen gesproken, ik ga met een paardje van stal (ik werk zelf op een handelsstal, inrijden, doorrijden en verkopen, echt superleuk om te doen!) maandagavond voor het eerst een crossles meedoen. Paardje is best wel groot (lees: 1,84 m hahaha) en ik ben niet zo heel groot (lees: 1,65 m), en voor beide de eerste keer meedoen aan een crossles, dus ben heel erg benieuwd en heb er heel veel zin in
josje4 schreef:Iedereen weer fijn aan het lessen en het trainen, mooi zo!![]()
Springen doe ik ook wel met baie maar springen op wedstrijd is denk ik te hoog gegrepen voor ons
Ik heb morgen macrider selectie en zondag clinic, leuk weekend dacht ik zo

Spring nooit zo hoog omdat ik het eng vind, terwijl don eigenlijk veel beter begint te springen als het wat hoger wordt 
Succes

Citaat:Wie is die man Caro?

En soms is het toch echt fijn om er even een slof aan te hangen. Om inderdaad het gesjor te verhelpen.