Gefeliciteerd met je punten, top!
Gefeliciteerd Yvank, je foto's zien er heel fijn en relaxed uit. Leuke combinatie zijn jullie! Vind jullie set ook leuk, hou normaal niet van 'andere' kleurtjes maar vind het bij jullie goed staan

Zonde Mara, is dat puur omdat ze op een andere locatie is? Kan je niet een paar keer gaan lessen op een andere locatie zodat je instructeur/instructrice mee kan kijken en jullie erdoorheen kan helpen? Verder zal het vast wel minder worden naarmate je inderdaad meer kilometers gaat maken maar toch echt een lastig probleem, dan kan je haar er ook niet doorheen helpen... En oei, dat is ook jammer dat je toch zo dicht bij winst zat!
Welkom Iris (?), ik zou zeggen: stel je even voor

Lauri, ja heel fijn. M'n tante kent die van mij inderdaad ook wel goed nu. Onder het zadel gaat het wel wat moeizaam omdat ze wel wat bang is en dus niet echt door durft te pakken maar ze is sinds een paar weken weer heel serieus aan het rijden (2 keer per week ongeveer) en heeft vandaag ook les! Roos is nu ook gewoon braaf de laatste tijd dus ze vindt het nu weer erg leuk om met d'r aan de slag te gaan. Is inderdaad ook m'n vaste groom/meelezer haha.
Tot nu toe ben ik inderdaad wel tevreden over de magnesium en sowieso kan het geen kwaad natuurlijk. Enige nadeel is dat ze het zo vreselijk traag eet omdat ze het echt niet lekker vindt en ik geef d'r voer in een losse bak (omdat het paard ernaast anders verschrikkelijk gaat trappen en dan durft Roos amper meer bij d'r voerbak te komen

Mooie laarzen Setteli!

Klinkt goed Fleur! Heerlijk dat bos. Ik heb hier alleen maar polder in de buurt helaas, niks geen leuke omgeving

Kan echt niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben met hoe het de laatste tijd gaat! D'r gedrag is redelijk constant nu en is in de stal nu ook veel liever. Het eerste jaar dat ik d'r had moest ik d'r vaak vangen in stal (kont naar je toe draaien en dreigen), toen dat over was mocht ik d'r absoluut niet aanraken in stal of ze begon weer te dreigen, en nu kom ze steeds vaker zelf aandacht eisen. Zo leuk, krijg nog eens een knuffelpaard. Ze wordt ook steeds brutaler op een leuke manier, vind ik zelf heel positief want ze krijgt steeds meer zelfvertrouwen