Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leek mij wel een hele leuke ervaring en voor dat geld hoef ik het niet te laten
ben heel benieuwd wat het ons brengt! 

ik rij voor de lol, en dit lijkt me leuk
sharon_quiz schreef:Rhapsody dat is vervelend. Ik hoop ook voor je dat het snel bijtrekt en je gerust kunt verhuizen en eventueel starten.
Miranda pffff wat en verhaal! Je hand los van je arm? Wat erg zeg! Gelukkig hebben ze het kunnen opereren en kan je wel nog lekker rijden. Was je gevallen van het paard dat je nu rijdt? Of een andere? Goed longeren van tevoren inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je er voorzichtig door geworden bent.

Ik merk echt aan hem dat ie het allemaal nog een beetje moet verwerken, want normaal gesproken doet ie dat niet. Hij is van zichzelf vrij opgericht en mij uit het zadel trekken is al helemaal iets dat ie eigenlijk nooit doet. Hem op dat moment naar voren "schoppen" is geen optie, want dat wil hij maar al te graag!
Waarschijnlijk wordt het wel beter, maar moet ie gewoon even wennen aan de nieuwe oefeningen. Heeft hij altijd wel met nieuwe dingen..
Kan soms lang duren..
Hij moest al lachen, maar hij kent me ondertussen ook wel dus het was wel te verwachten dat ik het op 1 avondje gefixt had. Het ging goed, stang los genoeg gelaten. Ze was er super braaf mee. Alleen vergat ik wel een beetje te rijden, was te veel bezig met die stang los te laten
het begin is gemaakt..

Ik moet alleen nog doorgeven hoe ik hem precies samengesteld wil hebben. Je kaan echt heel veel opties kiezen! Op hun facebook pagina zie je een aantal voorbeelden. Je kan het zo gek maken als je wilt. Voor de geinteresseerden: Custom zadels op fb
Ik doe gewoon zwart en ik denk met lak "facing" en achterkant. Misschien een zilver streepje langs de zitting en naden in contrastkleur...
Mijn vriend kwam met het idee om een aantal delen van het zadel in grijs leer te nemen. Hij is altijd heel creatief. Ik start namelijk in het grijs met een grijze cap (zie 1 van m'n laatste profielfoto's voor m'n wedstrijdoutfit). Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om de wrongen (en eventueel het stukje leer daarvoor), de "facing" (de rand langs het zadel) of de kussens in een andere kleur te nemen. Misschien is het leuk om er iets van een grijs accent in te verwerken. Iemand leuke ideeen? Op die facebookpagina waar ik het over had kun je veel voorbeelden zien, dan krijgen jullie misschien ideeen!
sharon_quiz schreef:Ik ben ook benieuwd Daisy! Ik laat het natuurlijk weten
Michelle, ik ook!!