Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ladypronk schreef:Tsonge, wat een ...weer zeg! Maar goed we zijn naar Sneek gegaan. Inrijden ging al niet echt, alles was eng. De stoel, de auto's die over ijzeren platen reden en uiteraard de harde wind hielp al helemaal niet. Ik dacht van nou ja, slechter weer als dit zullen we hoop ik niet krijgen, kan het de volgende keer alleen maar meevallen.
De eerste proef was een zooitje, ik lag op een gegeven moment echt helemaal in een deuk op mijn paard. We zijn nooit bij FAK in de buurt geweest, want er stond "levensgevaarlijk" riet te wapperen in de wind met daarachter plastic in het land. De gangen hebben we allemaal gehad, alleen niet op het goeie momenten ik wist niet dat mijn fries zo hoog kon bokken... Het bordje E vond ze toch echt dat ze er buitenom moest en toen stonden we in baan 2
al met al was het een mooie voor you tube! Helaas het is niet vastgelegd. We hadden 143 punten!
Tweede proef ging stukken beter en had mevrouw iets minder gekkigheid, waardoor we die met 175 punten konden afsluiten!
Ik vond het wel erg leuk verder buiten, dus we gaan snel weer, dan met iets beter weer en betere punten!

LucianoS schreef:nou de kop is eraf - eerste keer op echt vreemt terein klapperende tenten alles was eng -- was met losrijden best braaf voor zijn doen even een klein stuiter momentje --
ring 1 lag bij de bomen en moest rechtsom wat is dus al moeilijk vind met inbuigen -- dus ik kon niet normaal langs die zijde -- durfde hem niet zo goed naar voren te rijden -- 166punten
2de proef ring 3 ging veeeel beter reed em er flink aan deed zijn oefeningen netjes niet spooky enz zelfs mijn instructrice zei toen ik langs reed netjes stef ! ..dus we hadden er een goed gevoel over dat deze proef wel 1 wist waardig zou zijn .... nee nu komt de klapper bokkers ! 166punten en er stond tot 4x op me protocol meer verzameling ! ??? HU in de B ??? dus ben verhaal gaan halen bij de jury ... kreeg als antwoord :
ja ik wist ook niet hoe ik het op moest schrijven maar je moet je paard onder controle houden ..eeuhh dachten wij had hem netjes in de aanleunig etc deed alles netjes enz zelfs middendraf was zowat uitgestrekte draf .. ??? tja jury sport he ? was een ouwe man .
hopelijk morgen beter !!!
echt een domper hoor ! want paard deed het voor zijn doen echt netjes
nicky_rilana schreef:ik was vandaag 2e voor mijn selctie met 189 en 194 pn
) en die liep echt niet hahaha