B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:12

@luciano , ahh jammer idd een jurysport
@ladypronk, haha nou nog knap dat de 2e proef goed ging met die wind het waaide zo hard

hopen dat de wind morge afneemt want dan ben ik aan de beurt en mijn paard ziet ook altijd overal spoken ...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:27

Ik ben ook weer teruggekomen uit Sneek. Donderdag lag ik er voor de proeven bijna af. Maar de proeven zelf gingen, op de rechtergalop na, lekker. Jammer genoeg geen winstpunten. Had die bij de tweede eigenlijk wel verwacht. Die was ook net niet. Vrijdag ging het inrijden super, maar de proeven erg slecht. Punten klopten dan ook helemaal. Daarna haar na laten kijken bij een standje, wat je gratis kon laten doen. En daar heel veel geleerd over waarom ze nu zo doet met de rechtergalop.

SienenIvo

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:02

Bij Ivo is het de linkergalop!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:15

ik was vandaag 2e voor mijn selctie met 189 en 194 pn

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:16

super! proficiat! :D

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:16

oh netjes nicky! lekker uitgewaaid? ;)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:17

haha ja dat wel

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:19

ik was vandaag met een vriendin mee om voor te lezen.. was ook erg vermoeiend haha

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:20

haha waar was je?

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:21

in Uden, mag morgen weer haha

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:23

ow haha succes

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:24

haha bedankt, flesje water en een keelsnoepje en brullen maar

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:26

haha ja

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:38

netjes nicky! gefeliciteerd

De rest ook allemaal gefeliciteerd, ben erg onhandig met namen * schaamt zich diep *

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:43

netjes nicky !! gefeliciteerd !!!!!!

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:05

Gefeliciteerd Nicky!
@frieswytske, wat waren jouw punten uiteindelijk? Er staan nog geen uitslagen van vrijdag op. Bijzonder want de zaterdag staat er al wel op...

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:07

Gefeliciteerd Nicky! :)

zenuwen beginnen al op te komen voor morgen.. ik moest eerst 10 over 6 en kwart voor 7 , ik denk dat word wel vervroegd door uitvallers, maar nee moet nu juist nog later. .. pff

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:09

balen Anne, wel succes!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:14

Laten we het er maar ophouden dat ze heel laag waren. De eerste had ik in de 160 en de tweede in de 150. Was het er totaal mee eens. Had een paar minpunten, omdat ze iets deed wat niet de bedoeling was.

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:17

zoo na zo'n wedstrijd van ons falende Nederlands elftal -__-
even alles bijgelezen :+

Ladypronk schreef:
Tsonge, wat een ...weer zeg! Maar goed we zijn naar Sneek gegaan. Inrijden ging al niet echt, alles was eng. De stoel, de auto's die over ijzeren platen reden en uiteraard de harde wind hielp al helemaal niet. Ik dacht van nou ja, slechter weer als dit zullen we hoop ik niet krijgen, kan het de volgende keer alleen maar meevallen.
De eerste proef was een zooitje, ik lag op een gegeven moment echt helemaal in een deuk op mijn paard. We zijn nooit bij FAK in de buurt geweest, want er stond "levensgevaarlijk" riet te wapperen in de wind met daarachter plastic in het land. De gangen hebben we allemaal gehad, alleen niet op het goeie moment :D en ik wist niet dat mijn fries zo hoog kon bokken... Het bordje E vond ze toch echt dat ze er buitenom moest en toen stonden we in baan 2 :+ al met al was het een mooie voor you tube! Helaas het is niet vastgelegd. We hadden 143 punten!
Tweede proef ging stukken beter en had mevrouw iets minder gekkigheid, waardoor we die met 175 punten konden afsluiten!
Ik vond het wel erg leuk verder buiten, dus we gaan snel weer, dan met iets beter weer en betere punten!

Je kan er tenminste zelf om lachen! Plezier hebben daargaat het om toch! :)
En volgende keer weer lekker verder

LucianoS schreef:
nou de kop is eraf - eerste keer op echt vreemt terein klapperende tenten alles was eng -- was met losrijden best braaf voor zijn doen even een klein stuiter momentje --

ring 1 lag bij de bomen en moest rechtsom wat is dus al moeilijk vind met inbuigen -- dus ik kon niet normaal langs die zijde -- durfde hem niet zo goed naar voren te rijden -- 166punten

2de proef ring 3 ging veeeel beter reed em er flink aan deed zijn oefeningen netjes niet spooky enz zelfs mijn instructrice zei toen ik langs reed netjes stef ! ..dus we hadden er een goed gevoel over dat deze proef wel 1 wist waardig zou zijn .... nee nu komt de klapper bokkers ! 166punten en er stond tot 4x op me protocol meer verzameling ! ??? HU in de B ??? dus ben verhaal gaan halen bij de jury ... kreeg als antwoord :

ja ik wist ook niet hoe ik het op moest schrijven maar je moet je paard onder controle houden ..eeuhh dachten wij had hem netjes in de aanleunig etc deed alles netjes enz zelfs middendraf was zowat uitgestrekte draf .. ??? tja jury sport he ? was een ouwe man .

hopelijk morgen beter !!!

echt een domper hoor ! want paard deed het voor zijn doen echt netjes

Wat een jury -__-
maarja je moet te maar zo zien soms krijg je de punten als je ze niet verdient en als je ze wel verdient niet.. een echte jurysport..
Jij heb in ieder geval lekker gereden en daar gaat t uiteindelijk om! :)

nicky_rilana schreef:
ik was vandaag 2e voor mijn selctie met 189 en 194 pn

Super gooeed!

Is er ook iemand hier die in het midden van Nederland start?? :)

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:24

Dankje Patty!

Ja Ayleen jeetje zeg wat speelde ze weer slecht wat moet dat worden tegen Duitsland!

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:15

succes anne_sproet !!!!! komt goed gewoon rijden met de instelling we zien wel hahah en idd wat Ayleen al zei als jou gevoel goed is maar je punten vallen tegen dan is het zo .. het is en blijft een jury sport en daar ben ik vandaag in 1 klap achtergekomen hahah

( terwijl ik me me kruising fries x new forrest met gemak winstpunten ( B+7) haalde tussen de paarden in deze houding ? :+ ) en die liep echt niet hahaha
kon je een bom eronder afschieten harder ging ie niet lopen en altijd in deze halshouding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SVTJ7CCH.jpg

en mijn slechtste wedstrijd had ik 173 punten toen liep ie helemaal niet ...

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:10

@frieswytske je hebt het als je met die 143 van mij vergelijkt nog best goed gereden, haha! Ik had ook twee punten aftrek voor buiten de baan zijn. Maar, we zijn doorgereden en we hebben ons niet laten kennen. Volgende keer beter.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:14

Het was meer dat ze gister even de gek met me had. Zo van ik doe lekker niet wat je wil. En daar ben ik op een gegeven manier even goed kwaad op geworden. Op een goede manier hoor, meer mijn been er aan en dat soort dingen. Daardoor in de tweede proef 1 keer uit de baan en nog een hele rare volte. Maar op een gegeven moment wist mevrouw weer dat ik het toch echt wel voor het zeggen had. Zaten bij de ene baan ook nog een paar mensen op de grond, waar ik de baan uit vloog. Die waren geloof ik niet zo blij met mij. Maar ja, dan moet je daar niet gaan zitten. Je kunt zoiets verwachten op een wedstrijd. En al helemaal met dit weer.

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:28

Dankje lucianoS, ik zie in je onderschrift dat je morge ook wedstrijd heb, dus jij ook succes!