Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kivas schreef:@ Danielle: hihi.. heel leuk!! Waar ga je naar toe?
"strijd" hihi.. ik hoop op een fijne ervaring en tips om mijn monster met 4 benen op de grond te houden en evt. tips op afvloeien spanningik ben iig zeer benieuwd en nieuwsgierig.. hihi.. iig suuces!! toitoitoi weer!!
Mikk schreef:Als je je gaat aanmelden moet je gegevens invullen.. ook het transpondernummer van je paard. en daarvoor heb je het paspoort dus nodig.
Dabo schreef:Mikk schreef:Als je je gaat aanmelden moet je gegevens invullen.. ook het transpondernummer van je paard. en daarvoor heb je het paspoort dus nodig.
Is dat zo? Ik heb me aangemeld via de website, en hoefde niks in te vullen.. alleen mijn naam en de naam van het paard! Geen leeftijd, geen stokmaat, niks..?
christel82 schreef:Als de eigenaresse van het paard tijd heeft om mee te gaan dan start ik ook!
Ik start dan met Conquistador ofwel Coosen ik wil dan naar Berkel-enschot. Wie zijn daar nog meer?
Mikk schreef:@Dabo: Ik bedoel op de dag zelf.. je moet je melden.. en dan iets invullen en krijg je een nummer!
) en ze vragen hoe oud het paard is, meer niet.
in de klasse Z
Sjolvir schreef:Mikk schreef:@Dabo: Ik bedoel op de dag zelf.. je moet je melden.. en dan iets invullen en krijg je een nummer!
Nee, hoor heb totaal niets in hoeven vullen, je meld je.
Ze vragen hoe oud je bent (ja, de ruiter...) en ze vragen hoe oud het paard is, meer niet.
Dan krijg je een nummertje dat je rechts op je laars moet maken.
Paspoort heb ik nog gevraagd (ben zo'n idioot die dat ding altijd braaf meesleept de kantine in),
hoefden ze alleen te zien als je door was.