Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SilkeJ schreef:Is het ook iemand opgevallen dat in proef 22 van de M2 een fout zit? Het gaat om punt 12 en 13. Punt 12: Je wend af bij F en maakt een keertwending tussen D en K en dan F linkerhand. Punt 13: F-E-H van handveranderen. Dit is toch een onmogelijke wending bij F?
Lielle schreef:ik heb die oefening (zonder de keertwending) met mijn L1 paard gereden en kom er fluitend doorheen. dus het kan eCHt wel. Gewoon recht naar F rijden, drie meter voor de hoefslag je wending inzetten en meteen doordraaien naar E. Zelfs in middenstap prima te doen.
Daisies schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, maar zit er een fout in de laatste M2 proef?
Je moet keertwending tussen F en K, en dan bij F rechts maar bij F moet je ook direct naar de E uitgestrekte stap(volgens mij)
kleinvosje schreef:Ik heb net voor het eerst gejureerd met de nieuwe proeven. Moet zeggen dat ik elke keer de fout in ging met tellen, vergeten punt 29 dubbel te tellen...
Wieke123 schreef:ik heb vandaag ook voor de eerste keer 2 nieuwe proeven gereden in de L2 en ik vroeg me ook af hoe het zat met die dubbele puntentelling.
Bij de ene proef stond er namelijk 10, dus dat is al maal 2 gedaan maar bij die andere proef stond er een 6. Ik vraag me af of hij die ook al maal 2 gedaan heeft, ik kan het me haast niet voorstellen, dan zou ik er namelijk maar een 3 voor gekregen hebben en dat lijkt me eerlijk gezegd nogal vreemd.