Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
MyWishMax schreef:Nee, dat ook weer niet. Op het moment dat er 1 winstpunt in het L1 gehaald is mag die startkaart al aangevraagd worden en dan kan je ingeschaald worden in de L1 als je dat aanvraagt. Doe je dat niet, moet je weer in de B beginnen. Ik weet niet of je dan wel die winstpunten meekrijgt of weer op 0 begint.
DJZ schreef:Dat is wel heel jammer Bentuh... Enig idee hoe het kwam dat ze ineens zo moe was?
Ik heb eens terug gekeken en kwam op een heel grappig iets:
1e wedstrijd 1 winstpunt (179,5 en 187,5)
2e wedstrijd 2 winstpunten (193 en 191)
3e wedstrijd 3 winstpunten (196,5 en 193)
4e wedstrijd 4 winstpunten gereden (199,5 en 196)
Babootje schreef:Gisteren weer een keer wedstrijd gehad op stal. Twee wp erbij in Z1 en 2 x 1e met 210 en 221. Nu Z1+7.
De eerste proef had Mexx nog wat teveel spanning waardoor hij niet lekker door het lijf los liet.
Het is wedstrijdspanning bij hem. Als we op wedstrijd gaan mest hij ook veel op de trailer. Hij leegt zn darmen dan om maar even zo te zeggen. Ligt niet aan de trailer, want als we naar de hoefsmid gaan dan is hij ontspannen op de trailer. Ook met in- en uitladen.
Het begint al met knotten. We gaan het de volgende keer maar eens omgooien. Knotten en dan gewoon thuis trainen en ongeknot op wedstrijd. Misschien wil dat wat helpen.
Babootje schreef:Gisteren weer een keer wedstrijd gehad op stal. Twee wp erbij in Z1 en 2 x 1e met 210 en 221. Nu Z1+7.
De eerste proef had Mexx nog wat teveel spanning waardoor hij niet lekker door het lijf los liet.
Het is wedstrijdspanning bij hem. Als we op wedstrijd gaan mest hij ook veel op de trailer. Hij leegt zn darmen dan om maar even zo te zeggen. Ligt niet aan de trailer, want als we naar de hoefsmid gaan dan is hij ontspannen op de trailer. Ook met in- en uitladen.
Het begint al met knotten. We gaan het de volgende keer maar eens omgooien. Knotten en dan gewoon thuis trainen en ongeknot op wedstrijd. Misschien wil dat wat helpen.
DiscoDipp schreef:Die van mij heeft dat ook enorm. Begint ook al met wassen/knotten, misschien wel een goeie om eens zo te knotten en dan te gaan trainen. Terwijl mijne wel mega relaxed is zo snel het zadel erop ligt op concour.
DemiSisa schreef:Hier liep mijn L2 debuut van zaterdag om 2 redenen in de soep. Donderdag heeft Chiko vastgezeten tussen 2 hekken met het uit de weide halen, met een stijf paard en een paar wonden op z'n benen als gevolg. Gelukkig allemaal oppervlakkig en geneest goed. Afgelopen weekend veel gewandeld met hem zodat ie wel echt in beweging bleef en intussen pak ik hem weer licht op qua werk, want hij geeft zelf aan dat het weer kan en graag weer wat anders wil doen dan wandelen Daarnaast werd de wedstrijd afgelast, gelukje bij een ongelukje voor mij dus, want nu krijg ik het startgeld terug.
Noukie schreef:Ik begin even in de klaagmodus, ben er inmiddels zo ziek van. Ik kan dus vanwege NAH niet ´s avonds starten, dat trek ik echt niet. Ik rijd dan al op halve kracht en de hersteltijd is buiten proportie als ik het wel doe. Dus ik zoek wedstrijden er op uit, zet in de opmerkingen dat ik niet na een bepaalde tijd kan, etc. Afgelopen week al gehad dat de rubriek die tussen 13.30 en 17.30 verreden zou worden ineens om 16u ging starten, met bijbehorende latere starttijd voor mij. Daar konden ze me gelukkig nog naar voren schuiven, maar dan baal ik alweer dat ik moet gaan 'zeuren'. Voor komende week ergens opgegeven waar ze om 16u met het Z zouden beginnen, begint de rubriek om 18u en sta ik 19.30 op de lijst. Dat betekent dus gewoon niet starten. Ik word er zo moedeloos van, het is al lastig zat wat te vinden overdag en dan doen verenigingen ook nog dit soort loze beloftes. En tuurlijk, ik snap echt dat het organiseren al lastig genoeg is, maar zet dan gewoon geen tijden in je vraagprogramma.
En je kan er niks mee, behalve afmelden dan, maar daar heb je ook jezelf mee, want zij vullen het gaatje wel weer. Schrijf je daarvoor 2 maanden van tevoren in.