Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook hebben we weer belachelijke starttijden. Ik moet rond 22.00u wat nog wel gaat, mijn stalgenootje moet om 23.30u
 ook hebben we weer belachelijke starttijden. Ik moet rond 22.00u wat nog wel gaat, mijn stalgenootje moet om 23.30u  

Het moet leuk blijven haha!
 Het moet leuk blijven haha!  

Vlieguren zijn nooit weggegooid toch?
 Vlieguren zijn nooit weggegooid toch?                                                         

het is toch dik een uur rijden, bruggen, snelweg, alles komt voorbij. Meeste mensen houden windkracht 7 aan, dit is windkracht 5, maar ik vind het toch wel pittig hier
 het is toch dik een uur rijden, bruggen, snelweg, alles komt voorbij. Meeste mensen houden windkracht 7 aan, dit is windkracht 5, maar ik vind het toch wel pittig hier 

We gaan vooral genieten en ons best doen en verder zien we het wel.
 We gaan vooral genieten en ons best doen en verder zien we het wel.                                                         

super blij mee!! Dit is een mooie B-afsluiter
 super blij mee!! Dit is een mooie B-afsluiter  nu gaan we rustig doortrainen naar het L
 nu gaan we rustig doortrainen naar het L  

.
.  Had gelukkig bijna geen zenuwen en ondanks de storm en dus het bijkomende geluid
 Had gelukkig bijna geen zenuwen en ondanks de storm en dus het bijkomende geluid   heeft meneer zich goed gedragen! Al met al ben ik dus best tevreden
 heeft meneer zich goed gedragen! Al met al ben ik dus best tevreden  15 maart gaan we waarschijnlijk weer!
 15 maart gaan we waarschijnlijk weer!                                                         

Wijken gaat steeds een beetje beter.
 Wijken gaat steeds een beetje beter. 

)
 )