Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marijkeeee schreef:Geen idee hoe ik aan de peesontsteking ben gekomen.. misschien inderdaad wel overbelast. Heb wel vaker zo af en toe last van die kleine pijntjes maar ach wie heeft dat niet? na een paar dagen vaak wel over.
Hoop dat het met een week echt wel over is, zo niet dan moet ik weer naar dokter en krijg ik een spuit erin..
Marijkeeee schreef:@Kaitlyn: Ah wat rot van je heup, dat is van die val gekomen? wel fijn dat je paard wel word gereden![]()
Oeh leuk crosslessen!
Nann__ schreef:Wat rot Leane dat je er zoveel last van hebt.. Gelukkig wordt Gibbie wel door gereden maar snap dat het heel vervelend voor jou is.. Sterkte ermee! Je kan beter nu wel je rust pakken dan ben je er sneller vanaf.
Jeeeeej Marijke wat goed! Wanneer? Hoe gaat het met je schouder?
Moonlight, wel een leuk weekend gehad? Goed gereden zelf?
Pantykous schreef:Ja, tot de zomer in ieder geval of er moet iemand een hele dikke zak geld neerleggen![]()
Ik was er voor de zomer een beetje ongelukkig vanaf gevallen met een gekneusd stuitje en scheurtje in m'n heiligbeen tot gevolg. Mocht 3 maanden niet rijden, daarom naar Sofia gebracht. Toen kwam ik erachter dat ik zwanger was, en Evel is niet echt een paard om hoogzwanger te rijden.Daarom heb ik besloten om hem maar te laten staan, ook beetje onzinnig om hem voor 2 maanden oid op te halen. Moet begin mei bevallen