[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:30

De beste wensen voor iedereen!!

Vandaag een vette knoop doorgehakt, m'n merrie gaat zondag naar een trainingsstal voor de verkoop.

Vrijdag gaan we naar het strand, foto's maken en heel erg hard genieten!

Pantykous

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:33

Moeilijk maar fris begin van het nieuwe jaar Elke!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:33

Succes Elke! Knappe keuze!

Met een lekker buikje Gomir. :') Schattig! Waarom moet ze weg?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:51

Waar gaat ze in de verkoop Elke?
Lastige beslissing, maar op die manier wsl wel beter en sneller te verkopen :j

Ze staat in de gang bij de manegepaarden en daar wordt nog weleens wat lekkers uitgedeeld Change ;)
Sancy is van de Fokker uit Lapland en is hier gekomen, omdat ze Sofia graag de kans wilden geven om iets op te bouwen in de sport. En nu is Sancy netjes gereden en heeft Sofia zoveel andere paarden dat Sancy naar een leuk baasje voor haar alleen mag! Maar ik zal mijn witte vriendinnetje wel een beetje missen hoor ;) Ze is zo schattig :+:

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:55

Je kunt ook niet alles houden!
Leuk ding is het! :j

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:01

Lastige beslissing Elke, heerlijk gaan genieten vrijdag!

Gomir ik ken nog iemand die op zoek is naar een leuk paard :j Wellicht vindt ze deze schimmel wat aan de kleine kant maar ik kan het proberen. Ik stuur de advertentie door! :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:43

Gomir ik ken ook iemand die op zoek ik naar een paard, merrie en die stokmaat ongeveer. Heb haar meteen getipt! lijkt mij een super geschikt paard voor haar! Dan krijgt ze een heel mooi plekje!

Elke: dapper zeg die beslissing!

Ik baal als een stekker!!!!!!! kon vanmorgen wel janken van de pijn en ik moet toegeven ben geen zeurkont maar voelde mij vanmorgen toch wel een beetje zielig. Sinds vorige week dinsdag last van mijn rechterschouder en nu wordt het steeds erger. Vanmorgen kon ik mij bijna niet aankleden, haar borstelen ect.. naar de huisarts geweest en heb een peesontsteking.. zucht! moet rustig aandoen en niet te veel belasten, wel wat bewegen maar paardrijden gaat um niet worden.. grrr!! Denk dat ik vraag of mijn lesgever 2 zaterdag wil rijden/trainen, doe ik ze voor de rest van de week aan de longe..

Oh ja stoute schoenen aangetrokken en Indoor Drachten toch opgegeven, maar ja dan moet mijn schouder wel beter worden.. en weet nog niet of ik wel word geplaatst.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:04

Wat balen van je schouder Marijke! Nu even echt rust houden, dan ben je er het snelste vanaf!
Zou wel gaaf zijn als je Drachten mag rijden!

Dank jullie wel voor het doorsturen van de advertentie, Sancy verdient echte een goed plekje!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:28

Knappe schimmel Gomir! Ik heb haar ook doorgestuurd naar een meisje die ik ken.

Succes Elke! Moeilijke beslissing maar het komt vast goed. :j

Marijke, wat vervelend van je schouder! Hoe kan zoiets? Is het dan overbelast? Maar precies wat Gomir zegt, goed rust houden des te sneller kan je weer rijden! (en alle andere dingen haha)

Wij gaan zaterdag BB starten. Heb voor mezelf voorgenomen even een stapje terug te gaan en even BB springen tot het fijn gaat. Zodra het weer vertrouwd is kunnen we weer B starten. En 29 januari doen we mee met de crossles bij het KNHS. Doen er hier nog mensen mee?

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:33

Ik doe de 28e mee aan de indoor cross in Ermelo :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:41

Hé wat klote Marijke! Is een week rust wel genoeg dan?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:53

Jeetje Marijke wat een pech. :(:)

Lastige beslissing Elke, heel veel plezier vrijdag op het strand!

Nan verstandige keuze! Weer lekker wat vertrouwen krijgen. :j

Ik wilde ook heel graag meedoen aan de les de 29e, maar heb vandaag echt een terugslag met mijn heup dus weet niet hoe lang ik nog uit de running ben. Is heel frustrerend hoor, Gibbie wordt nu wel gereden door 2 meiden op stal, en dat gaat heel goed. Maar gisteravond ging 1 van de 2 de springles in en dat ging heel goed, maar mijn handen jeuken om er zelf op te stappen. Ik kan alleen zelf nog niet eens normaal een trap op lopen, dus op het paard stappen lijkt me nu nog niet verstandig. :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:57

Ik doe mee aan de indoor cross op 27 januari. Om er na al die tijd eruit even weer in te komen in de B

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:03

Geen idee hoe ik aan de peesontsteking ben gekomen.. misschien inderdaad wel overbelast. Heb wel vaker zo af en toe last van die kleine pijntjes maar ach wie heeft dat niet? na een paar dagen vaak wel over.
Hoop dat het met een week echt wel over is, zo niet dan moet ik weer naar dokter en krijg ik een spuit erin..

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:04

@Kaitlyn: Ah wat rot van je heup, dat is van die val gekomen? wel fijn dat je paard wel word gereden :)

Oeh leuk crosslessen!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:33

Jeetje Marijke wat vervelend! Hopelijk is 1 week genoeg!
Sterkte Elke, lekker genieten vrijdag :)
Leuk paard Gomir, krijgt vast een goed plekje.

Die crossles doe ik ook mee met Mickey :).

We zijn uiteindelijk niet naar brabant geweest. Die mensen die 'm kwamen halen hadden er even niet bij nagedacht dat je 17 en 21 punt stekkers hebt.... Ik heb een nieuwe trailer en zij een auto uit het jaar 0.. Dus dat ging niet helaas :( Baal als een malle.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:42

Marijkeeee schreef:
Geen idee hoe ik aan de peesontsteking ben gekomen.. misschien inderdaad wel overbelast. Heb wel vaker zo af en toe last van die kleine pijntjes maar ach wie heeft dat niet? na een paar dagen vaak wel over.
Hoop dat het met een week echt wel over is, zo niet dan moet ik weer naar dokter en krijg ik een spuit erin..

Hopelijk is het inderdaad over met een week!

Marijkeeee schreef:
@Kaitlyn: Ah wat rot van je heup, dat is van die val gekomen? wel fijn dat je paard wel word gereden :)

Oeh leuk crosslessen!

Ja is inderdaad van die val gekomen! Heb het toch wel onderschat, ben eigenlijk al te ver over de grens heen gegaan die mijn lichaam had aangegeven, en dat merk ik vandaag heel goed.

Jammer paljaslaura, hebben jullie ook niet zo'n verloop van de één naar de ander? Die hebben wij altijd in de auto liggen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:46

Dank jullie wel! Gaat lukken vrijdag want het strand is geweldig! :D

Jeetje marijke wat oliebol, beterschap!

Leuke plannen in Ermelo! Veel plezier allemaal!!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:54

Kaitlyn schreef:
Jammer paljaslaura, hebben jullie ook niet zo'n verloop van de één naar de ander? Die hebben wij altijd in de auto liggen.

Die hebben wij zelf niet nodig. En die mensen hadden er geen. Het was afgelopen zondag dus dat werkte wbt winkels ook niet..

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:11

Gisteravond een mailtje ontvangen dat ik mag starten op Indoor Drachten :) leuk! dat worden heel wat pijnstillers in mijn lijf maar ik zal en moet gaan :P

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:55

Hier een gigantisch drukke wedstrijd weekend voor de boeg met onze eigen wedstrijd. Naast dat ik zelf echt klote tijden heb om te rijden heb ik nog veel lange vrijwilligers uren erbij zitten. Maandag was dus brakdag.
Laatst bijgewerkt door Moonlight17 op 04-01-17 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:58

Wat rot Leane dat je er zoveel last van hebt.. Gelukkig wordt Gibbie wel door gereden maar snap dat het heel vervelend voor jou is.. Sterkte ermee! Je kan beter nu wel je rust pakken dan ben je er sneller vanaf.

Jeeeeej Marijke wat goed! Wanneer? Hoe gaat het met je schouder?

Moonlight, wel een leuk weekend gehad? Goed gereden zelf?

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:00

Nann__ schreef:
Wat rot Leane dat je er zoveel last van hebt.. Gelukkig wordt Gibbie wel door gereden maar snap dat het heel vervelend voor jou is.. Sterkte ermee! Je kan beter nu wel je rust pakken dan ben je er sneller vanaf.

Jeeeeej Marijke wat goed! Wanneer? Hoe gaat het met je schouder?

Moonlight, wel een leuk weekend gehad? Goed gereden zelf?

Hij komt er nog aan. Is komend weekend. Ik was misschien een beetje onduidelijk dus even de post aangepast. ;)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:47

Pantykous schreef:
Ja, tot de zomer in ieder geval of er moet iemand een hele dikke zak geld neerleggen :')

Ik was er voor de zomer een beetje ongelukkig vanaf gevallen met een gekneusd stuitje en scheurtje in m'n heiligbeen tot gevolg. Mocht 3 maanden niet rijden, daarom naar Sofia gebracht. Toen kwam ik erachter dat ik zwanger was, en Evel is niet echt een paard om hoogzwanger te rijden. :D Daarom heb ik besloten om hem maar te laten staan, ook beetje onzinnig om hem voor 2 maanden oid op te halen. Moet begin mei bevallen :j

Gefeliciteerd *\o/* gaat alles goed? Voel je je goed?

Elke moeilijke beslissing, maar zo te lezen wel een goede.

Majken welkom!

Cas gaat erg lekker dus! Knap paard!
En mooi cadeau heb je gegeven zeg!

Change fijn dat Larry zo'n goed huisje krijgt!

Saraviavia dat is dan ook wel onverwachts zo lijkt mij?

Vibabu Freejump zijn erg fijn! Enige nadeel is nu als ik mijn dressuur zadel pak ik mijn beugels vreselijk vind.

Kaitlyn gefeliciteerd met jullie huis!
Oei wat een val moet dat geweest zijn :o doe voorzichtig met je herstel.

Gomir geslaagd concours zo te lezen, super!

Laura jammer.... Maar ik wist ook niet dat er verschillende waren?

Marijke alvast succes!

Zo ik had wat bij te lezen...
Iedereen de beste wensen!
Ik heb gister de trailer weggebracht voor een nieuwe bodem, voorlopig toch geen weestrijden, collega van manlief heeft zijn enkel gebroken dus manlief heeft de komende 6 weken dienst.
Wel een vervanger gevonden maar die komt net van school dus kan nog geen diensten alleen draaien.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:30

@PK: Oh wat suf ik heb er gewoon overheen gelezen dat je zwanger bent! nog gefeliciteerd en leuk een nieuw leven tegemoet met een beetje van jezelf :D

Indoor Drachten is volgende week donderdag al.. moet nog wel het e.e.a regelen maar lijkt erop dat het allemaal gaat lukken :)
@Nann: met mijn schouder gaat het nog K! kon vanmorgen wel janken en wat een drama zeg om mijzelf dan aan te kleden en de simpelste dingen zoals haar borstelen met de linker hand best lastig. maar in de loop van de dag wordt het wel iets beter. Moet mij gewoon wat aanpassen. Hoop dat mijn vader of moeder straks wil helpen zodat twee worden gelongeerd en 1 wordt door een ander gereden.