Kan iemand me iets uitleggen over selectiewedstrijden en hoe/wanneer je dan naar een (kring)kampioenschap gaat? Ik was aan het lezen op de site van kring oude IJssel, maar ik begrijp er nog niet zo veel van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
En kun je dan altijd mee doen met een selectie wedstrijd of moet je daar al iets voor behaald hebben? Chabliss schreef:ik snap dat soort dingen ook nooit haha
ik heb zondag mn wedstrijd en hij heeft vorige tot gister zo'n 1,5 stilgestaan (wel naar buitenofcourse), en vandaag reed ie als een zonnetje! (gister gelongeerd) Dus ben heel blij, morgen nog even proefgericht oefenen, zaterdag is ie vrij en als ie zondag zoals vandaag loopt zit er zeker wel 1 wptje in! (hoop ik dan, lol) Het vervelende is alleen dat ikzelf erg moe word en het erg warm krijg, en als ik het warm krijg kan ik amper functioneren, lol. Dus moet dat proberen te voorkomen zondag. (ik had wel 6 lagen aan vandaag dus.. haha)
Jammer dat het wijken nog niet helemaal lukt [naam]! Waar heb je problemen mee?
Het is idd zoo jammer als er weinig op je protocol staat! Baal ik echt van, maar vorige keer had ik lekker veel dus dat was fijn! Het grootste punt was impuls bij mij, dus dat is mijn doel voor zondag; een (of twee) proef rijden met impuls!
Maar als ik buiten rijd is het in het begin zo koud en ik heb geen zin om spullen uit te trekken lol. Yup in de B!

twee met mijn man en twee met mij. Hij start normaal gesproken SGW, dat zijn 3 onderdelen die in totaal een stuk intensiever zijn dan 2 B proefjes en 2 L proefjes. Waarom zou je maar 1 proef rijden? Ik kom het op wedstrijd ook nooit tegen dat een combinatie 1 proef start.