Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

super veel zin in!
Heerlijk dagje zo. Eerst alle dingetjes die ik nog had gepast, en toen een geleend zadel met daaronder een geleend schuimrubberen dek en een geleend hoofdstel bij m'n grote man ingedaan, en toen heerlijk gereden! Voor het eerst hier op t erf
. Wat kan ie strekken, wauw. En natuurlijk een foto'tje van gisteren tijdens het wandelen 

in de plaats heb ik de achterhand er nog wat onde rproberen te zetten en midden draf
. We moeten nog erg aan elkaar wennen en ik moet echt vaker een hoofdstel uit elkaar halen want ik had alles weer fout gedaan(nouja de teugels dan.. xd) maar we voelen elkaar goed aan en hij is altijd blij om mij te zien. 
IlBuono schreef:Waarom dan geen galop gereden Kaat?![]()
Hier gaat alles zijn gangetje, Buono op de wei en Ambi weer wat longeren en hoop deze week wat moed te verzamelen en eens alleen te rijden
en voor ik het door had was ik al zo lang bezig .. En ik had er ook niet echt zin in 
en dat had ik niet gedaan 

echt mijn ding!
ben echt super benieuwd op het horse event zondag!
maar ik heb geen vervoer en geen gezelschap 
im in love! 
Hoe heet ze? Of heb ik erover gelezen?
Eerst even zo aan de longe, dan ik erop (wel aan de longe nog) maar papa deed niets eerder voor het idee
En dan helemaal los! Hij was superbraaf en heeft maar 1xtje 10cm gesteigerd en kon er direct doorrijden
Hij liep ook superbraaf direct galopje enzo
Wel wat stijfjes maar normaal na 4 weken