Al heb ik de laatste keten dat gevoel eindelijk wel. Op zich mag ik toch niet klagen Bogan en ik hebben nog geen 10 wedstrijden erop zitten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:bedoelde het vooral algemeen dat we meestal toch anders rijden op concours dan in de les. Je hoort zo vaak dat het niet lukt zoals in de les. Vandaar. Heb dat zelf ook altijd wel, vaak heb ik hem dan net minder los van de hand af dan wanneer mijn instr ons begeleid

dus ik kan lekker slapen zo haha
melissa_93 schreef:Vonneke mooi dat gelijk zat met de H jury! Idd altijd erg leerzaam om mee te gaan schrijven. Ik mag dat ook graag doen. Nu ook paar keer meegeweest met mijn instructrice ZZ licht schrijven, leer je veel van
Super dat je les goed ging, en je instructrice er een keer op is wel fijn, kan je m ook eens van de grond bekijken
Kelly lekker even paar keer achter elkaar starten dus, KM maken
Bij mij gaat het op concours ook niet zoals we in de training kunnen, toch zelf net iets meer spanning en dan blijf ik zelf soms net te weinig rijden of ik ga slordig rijden. Maar die punten werken we in de les wel hard aan, en af en toe helpt ze op cc, super fijn.
Vonneke ik koop de himalayalikstenen bij divoza, vaak een actie met 6 voor 20 of 25 euro ofzo. Maar voor 1 paard is dat natuurlijk wel veel. Agradi raad ik je af, dan wacht je ellendig lang op je bestelling
Auw coquette.. veel last van? Fijn dat gijs wel goed ging!
Welkom Joël, leuke pony heb je!
Vanavond clubles gehad ging best fijn. Morgen een rondje naar buiten.

_KellyAV schreef:Leuke pony joël! Welkom
Succes net verhuizen vonneke, spannend!
Fijn dat het goed ging Melissa!
Ik ga inderdaad maar weer wat kilometers maken, het slaat ook nergens op dat ik "vrees" heb..
Zou vandaag clubles hebben, en ik had ook kantine dienst. De les dus maar afgezegd en met m'n laptop in de kantine gaan zitten, even wat rot opdrachten gemaakt!dus ik kan lekker slapen zo haha
Morgen maar weer rijden, eerst maar even in de bak en daarna misschien nog een rondje buiten
En voelt goed hea, alles af hebben hahaha. Dat gevoel heb ik altijd als ik mijn huiswerk af heb of klaar ben met een toets leren haha.vonneke schreef:Was het bij jullie wel prachtig weer?
Hier wat bewolkt. Bleee

En gelukkig heb ik haast geen last van mijn verstandskiezen.