Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Oei.. zoiets had ik tijdje terug ook.
Nou is het wel zo dat je volgens mij 2 onderdelen voor het einde uiterlijk af moet groeten volgens mij.
Ik was toen ook even kwijt waar ik was, wist bijna het einde, maar niet helemaal dat ik al bij de voorlaatste zat.
Leverde een boze jury op, die niet snapte waarom ik afgroette en me niet melde na het afgroeten.
Gelukkig uiteindelijk geen verlies opgeleverd.
Echt balen dat het dat bij jou wel deed.
Les die ik toen geleerd heb, na afgroeten als je echt al bijna aan het einde bent, dus als er twijfel kan ontstaan, naar jury toe rijden en uitleggen dat je vrijwillig afgegroet hebt en waarom.
Ik had mazzel... jij minder.. echt balen.
lisannee93 schreef:En daarnaast volgens mij is een 1 niet getoond dus dan geeft de jury toch eigenlijk zelf al aan dat de laatste twee onderdelen niet getoond zijn?
Sjolvir schreef:Ik ga ook altijd op de AC lijn staan en dus maar 1 x dit misverstand gehad, maar dat was ook bijna aan het einde van de proef en met punten aantal van zeg 175 als ik was doorgereden, maar naar mijn idee ging het echt bagger.
lisannee93 schreef:Urielle, dat is apart! Heb tot nu toe al 5 keer op bovenstaande manier afgegroet en tot nu toe hebben alle jury's het begrepen en 'vrijwillig verlaten' op de coupon gezet. Ik heb juist altijd geleerd netjes op de AC-lijn te gaan staan en af te groeten, uit respect en als bedankt voor de jury.
Punz schreef:Vroeg het niet om de jury Lisanne, maar mn omdat er dan de kans is dat we elkaar nog wel eens tegenkomen op concours![]()
Ik startte dit keer ivm paar dagen weg niet, maar vragender ligt ook binnen mijn "actie radius"!