Ben erg benieuwd hoe we het gaan doen, vind dat de klasses beter op elkaar overlopen zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OliLau schreef:Welkom Safrou! Ik herken de naam van je paard wel, volgens mij hebben we wel eens op dezelfde wedstrijd gereden! Mooie punten, gefeliciteerd! Ik hoor ook vaak dat namen verkeerd worden uitgesproken. Oliver zeg je gewoon zoals het schrijft, maar toch noemen ze hem vaak Olivier. Wat een knap dier! Heel aansprekend koppie. Wat goed dat je haar ondanks haar rugzakje een kans hebt gegeven, en zo te horen is het goed gekomen!
Safrou schreef:OliLau schreef:Welkom Safrou! Ik herken de naam van je paard wel, volgens mij hebben we wel eens op dezelfde wedstrijd gereden! Mooie punten, gefeliciteerd! Ik hoor ook vaak dat namen verkeerd worden uitgesproken. Oliver zeg je gewoon zoals het schrijft, maar toch noemen ze hem vaak Olivier. Wat een knap dier! Heel aansprekend koppie. Wat goed dat je haar ondanks haar rugzakje een kans hebt gegeven, en zo te horen is het goed gekomen!
Rugzakje, zeg maar gerust survival uitrusting inclusief tent![]()
Jeetje is jou paard al 20, hij ziet er echt goed uit zeg!
m9ara schreef:?
Klinkt leuk Safrou, ben even vergeten wat je naam was, sorryzo'n lezing maakt alles gelijk duidelijker denk ik.
Hier had ik er even de pest inafgelopen zondag laatste B wedstrijd.. Maar toen ik opstapte voelde ik het al, ze vond het spannend en sloot zich compleet af, geen enkele hulp kwam door en dat bleef ook zo.. Dus kreeg haar totaal niet fijn door haar lijf, in de proef ook nog kijkerig erbij, dus haar enigzins de proef doorgeloods en afgesloten met 178 en 179 punten. erggg balen
![]()
Vooral omdat als ze het eng vind, maar zich niet afsluit, we zo 20 punten hoger scoren.
Als iemand dus tips heeft om haar toch wat op haar gemak te stellen zodat er ook maar iets van mij doorkomt, ik hoor het graag?
volgende week zondag dus onze eerste L1 wedstrijd, verwacht er nu maar niks van. Thuis loopt ze enorm makkelijk door zo'n proef. dus als ze gewoon bewerkbaar blijft moet het lukken. Maar ben gewoon bang dat het weer hetzelfde liedje gaat zijnis denk ik wel gewoon een kwestie van kilometers maken omdat het zo'n verschil is tussen thuis en op wedstrijd, dus ga gewoon lekker door haha