Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De galopappuyementen kwamen daarna aan de orde, maar hij was daar eigenlijk een beetje te heet voor geworden
Uiteindelijk zijn ze allebei de kanten op netjes gegaan. Vanquish was compleet bezweet (en ik eigenlijk ook). Je merkt meteen dat het weer warmer is. Met die kou zweette hij niet. Dat was best handig
sharon_quiz schreef:Ik heb net les gehad. We hebben lekker fanatiek de Z2 oefeningen weer meegenomen. Eerst de vliegende wissels. De 1e 2 sprong ie achter na, maar in ieder geval gaf hij wel direct reactie op m'n 1e hulp. De 2e 2 sprong ie in ene!!! Super trots. Hij begint het te snappen. Hij zet het na de wissel wel op een lopen, maar dat wordt langzaam aan wel minderDe galopappuyementen kwamen daarna aan de orde, maar hij was daar eigenlijk een beetje te heet voor geworden
Uiteindelijk zijn ze allebei de kanten op netjes gegaan. Vanquish was compleet bezweet (en ik eigenlijk ook). Je merkt meteen dat het weer warmer is. Met die kou zweette hij niet. Dat was best handig
We hebben het gisteren ook eens gehad over met stang en trens te beginnen want ik reed nog altijd gewoon op m'n trensje en ik zou er toch graag al eens een paar keer mee rijden aangezien ik dat nog nooit gedaan heb. M'n hoofdstel hangt ondertussen al klaar. Vrienden hadden nog was bitten liggen en ze passen voor Soraya dus we kunnen er aan beginnen! Al ga ik het de eerste paar keer wel met Bono proberen

Vanavond weer rijden. Heb er zin in na de les van gisteren. En morgen wordt Vanquish' nieuwe zadel aangemeten! Ben heel benieuwd. Hoor tot nu toe alleen maar goede verhalen over de Custom zadels en de service. Veel bekende ruiters rijden ermee (zie eventueel de website als je interesse hebt
). Zondag heb ik weer les. Ik hou van lessen!
Haha!
Als ze niet meer race'en krijg je toch al een beetje het gevoel dat het goed gaat komen 
Zal volgende week eens aan m'n moeder vragen, die kan dat beter.